Olen arvostettu sairaanhoitaja ja näen saikkuhaukkojen lävitse: oi voi, mignreenikös se jyskyttää päätä, kuitenkin odotushuoneessa katsoit Salkkareita kännykän ruudulta?
Kommentit (34)
A) ei sua kukaan arvosta.
B) oot vaitiolovelvollinen
C) Heikkoa, Jonne 13 v., 0/5
Vierailija kirjoitti:
Arvostettu sairaanhoitaja voisi kirjoittaa edes sairauden nimen oikein...
T. Ripuli
Ei kukaan voi nähdä kenenkään läpi! Röntgenlaitteet on sitten erikseen. Jos näet, olen huolestunut, kannattais käydä lääkärin pakeilla (psykiatri vois olla oikea osoite), jos ajattelet näkeväsi ihmisten läpi.
Ymmärrän Ap:tä täysin.
Jatkuvat ”ripuli”, migreeni tai ylipainosta johtuvat selkävaivat yms.
Minun mielestä on hyvä, että jollakin on selkärankaa posata lusmuilijat. Jos töitä ei huvita tehdä, niin siitä pitää osata jättäytyä pois ja antaa tilaa ahkeralle ja innokkaalle tekijälle. Lusmuilijoita eivät työkaveritkaan arvosta ollenkaan.
Onneksi meillä ei juoksuteta jonkun hoitsupahaisen luona ja saa sairastaa 5pv ilman lääkärinkään todistusta.
Vaikka provohan sinä olet, säälittävän onneton sellainen.
Ja siltä varalta ettet olisikaan, niin lue ensimmäiset kolme riviä uudelleen+ei ihme että sairaanhoitsulit on huonossa maineessa, kun aloitustasi lukee. Keskittyisitte töihinne ja kehittämään ammattitaitoanne ja varsinkin ammatillisuuttanne (jep, eri asioita).
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän Ap:tä täysin.
Jatkuvat ”ripuli”, migreeni tai ylipainosta johtuvat selkävaivat yms.
Onko ylipainosta johtuvat selkävaivat sitten muka keksittyjä?
Ja milläs perustelet sen että ripuli ei ole todellinen, pitäiskö asiakkaan tulla kakkapussin kanssa paikalle ja todistaa että katso nyt, on oikeasti ripuli?
Miten sairaanhoitaja voi "käräyttää" turhan saikuttajan? Soitatko työnantajalle vai?
Ja mistä tiedät että joku katselee juuri Salkkareita kännykällä?
Niin monia kysymyksiä. Provohan tämä todennäköisesti on.
Miten diagnosoit migreeniä valittavan valehtelijaksi? Kuten varmasti sh:na tiedät, migreeni oireilee hyvin yksilöllisesti.
Arvostettu sairaanhoitaja, HUUTONAURUA! Mullla on sulle tarjota kämppä arvostetulta Malmön alueelta.
Terveisin rehellinen käytettyjen autojen kauppias.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä se sitten onnistuu jonkin ajan päästä kun saa laitettua korkin kiinni.
Ihan mielenkiinnosta, miten erottelet "arvostetun" ja ei-arvostetun sairaanhoitajan? Oletko saanut työstäsi jotain palkintoja vai?
Sairaanhoitaja älyäisi, että migreeni ilmenee monin eri tavoin, ja triggeritkin vaihtelevat tapauskohtaisesti. Mulla on migreeni mallia "jalat alta, yrjö syliin, herranjumala jos tähän kipuun ei kuolekaan". En silti kadehdi niitä joille sama vaiva aiheuttaa "vain" lähimuistin häiriöitä ja puheen puuroutumista. Yhtä selkeää triggeriä en ole löytänyt, mutta ruudun tuijottaminen se ei mulla ole, ennemminkin hajut, maut ja joidenkin ruoka-aineiden yhdistelmät.
Huippua, että edes yhtä meistä arvostetaan! Jatkuvastihan mediakin toitottaa sitä, että sairaanhoitajia ei arvosteta ja useimmat sh:t on myös omasta mielestään aliarvostettuja. Sulla on varmaan palkkakin kunnossa kun olet arvostettu?
Tosin tää postaus laskee kyllä sun arvostusta. Harmi, ei taida Suomesta enää löytyä sitä yhtäkään arvostettua sh:ta.