Mitä eroa on Sincciksellä ja Zincciksellä?
Kommentit (28)
Itsekin miettinyt onko sama henkilö. Huhuu, ilmottaudu ja kerro!
Eräs taudin muodoista taitaa olla andymcoys.
Missä on Naispelko26? Ei ole näkynyt hetkeen. Vai onko naispelko jo helpottanut?
Sinccis oli yksi ilta bannissa. Koko ajan tulee lisää sitä mukaa kun yp tekee kiusaa.
Zing Zing
My Captain´s brains were splattered all over the vulcan.
Tiedätkö mitä kattelen juuri ?
Zinc
Vierailija kirjoitti:
Eräs taudin muodoista taitaa olla andymcoys.
Älkääpä nyt zekoittako minua siihen, jookosta kookosta.
Sälli meuhkaa jollain ruokajonojen saaliilla. Mä olen tänne laittanut kuvan asuntoni osakkeesta ja kassakaappini sisällöstäkin, kun siellä sattui muutamia tuhansia silloin olemaan, jotka kuitenkin tuhlasin melko pian ;)
Zinc
Vierailija kirjoitti:
sink.k+umies. sink-kis
bann.ataan, ja keksii uusia nimmareita
Juuri näin. Aika moinen tämä yhteiskunnan läpileikkaus, kun julkisilla paikoillakin tehdään ihan avointa kiusaa.
Maailman onnellisin kansa ;(
Zinc
Vierailija kirjoitti:
Siis Sinccis ja Zinccis on juu ja Sinkku.Mies ynnä muut variaatiot, kun niitä nimimerkkejä vain bannaillaan.
Käsittämätöntä kiusantekoa, eikö ?
Zinc
En tiedä! Enkä välitä tietääkään. Yhteistä heillä on typerät kommentit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis Sinccis ja Zinccis on juu ja Sinkku.Mies ynnä muut variaatiot, kun niitä nimimerkkejä vain bannaillaan.
Zinc
Et voi olla tosissasi. Tai ehkä narsisti oikeasti on just noin kyvytön. Tuut tänne käytännössä hooritellen vähän väliä ja sitten itket kun sua pikku yhyy-narskua kiusataan. Luin jostain että narskuilla pystytään hoitamaan about kaikkea muuta paitsi sairaudentunnottomuutta. Ehkä tämä kertoo siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Zinc
Et voi olla tosissasi. Tai ehkä narsisti oikeasti on just noin kyvytön. Tuut tänne käytännössä hooritellen vähän väliä ja sitten itket kun sua pikku yhyy-narskua kiusataan. Luin jostain että narskuilla pystytään hoitamaan about kaikkea muuta paitsi sairaudentunnottomuutta. Ehkä tämä kertoo siitä.
Kovilla pakkasilla narskuu. Nyt ei ole ollut kovinkaan pakkasia.
Zinc
Sama Sinkkonen kyseessä. Z versio on vain erehtynyt luulemaan itseään liikoja.
Juu. Tosissani olen, että nimimerkkien bannaaminen esim. kesken asiallisen keskustelun, kun ei pärjää argumentein on ala-arvoista käytöstä.
Zinc
Olen kirjoittanut tänne esim. yrtti, paistinpannu ketjuja, tällä viikolla filosofia ketju poistui 15 minuutissa.
Eihän tänne woi mitään asiallista kirjoittaa .. kirjoitellaan sitten epäasiallista. Siitä palstan pitäjä näyttää tykkäävän.
Zinc
Kaikki asialliset ketjuni poistetaan järjestäen. Pelkkää kiusantekoa siis.
Zinc
Vierailija kirjoitti:
Veren alkoholipitoisuus.
Ajattelin samaa,humalan syvetessä pitää hienostella,eikse niin mene!
Vierailija kirjoitti:
Olen kirjoittanut tänne esim. yrtti, paistinpannu ketjuja, tällä viikolla filosofia ketju poistui 15 minuutissa.
Eihän tänne woi mitään asiallista kirjoittaa .. kirjoitellaan sitten epäasiallista. Siitä palstan pitäjä näyttää tykkäävän.
Zinc
Olet jo pilannut maineesi tällä palstalla. Kukaan ei edes halua keskustella kanssasi enää, tiedät varmasti miksi.
sink.k+umies. sink-kis
bann.ataan, ja keksii uusia nimmareita