Eli Espoossakin siis mahdollisesti Corona leviämässä....(Helsingin Uutiset 7.2)
Kommentit (28)
Mä menisin päivystykseen joka tapauksessa
noilla oireilla.
Tämähän tarkoittaa sitä, että jos Suomessa ei testata kuin Wuhanissa käyneet (minkä h*"vetin takia suomalainen menisi jonnekin Wuhaniin?!), suomalaiset tilastot eivät ole luotettavia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihme panikointia,johonkinhan täällä kaikki kuolee.
Olette tosi outoja.
Kone ollut täynnä pärskiviä aasialaisia ja kiinalaisia.
Ihan mahdonta juu corona, nuhaa vaan.
Ap
No kyllä munkin mielestä tuon olisi voinut testata vaikka todennäköisyys pieni, virus tarttuu ihmisestä ihmiseen.
Tää on provo, olen siitä varma. Ptovoprovoprovoooo!
Vierailija kirjoitti:
Minua lähinnä kylmää terveyskeskuslääkärin diagnoosi taustatiedoilla potilasta näkemättä. Jos olisin yksikön pomo niin antaisin tuollaiselle lääkärille välittömästi potkut.
Lasinsiruihin itsensä loukanneita pulsuja tai kohtauksen saaneita narkkareita kyllä paapotaan huolella ja rahoja säästämättä, mutta annas olla kun kunnollinen veronmaksaja tarvitsee apua...
Voi reppana sua ja sun fantasioita. Oikein potkut, niih!
Lääkäri toimi oikein, korona ei ala nuhalla. Kukaan esimies ei sitä paitsi antaisi lääkärille potkuja, niitä tarvitaan kyllä, ja osaavat asiansa. Älä huoli. Kyllä sinäkin olet lääkärissä ruikuttamassa kuitenkin sitten kun apua tarviit, ja kummasti kelpaa.
Keskity sinä nyt vaan siihen työttömän arkees ja anna ammattilaisten hoitaa omat vaativat työnsä.
Kuule, jo se on siellä levinnyt pari viikkoa. Odottaa vaan, että sairastuttaa kaikki Espoolaiset ja siirtyy Helsinkiinkin ennen kuin pamahtaa päälle. Sitten menee pari päivää ja kaikki on kuollut.
Vierailija kirjoitti:
Thl.n typeryys on käsittämätöntä.
Suomi on Euroopan Kiina.
Tosin jopa Kiina toimii nyt vastuullisemmin kuin Suomi.Suomessa luullaan yhä että vaara häviää kun laittaa simmulit kiinni.
Ap, tarkoitatko, että et ole päässyt edes lääkärin vastaanotolle?
AP tarkoittaa ettei ole päässyt psykoosissa hoitoon.
Muistakaahan, ne ensimmäiset tapaukset ilmeni Kiinassa lokakuussa.
Eli jos täällä 'ajanlasku' alkaa Rovaniemen kiinalaisesta, meillä riemu irtoaa maalis-huhtikuussa.
Etenkin, kun diagnosointi on tuota luokkaa, mitä espoolaismiehen kohdalla Helsingin uutisissa...
Ap