Zalando palautuslomake
Merkitsin Zalandon sivuillani tuotteet, jotka palautan. Ohjeessa lukee, että "pakkaa mukaan palautuslomake" ja liimaa paketin päälle palautustarra. Mitään palautuslomaketta ei kyllä tullut vaatteiden mukana, vain yksi a4, jossa on lähetysluettelo ja palautustarra. Meneekö nyt oikein, jos palautan ilman palautuslomaketta?
Kommentit (10)
Olen tätä samaa ihmetellyt. Menee oikein, jos ilmoitat netissä palautettavat tuotteet ja liimaat palautustarran paketin päälle.
Mä olen aina laittanut paketin sisään sen mukana tulleen a4-paperilappusen. Jos pidän jotain paketista, revin vain laskuosan siitä irti. Pelkkä palautustarrakin varmasti riittää, kun siinä on lähettäjän tiedot kuitenkin.
Jos palauttaa yhdessä paketissa useista lähetyksistä niin pitää laittaa palautuslomake, että osaavat yhdistää siellä Zalandolla.
Vierailija kirjoitti:
Jos palauttaa yhdessä paketissa useista lähetyksistä niin pitää laittaa palautuslomake, että osaavat yhdistää siellä Zalandolla.
Mitään palautuslomaketta ei ole.
Laitoin kaiken menemään yhdessä lootassa, vaikka tulivat eri lähetyksinä. Tuuttasin paketin päälle näiden lootien palautustarrat. Eli menikö vtuiksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos palauttaa yhdessä paketissa useista lähetyksistä niin pitää laittaa palautuslomake, että osaavat yhdistää siellä Zalandolla.
Mitään palautuslomaketta ei ole.
Laitoin kaiken menemään yhdessä lootassa, vaikka tulivat eri lähetyksinä. Tuuttasin paketin päälle näiden lootien palautustarrat. Eli menikö vtuiksi?
Ei välttämättä. Palautuslomake löytyy omilta sivuilta sieltä palautusosiosta. Ilmeisesti Zalandolla oletetaan, että kaikilla on tulostin käytettävissä kun eivät laita sitä lomaketta paketin mukana. Varmaan saavat paljon ihmettelysoittoja tämän uudistuksen myötä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos palauttaa yhdessä paketissa useista lähetyksistä niin pitää laittaa palautuslomake, että osaavat yhdistää siellä Zalandolla.
Mitään palautuslomaketta ei ole.
Laitoin kaiken menemään yhdessä lootassa, vaikka tulivat eri lähetyksinä. Tuuttasin paketin päälle näiden lootien palautustarrat. Eli menikö vtuiksi?
Meni. Paketin seuranta voi näyttää värän erikoiselta, kun logistiikan eri vaiheissa luetaan sattumalta aina eri viivakoodi. Kaipa tuo kuitenkin perille löytää, kun kaikki viivakoodit kuitenkin Zalandolle ohjaavat. Olisin yhteydessä aspaan ja ilmoittaisin asiasta.
Jos haluat palauttaa usean eri tilauksen tuotteita samassa paketissa, ota huomioon seuraavat seikat:
Palauta tuotteet aina omissa alkuperäispakkauksissaan ja laita pakettiin JOKAISEN tilauksen palautuslomakkeet.
Kiinnitä paketin päälle ainoastaan YHDEN tilauksen palautuskortti.
Kaikkien palautettavien tilausten tulee olla saman asiakkaan tekemiä.
Palautuslomake = se paketin mukana tullut lähetyslista, missä on lueteltu tilaamasi tuotteet. Sitä ei tarvitse täyttää mitenkään, vaan paperi vain sellaisenaan mukaan pakettiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos palauttaa yhdessä paketissa useista lähetyksistä niin pitää laittaa palautuslomake, että osaavat yhdistää siellä Zalandolla.
Mitään palautuslomaketta ei ole.
Laitoin kaiken menemään yhdessä lootassa, vaikka tulivat eri lähetyksinä. Tuuttasin paketin päälle näiden lootien palautustarrat. Eli menikö vtuiksi?Ei välttämättä. Palautuslomake löytyy omilta sivuilta sieltä palautusosiosta. Ilmeisesti Zalandolla oletetaan, että kaikilla on tulostin käytettävissä kun eivät laita sitä lomaketta paketin mukana. Varmaan saavat paljon ihmettelysoittoja tämän uudistuksen myötä.
Juurikin näin eli palautuslomake pitäisi itse tulostaa omilta sivuilta. Joskus, kun olen palauttanut useamman eri tilauksen tuotteita samassa paketissa, olen töissä tulostanut kaikkien palautettavien tilausten palautuslomakkeet pakettiin mukaan, mutta en muuten. Eivät voi vaatia ihmisten itse tulostavan mitään eli jos alkavat pitää pakollisena palautuslomaketta, sitten sen pitäisi olla tilauksessa mukana.
Muutenhan Zalandolla toimii tuo palautussysteemi mielestäni tosi hyvin, mutta tuota kohtaa ohjeistuksessa voisivat kyllä muuttaa tai sitten alkaa tosiaan laittamaan sen palautuslomakkeen tilaukseen mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos palauttaa yhdessä paketissa useista lähetyksistä niin pitää laittaa palautuslomake, että osaavat yhdistää siellä Zalandolla.
Mitään palautuslomaketta ei ole.
Laitoin kaiken menemään yhdessä lootassa, vaikka tulivat eri lähetyksinä. Tuuttasin paketin päälle näiden lootien palautustarrat. Eli menikö vtuiksi?Ei välttämättä. Palautuslomake löytyy omilta sivuilta sieltä palautusosiosta. Ilmeisesti Zalandolla oletetaan, että kaikilla on tulostin käytettävissä kun eivät laita sitä lomaketta paketin mukana. Varmaan saavat paljon ihmettelysoittoja tämän uudistuksen myötä.
Juurikin näin eli palautuslomake pitäisi itse tulostaa omilta sivuilta. Joskus, kun olen palauttanut useamman eri tilauksen tuotteita samassa paketissa, olen töissä tulostanut kaikkien palautettavien tilausten palautuslomakkeet pakettiin mukaan, mutta en muuten. Eivät voi vaatia ihmisten itse tulostavan mitään eli jos alkavat pitää pakollisena palautuslomaketta, sitten sen pitäisi olla tilauksessa mukana.
Muutenhan Zalandolla toimii tuo palautussysteemi mielestäni tosi hyvin, mutta tuota kohtaa ohjeistuksessa voisivat kyllä muuttaa tai sitten alkaa tosiaan laittamaan sen palautuslomakkeen tilaukseen mukaan.
Kuulemma palautuslomakkeeksi kelpaa myös tuo lähetyslista vaikka he eivät sitä missään mainitse.
Menee, ihmettelin samaa, mutta kaikki toimi ihan kuin ennenkin tuosta huolimatta.