Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teinkö muka väärin kun otin Abc buffetista mukaan vain pääruoat 1,5 kg!??!?!

ApostoliAndy
08.02.2020 |

https://aijaa.com/ekEG0h

siis 11 e maksoi buffett ja sen saa ottaa mukaan. no latasin 1,5 kg kirjolohta astiaani eli täyteen ja salaatin jossa enimmäkseen juustoa, sit 6 kpl sämpylöitä ja 2 lasia kotikaljaa. Kotona sit tuunasin salaatiin lisukkeita kuten oliveja ja fetajustoo ja muuta ja keitin riisit, tuosta riittää mulle ja isälleni kahdeksi päiväski ateriat ja tulee n 4 e annos.

halvaksi tuli kirjolohet + salaatti mukaan! se on about 7 -8 e kg

eikö näin ole oikein muka toimia missään ei sanota että mukaan on tungettava myös riisiä ja vihanneksi!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti sua kuitenkin jokin omassa toiminnassa vaivaa, kun kerran tulit tänne avautumaan

Vierailija
2/9 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei se mua vaivaa mut kaverit krisoi että tämä toimintani olisi moraalitonta mukamas, en tajua miksi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin mt-ongelmia potevan kummitätini kanssa syömässä. Hän haali kanakeitosta kaikki kananpalat lautaselleen, joten kattilaan jäi vain lientä ja kasviksia. 

Pidin hänen käytöstään tökerönä.

Tiedän, että osa ihmisistä haalii salaattipisteistä mukaan pelkkää lihaa. Ihmisillä on hyvin, hyvin erilaisia tapoja toimia.

Vierailija
4/9 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei et tehnyt mitään väärin.Jos käsityksesi annos,on tuota luokkaa.Eihän se ahneus ole verrattavissa näpistykseen,varastamiseen.Pihi kun on,niin kaikki sallitaan.Ens kerralla ne osaa kytätä sua ja vaativat tripla maksun.

Vierailija
5/9 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

AndymcCoys kirjoitti:

ei se mua vaivaa mut kaverit krisoi että tämä toimintani olisi moraalitonta mukamas, en tajua miksi

Ei vauva-palsta ole "kaverit".

Vierailija
6/9 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai että kotona tuunasit vaikka kertoilet että kämppä on mennyt alta. Miten se japaniin lähtö edistyy? Ei oikein näytä touhustasi tulevan yhtään mitään. Keksin sinulle halvan tavan matkustaa. Tarvitset puulaatikon mihin mahdut. Sitten otat lääkkeet millä nukut ainakin 12 tuntia. Joku tuttusi sitten lähettää sinut lentorahtina sinne kaipaamaasi japaniin.

Vierailija
7/9 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

tein tän vain sen takia koska mun mielestä 1) suomalaiset on lakihenkisiä paskapääkyttääjiä 2) sen takia että kaikki suomalaiset buffetit on mautonta paskaa johon pitää tunkea extra hot tabasco scorpionia, soijakastiketta ja kaikki muut mausteet

3) nyt on lennot ostettu Bangkokiin , vain meno ensi viikolle eli haistakaa kaikki PASKA

Vierailija
8/9 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti trollin kone putoaa

Vierailija
9/9 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää tässä on, että sulla on sittenkin varaa maksaa ruuasta. Huonoa taas, sun kannalta, että ravintolat voivat valita asiakkaansa tarvittaessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi viisi