Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko flirtti turhauttavaa jos mitään muuta ei tule tapahtumaan?

Vierailija
08.02.2020 |

Kuinka sinkut ja mahdollisesti varatut koette tilanteen. Mikäli flirttailette toisen henkilön kanssa ja toinen osapuoli osallistuu leikkiin. Turhauttaako, mikäli homma jää tuohon vai tuleeko pelkästä flirtistä jotain iloa?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule mitään iloa enkä flirttaile tavan vuoksi vaan toinen ihminen silloin viehättää.

Vierailija
2/18 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni kävi piristykseksi tarkoitetun flirtin kanssa niin, että menin ihastumaan henkilöön, jonka kanssa oli flirttiä puolin ja toisin. Lopulta koko hommasta tuli siis vain surua ja ahdistusta, koska molemmat on perheellisiä ja varattuja enkä halua pettää. Jatkossa siis tästä oppineena jätän flirtit väliin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän turhauttaa, mutta enimmäkseen on kivaa. Olemme flirttailleet jo vuosia yhden varatun miehen kanssa, itse olen sinkku. Kumpikaan ei ylitulkitse tilannetta joten pystymme heittämään aika rankkaakin juttua. Näemme ehkä 1-2 krt kuussa ja piristää puolin ja toisin.

Vierailija
4/18 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole mikään superflirtti mutta joskus sopivalla tuulella ollessa tulee heitettyä jotain. Kauhea ajatuskin että joku luulisi sen johtavan johonkin, ei todellakaan ole tarkoitus! Ja ihan sinkku olen, mutta en saalista miehiä flirttailemalla. Se on pelkkää leikinlaskua.

Vierailija
5/18 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta flirttailu on epämoraalista ja loukkaavaakin, jos toinen osapuoli on varattu.

Flirttailu sopii vain tilanteeseen, että on kiinnostunut/ihastunut, ja näin lähestyy kohdetta leikkisästi. Turhanpäiväinen flirtti on elostelua ja jotain ihme narsismia.

Vierailija
6/18 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En flirttaile suunnitelmallisesti. Olen huumorintajuinen ja kehittelen omasta mielestäni hauskoja juttuja ja sitten joku kerta huomaan, etä toinen on tulkinnut sen seksuaaliseksi tms. 

Vierailija
7/18 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En flirttaile varatuiksi tietämieni uusien ihmisten kanssa. Mielestäni se on moraalitonta. En halua myöskään flirttiä varatuilta, sillä ihastun melko helposti. Kahden ihastuneen ja suhteeseen halukkaan välillä flirtti on ok.

Vierailija
8/18 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flirttailu ei ole yhtä vakavaa, kun olisi viettely, jonka tarkoituksena on se, että harrastaisi seksiä kohteen kanssa. Suomalaiset on niin juroja, että leikkisä ystävällisyyskin otetaan iskemisenä.

Vierailija
9/18 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flirtti on piristävää! Tuo päivään iloa ja varmasti kohottaa osapuolien itsetuntoa. Joskus sitä sitten valitettavasti ihastuu, mutta se täytyy vain kärsiä.

Vierailija
10/18 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan flirttaile kuin sellaisen kanssa, josta olen kiinnostunut. En yhtään ymmärrä flirttiä muutoin. Minä en saisi lainkaan hyvää mieltä siitä, että joku epäkiinnostava tai jopa vastenmielinen ihminen katselisi minua sillä silmällä tai heittäisi jotain flirttaavaa tai koskettaisi tms. Se tuntuisi jopa ahdistelulta.

Vierailija
11/18 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Flirttailu ei ole yhtä vakavaa, kun olisi viettely, jonka tarkoituksena on se, että harrastaisi seksiä kohteen kanssa. Suomalaiset on niin juroja, että leikkisä ystävällisyyskin otetaan iskemisenä.

Olet niin oikeassa! Suomessa ei monikaan ymmärrä flirtin syvintä olemusta.

Flirtti on huvia ja viatonta hauskan pitoa.

Harmi, ettei sitä osata.

Toinen vain flirttailee, ja se toinen jo kuulee hääkellojen kilinää.

Vierailija
12/18 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tiedän mitä joku tarkoittaa flirtillä? Jos hän ei halua mitään muuta niin sitten voi herätä turhia toiveita.

Vierailija
13/18 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä tykkään flirttailla paljon, se tulee ihan luonnostaan. En todellakaan odota sen johtavan mihinkään. En ihastu helposti. Olen varattu (naimisissa) ja 12 vuotta oltu yhdessä enkä ole ihastunut kertaakaan sinä aikana.

Juurikin tuo että viettely ja flirtti on kaksi eri asiaa. Flirtti piristää päivää ja on leikinlaskua. En tietenkään kaikkien kanssa flirttiä harrasta, se tulee tilanteen mukaan.

Vierailija
14/18 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet niin oikeassa! Suomessa ei monikaan ymmärrä flirtin syvintä olemusta.

Flirtti on huvia ja viatonta hauskan pitoa.

Harmi, ettei sitä osata.

Toinen vain flirttailee, ja se toinen jo kuulee hääkellojen kilinää.

En tosiaan ymmärrä. En halua flirttailla epämiellyttävälle ihmiselle. Jos joku tarvitsee tunnetta, että kaikki haluavat häntä, vaikkei hän itse olisi niistä ihmisistä yhtään kiinnostunut, niin se kuulostaa todella huonolta itsetunnolta vaan.

Vierailija
15/18 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain tyhjyyttä sarjaflirttailija yrittää sisällään täyttää. Huonon itsetunnon pönkittämistä vai jopa narsismia?

Vierailija
16/18 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos flirtti ja leikinlasku erotellaan sillä, että flirtti on jotain mitä kohdistaa vain siihen sukupuoleen josta on seksuaalisesti kiinnostunut, niin minusta flirtti on esileikkiä. En todellakaan ymmärrä miksi harrastaisi sitä muutoin kuin partnerin etsinnässä.

Ystävällisyys ja huomaavaisuus jossa ei erotella sukupuolta ja ikää pitäisi olla kaikkien tavoite. Flirttailijat "varaavat" ystävällisyyden vain tietyille kohteille joiden huomiosta itse nauttivat. Kyllä, se on narsistista.

Vierailija
17/18 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös minä harrastan flirttailua joidenkin naisten kanssa, vaikka ei ole mitään tarkoitusta mennä pidemmälle. Tuolla saa joihinkin päiviin pientä piristystä.

Vierailija
18/18 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä flirttailla epämiellyttäville ihmisille tietenkään. Flirtin kohde on jollain tasolla kiinnostava, mutta ei niin kiinnostava, että siitä mitään suhdetta haluaisi alkaa rakentamaan (paitsi joskus).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kolme