NAINEN! Oletko etsinyt seksiseuraa TINDERISTÄ?
Näkyy olevan monen miehen profiilissa että etsivät seksiseuraa/yhdenyönjuttuja/fckbuddya. Siis herää kysymys tosissaanko noihin jotkut sitten vastailee että mennääs paneskelemaan? 😱
Kommentit (23)
Etsiikö joku tinderistä muuta kuin seksiseuraa?
Taitaa olla joku urbaanilegenda, että joku hakisi Tinderistä muuta kuin seksiseuraa.
Itse hain sinkkuna seksiseurani baareista ja tinder-treffeille lähdin aina vakavimmissa aikeissa. Kumppania en sieltä kyllä koskaan löytänyt, poikaystäväni tapasin myös orgaanisin menoin yhteisen tutun kautta. Itse en kyllä huomannut tuollaista, että monet miehet hakisivat vain seksiä tinderissä. Omat matchini ja treffikumppanini (varmaan 10-20 treffeillä tuli muutaman sinkkuvuoden aikana käytyä) hakivat muutakin kuin seksiä.
Yäk. Arvon naiset missä itsearvostuksenne.
En ole etsinyt, mutta olen huomannut löytäneeni.
Samoin kuin vakavampaa seuraa löytynyt kyllä, tiedoksi näille panosovellus-jankkajille. Ne kuuluisat kemiat ei sitten vain ole kohdanneet... no, kerran liki vuoden seurustelu alkoi Tinderistä.
Tinderissä on aika jännää porukkaa, en suosittele.
Silloin, kun viimeksi etsin pelkkää seksiseuraa, Tinderiä ei ollut olemassakaan. Jos nyt sellainen tarve tulisi, niin voisin kokeilla Tinderiäkin, mutta treffit sopisin ehdottomasti johonkin baariin. En pidä ollenkaan todennäköisenä, että livenä kemiat kohtaisivat, vaikka profiilin ja parin viestin perusteella toinen voisi vaikuttaakin kiinnostavalta.
Etsin vakavaa suhdetta Tinderistä ja löysin sellaisen.
Ei seksiseuraa. Ei siihen tarvitsisi Tinderiä, jos pelkkä seksi kiinnostaisi. Ei kiinnosta.
N40
Vierailija kirjoitti:
Tinderissä on aika jännää porukkaa, en suosittele.
Niinkuin sinä itse kun kerran kokemusta on.
En, enkä tunne ketään tinderissä olevaa naista.
Siellä on lähinnä catfisheja ja miehiä.
Ei kyllä mikään ihme että seksitaudit räjähtäneet käsiin
Vierailija kirjoitti:
Yäk. Arvon naiset missä itsearvostuksenne.
Sen verran arvostan itseäni, että hommaan seksiä kun siltä tuntuu. Kerran täällä vain eletään ja miksi pitäisi elää ilman seksiä?
En usko, että kukaan nainen vastailee noihin tosissaan.
Vierailija kirjoitti:
En usko, että kukaan nainen vastailee noihin tosissaan.
Ei vaan miehet vastailee minulle. Valkkaan vain parhaat päältä.
En ole. Muutaman kuukauden etsin siellä parisuhdetta mutta totesin, ettei potentiaalisia miehiä ole siellä. Enää en kyseiseen sovellukseen menisi.
Minulla on neljät treffit sovittu ensi viikolle, eli ainakin neljä naista vastaa. Tai noiden lisäksi on pari muutakin tuttua tuolta löydettynä eli ainakin kuusi naista vastaa noihin.
En. Saan seksiä ilman Tinderiäkin.
Seksi on avioliittoon tarkoitettu. Haureus kyseessä, josta joutuu kadotukseen.. Kiva olla helvetissä parin sekunnin nautinnosta.
En. En ole koskaan etsinyt mitään seuraa tinderistä. Ja pelkkää seksiseuraa en etsi yhtään mistään.