Käsi syämelle -kysymys: Voisitko olla sisarvaimo?
Niin. Voisitko olla sisarvaimo. Tv-ohjelman introssahan todetaan, ettei rakkautta tule rajoittaa. Universumimmehan ei aseta mitään esteitä millekään. Lait ja uskonnot toki, mutta nyt saa irrotella! Plussia ja miinuksia kehiin myös, kiitos!
Kommentit (45)
En tiedä, koska en ole koskaan ollut rakastunut, mutta luultavasti voisin, jos tulisin hyvin sisarvaimon kanssa toimeen. Kaipaan useasti omaa rauhaa, niin luultavasti ihan mielelläni vetäytyisin säännöllisesti jonnekin takavasemmalle eikä tarvitsi murehtia, että mies tuntee olonsa yksinäiseksi tai hyljätyksi.
Mutta mitään vastenmielisiin sukupuoliroolijärjestelmiin uskovia kaksinaismoralistisia ihmisiä en huolisi kumppaneikseni. Toivottavasti lapsiakaan ei ilmaantuisi kuvioihin. Toisaalta, voisihan se olla ihan hauskaa, jos elämässä olisi joku lapsi, jonka kasvamista voi seurata, mutta josta ei olisi pääasiallisessa vastuussa eikä tarvitsisi nähdä 24/7. Ehkä tässä lapsikysymyksessä voisikin joustaa, mutta sitten tarvittaisiin vähintääkin paritalo ja minun valtakunnassani lapsi kävisi vain kyläilemässä :D
"Nuo telkkarissa elävätkin noin, koska Raamattu määrää."
Toki näin.
En ole seurannut mutta mielenkiinnosta kysyn onko tuossa kyse siitä että vaimot ei tapaile muita, mutta miehellä yksin tai useampi vaimo?
Polyamorian jokseenkin ymmärrän on tosiaan ihmisiä jotka eivät ole yksiavioisia, mutta tuollainen haaremi kuulostaa hieaman erikoiselta. Mikä nyt sitten kenellekin sopii.
Miten salasuhteet eroavat noista muuta kuin että ei asuta yhdessä ja yksi ei tiedä. Varmasti monikin voisi kun kykenevät pitämään liittonsa ja salarakkaansa vai menisikö siitä pohja jos ei olisikaan mitään salattavaa ja kiellettyä?
En ikinä jakaisi miestäni. Minun olisi helppo olla ihan ilman seksiä ja suhdetta, jos tuommoinen vammaliitto olisi ainoa mahdollinen.
Ei Kody ole vetänyt hernettä nokkaan tyttären lesbouden takia. Äidille eli Merille se oli kovempi pala. Tulevat ok toimeen tytön tyttöystävän kanssa.
Kodylla on lihallinen suhde vain yhden kanssa. Heillä on myös selkeästi hulppein talo.
Uusin vaimo on nuorin ja kaunein (oliko joku Robyn nimeltään), eiköhän se ole suosikki, niin kauan kunnes löytyy taas uusi.
Vierailija kirjoitti:
Ei Kody ole vetänyt hernettä nokkaan tyttären lesbouden takia. Äidille eli Merille se oli kovempi pala. Tulevat ok toimeen tytön tyttöystävän kanssa.
Älä viitsi. Kaksi äideistä oli menossa tyttären tueksi sateenkaarimarssille ja sekin oli äijälle ehdoton ei.
Kannattaa muistaa se, että sisarvaimoista on ihan yhtä omituista sitoutua vain yhteen mieheen kuin yksiavioisten moniavioisiin. He ovat tottuneet elämään juuri noin. Heille se on ihan normimeininkiä, ja yksiavioisuus omituista.
Sopisi, mutta vain jos minulla olisi neljä miestä. Saisi ainakin säännöllisesti.
Ai ohjelman introssa todetaan, ettei rakkautta saa rajoittaa. Saavatko nuo sisarvaimotkin olla suhteessa toisten miesten (tai naisten kanssa)?
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa muistaa se, että sisarvaimoista on ihan yhtä omituista sitoutua vain yhteen mieheen kuin yksiavioisten moniavioisiin. He ovat tottuneet elämään juuri noin. Heille se on ihan normimeininkiä, ja yksiavioisuus omituista.
Kannattaa myös muistaa, että he tietävät rikkovansa lakia ja muuttavat lainsuojattomina paikasta toiseen. Rikollisuus on kautta aikojen ollut monille normimeininkiä.
"Saavatko nuo sisarvaimotkin olla suhteessa toisten miesten (tai naisten kanssa)?"
Eivät.
Siksi Kody sanoo sen, ettei rakkautta saa rajoittaa.
Hitsipilli! Kundillahan on tuossa revonhäntä kainalossaan...
Raamattuun kumminkin vetoavat, vieläpä syvästi.
Vierailija kirjoitti:
Ai ohjelman introssa todetaan, ettei rakkautta saa rajoittaa. Saavatko nuo sisarvaimotkin olla suhteessa toisten miesten (tai naisten kanssa)?
Ei saa olla. Se ukko on ainoa jota palvoo vaimot ja lapset.
Meillä täällä Jämsässä tuo sisarvaimokuvio on voimissaan. On myös tytärvaimoja.
Vierailija kirjoitti:
Sopisi, mutta vain jos minulla olisi neljä miestä. Saisi ainakin säännöllisesti.
Kustantaisitko pääasiallisesti heidän elämänsä?
Minulla on muutama nuori rakastaja. Missään tapauksessa minulle ei riittäisi yksi mies, jonka jakaisin usean naisen kanssa. Toisin päin onnistuisi kyllä. N50+
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kustantaisitko pääasiallisesti heidän elämänsä?
En. Suomessa jokainen elättää itsensä.
En voisi, mutta nuo telkkarissa elävätkin noin, koska Raamattu määrää.