Mitä ihmettä? Mihin hävisi Janitan insta?
Kommentit (13)
Bittiavaruuteen, muka poliiseilta piiloon.
Poisti. Yksityinen insta on edelleen
Miksi on Terhokodissa jos edelleen jaksaa jotain instagrammeja.
Jos on järki alkanu tulla viime metreillä päähän.
Toivottavasti keskittyy itseensä ja läheisiinsä.
Se häipyi palmujen alle lahjoitettujen rahojen kanssa.
Meinaat että saattokodissa saa vain maata sängyssä ja valittaa? Ihan voi oman jaksamisen mukaan elää niinkuin haluaa. Äidilläni oli syöpä ja vasta 3 päivää ennen kuolemaa joutui sänkypotilaaksi.
Taitaa olla suurempiakin murheita kuin joku v.tun instan päivittäminen.
Päätti ilmeisesti jatkossa jakaa elämäänsä vain maksua vastaan eli sillä toisella, ”maksullisella ig-tilillä”. Sai ilmeisesti avoimen tilin kautta niin paljon vihapostia. Toisaalta, olihan ne jutut aika jäätäviä välillä. Mutta miksi ihmeessä piti kerätä niin aggressiivisesti rahaa? Mihin hän sitä nyt tässä vaiheessa tarvitsee? Toivottavasti pystyy nyt rauhoittumaan ja aidosti nauttimaan jäljellä olevista päivistä.
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla suurempiakin murheita kuin joku v.tun instan päivittäminen.
Niinhän sitä luulis.
Antakaa nyt Janitan elää ja kuolla niinkuin itse haluaa. Luulisi että edes siihen on oikeus ilman av-mamman lupaa. Kaikki me kuollaan joskus. Ja kukaan meistä ei tiedä kuinka siihen itse suhtautuu ja mitä tekee kun napsahtaa omaan nilkkaan. Toki voi käydä säkä ja kuolee naps vaan suorilta jaloiltaan niin ei tarvitse kestää paskapuheita tai voivotteluita.
Vierailija kirjoitti:
Antakaa nyt Janitan elää ja kuolla niinkuin itse haluaa. Luulisi että edes siihen on oikeus ilman av-mamman lupaa. Kaikki me kuollaan joskus. Ja kukaan meistä ei tiedä kuinka siihen itse suhtautuu ja mitä tekee kun napsahtaa omaan nilkkaan. Toki voi käydä säkä ja kuolee naps vaan suorilta jaloiltaan niin ei tarvitse kestää paskapuheita tai voivotteluita.
Ei laiton rahankeräys ole kenellekään sallittua. Ja tämä ei ole haukkumista, vaan ihan tosiasia.
Kuollut