Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen arvostettu sairaanhoitaja ja näen saikkuhaukkojen lävitse: oi voi, mignreenikös se jyskyttää päätä, kuitenkin odotushuoneessa katsoit Salkkareita kännykän ruudulta?

Vierailija
09.02.2020 |

Kyllä näitä taas huomenna vastaanotolla riittää. Kaikki käräytän.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka arvostaa? Haluan oikeesti tietää`?

:DDDDD

Vierailija
22/34 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun työpaikalla toinen työntekijä on tällänen, saikkua hakee millon mihinki.

Saattaa olla pariki kertaa kuussa mahatautia, on usein angiinaa, ja jos ei keksi sairautta itelleen, niin sitten satuttaa ittensä mitä ihmeellisimmillä tavoilla. Tai jos ei satuta, niin pitää isoja lapsia (yläasteikäisiä) olla kuskaamasa lääkäriin ja hakea koulusta kesken kaiken kun aina niilleki tulee oksennustauti.

Ohhoihajakkaa.

On vähintään kerran viikossa pois töistä. Valehtelematta.

Usein vielä monta päivää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valehoitaja se siellä uhoaa :D

Vierailija
24/34 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole sairaanhoitaja etkä mikään ammattilainen, jokainen oikea ammattilainen tietää sen. Sori , prov* ei mene läpi

Vierailija
25/34 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain kerran olen hakenut feikkisaikun. Tiedän keinon millä saa kuumeen nousemaan muutamaksi tunniksi.

Vierailija
26/34 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa ymmärtää näitä sarjaprovoajia, jotka suoltavat samasta aiheesta kuukaudesta ja vuodesta toiseen. 

Vierailija
27/34 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miten sä käräytät ne? "Valitat migreeniä mutta näin kun katsoit odottaessasi salkkareita kännykästä joten olet täysin kykeneväinen töihin"? Sähän et sitä päätä ;D

Vaikka tulisin valehtelemaan sinulle migreenistä saikun toivossa ja sitä ennen katsonut salkkareita täysin terveenä niin sähän et muuta voi kun vaan kirjottaa sen saikkulapun mulle! Harmi sulle kun sulla ei vaan ole vaikutusvaltaa päättää muuten! ;'D

Ps.itse olen yrittäjä joten itse en tätä saikkuilua harrasta.

Vierailija
28/34 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi meillä ei juoksuteta jonkun hoitsupahaisen luona ja saa sairastaa 5pv ilman lääkärinkään todistusta.

Vaikka provohan sinä olet, säälittävän onneton sellainen.

Ja siltä varalta ettet olisikaan, niin lue ensimmäiset kolme riviä uudelleen+ei ihme että sairaanhoitsulit on huonossa maineessa, kun aloitustasi lukee. Keskittyisitte töihinne ja kehittämään ammattitaitoanne ja varsinkin ammatillisuuttanne (jep, eri asioita).

"Provohan sinä olet mutta tunteisiin meni, väy väy hoitsulit" :)

Vierailija
29/34 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit jättänyt tuon arvostettu pois rölleristäsi, niin olisi ollut jotain toivoakin.

0,5/5

Zinc

Vierailija
30/34 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain kerran olen hakenut feikkisaikun. Tiedän keinon millä saa kuumeen nousemaan muutamaksi tunniksi.

Siis MIKSI hankkisit feikkikuumeen muutamaksi päiväksi?! Eihän sun tartte sanoa muuta ku että on ripuli. Tadaa!saikku tuli! Ei niillä oo mahis sanoa sulle että et saa saikkua.

Vierailija
31/34 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvostetulla riittää kohta potilaita, kun laittaa influenssaa sairastavan töihin.

Vierailija
32/34 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin haluan töihin sinne missä saa olla oikein arvostettu sairaanhoitaja. T. Sairaanhoitaja

Vierailija
33/34 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeesti luulet, että joku arvostaa sua? Suosittelen ajanvarausta psykiatrille. Taitaa olla vähän megalomaanisia ajatuksia omasta itsestä.

Vierailija
34/34 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun työpaikalla toinen työntekijä on tällänen, saikkua hakee millon mihinki.

Saattaa olla pariki kertaa kuussa mahatautia, on usein angiinaa, ja jos ei keksi sairautta itelleen, niin sitten satuttaa ittensä mitä ihmeellisimmillä tavoilla. Tai jos ei satuta, niin pitää isoja lapsia (yläasteikäisiä) olla kuskaamasa lääkäriin ja hakea koulusta kesken kaiken kun aina niilleki tulee oksennustauti.

Ohhoihajakkaa.

On vähintään kerran viikossa pois töistä. Valehtelematta.

Usein vielä monta päivää.

En tiedä sun työkaverista, mutta itselläni on ihan oikeastikin ollut sekä migreenikierre että nielutulehdus kierre. Sain silloin kuulla jatkuvasti epäilyjä lintsaamisesta. Veljenikin epäili migreenin todellisuutta, kunnes näki kun se mulle tuli. Silloin ei töissä olla kun kunnon oksennusmigreeni iskee, silloin ei pysty muuta kuin maata, vaikeroida ja oksennella. Kierre onneksi loppui kun sain oikeanlaiset silmälasit.

Samoin nuo nielutulehdukset on inhottavia ja joillekin niitä tulee niin usein että päädytään nielurisaleikkaukseen. Ne ei ilmeisesti itsessään vaadi saikkua, mutta yleensä niihin liittyy kova flunssa.