Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Koko aikaa väsynyt

Värjääjämeikkaaja
08.02.2020 |

Ei juma oikeest. Oon kertaalleen käynyt n. 2v sitte (?) verikokeel ja sanoivat että pientä kilpirauhasen vajaatoiminnan merkkiä mutta ei kuitenkaan siinä asti kuulema ole, että tarvisin lääkkeitä siihen. Sen tiedän, että äidilläni on vajaa ja isällään liika toiminta muista suvun henkilöistä en tiedä kantavatko kilpirauhaseen liittyvää tms mitään.
Mutta kuitenkin, oon koko aikaa väsynyt. Olen koittanut kaikki kävelyt, jne mutta ei vaan huvita kuin väsyttää. Otan joskus rautatabletin, ja vitamiini tabletin ja oon ajatellu jos ne helpottas. Ei. Stressiä ei hetkeen ole ollut, ja menkat poissa n. 2kk. No viime kuukausi oli stressaava, mutta tää väsynys on ollu pitempi aikaista. Oli stressi tai jotain muuta, ei. Kahvi voi hetkeksi piristää, mitä en siis montaa kertaa viikossa juo. Juon enemmän vettä ja teetä. Muuten ihan ok olo, ja tekisi mieli enemmänkin jotain tehdä mutta välillä tuntuu että haukotuttaa ja väsyttää niin että kesken kaiken tekisi mennä nukkumaan. Välillä kun köyn esim. Kaupassa jossa valo tulee sopivasti, ja ku sielhä tulee suoraan se valo sopivas kulmas nii auta aamen ku alkaa päässä päänsärky jyskyttää. Ei juma, mä en jaksa tätä. Nukut miten paljon, ja kuinka nii sama juttu. Ja ei voi sanoo, et ois tiettynä aikana vuodesta vaa aina.
Jos joku tuöee sanoo, että ei oo pahitteeksi jos käyt verikokeel uudestaa, nii oon samaa mieltä. Ainoo vaa et oon 14v, ja oon sanonu pari kertaa mutsil jps varais ajan mut ei se varaa. Emmä muista mitä se tos yks kerta sano, mut ei soittanu. Tyylii jotai, et nii paljo kaikkee ettei oo ehtiny.
No se on kyl iha totta ettei oo pal kerennu, mut stana ku ei tunnil jaksa keskittyy vaik homanni hoidan.
Sori mahd. Kirj. Virheistä mutta en jaksa enää. Mulla ei oo mitään lääkitystä, tms mistä tää vois johtuu.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uudestaan ne kilpirauhas arvot, meillä se raja-arvo on muutenkin niin korkea, että joissain maissa olisi jo aloitettu lääkitys paljon aiemmin...

Vierailija
2/2 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uudestaan ne kilpirauhas arvot, meillä se raja-arvo on muutenkin niin korkea, että joissain maissa olisi jo aloitettu lääkitys paljon aiemmin...[/quote/]

Juu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla