Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Halu, joka tekee hulluksi

Vierailija
07.02.2020 |

Oletko koskaan tuntenut niin voimakasta seksuaalista latautuneisuutta toista ihmistä kohtaan, että se ajoi lähes hulluuteen? Miten selvisit siitä?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Selvisin vasta kun hän päätti lopettaa paneskelun kanssani ja löysi nykyisen vaimonsa. Silloin oli vaan pakko unohtaa. Siihen asti suostuin olemaan vain pano, kun en muutakaan saanut häneltä. Olin seota.

Vierailija
2/23 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen. Selvisin vasta kun hän päätti lopettaa paneskelun kanssani ja löysi nykyisen vaimonsa. Silloin oli vaan pakko unohtaa. Siihen asti suostuin olemaan vain pano, kun en muutakaan saanut häneltä. Olin seota.

Sussu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole. Jos kokisin tuollaista niin hakeutuisin hoitoon.

Vierailija
4/23 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. En selvinnyt, mutta pakkohan siitä oli selviytyä.

Vierailija
5/23 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko edes hyvää?

Vierailija
6/23 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, minä en heittäydy hulluuden vietäväksi. Olen kyllä usein ollut sen kohteena.

Vierailija
7/23 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkentaisitko, millaiseen hoitoon? Kyllä mä mielelläni antautuisin toisen hoideltavaksi.

Vierailija
8/23 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhden miehen kanssa varmaan olisi mutta hän on naimisissa

Vierailija
9/23 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkentaisitko, millaiseen hoitoon? Kyllä mä mielelläni antautuisin toisen hoideltavaksi.

Jotain terapian tapaista. Ei kuulosta terveeltä jos himot on niin kovat että meinaa ajaa hulluuteen. Kuulostaa sellaiselta missä ihminen voi menettää kontrollin tekoihinsa.

Vierailija
10/23 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

yhden miehen kanssa varmaan olisi mutta hän on naimisissa

Vain kuvitelmissasi.

Vierailija
11/23 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä! Olen tullut nymfoksi ja panisin kaikkea mikä liikkuu, mutta arvojeni vuoksi tyydyn toistaiseksi dildooni!

Vierailija
12/23 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastin ja halusin ihan järkyttävästi. Mies olikin aivan pas ka sängyssä.

Vierailija
13/23 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutu tunne

Vierailija
14/23 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotain terapian tapaista. Ei kuulosta terveeltä jos himot on niin kovat että meinaa ajaa hulluuteen. Kuulostaa sellaiselta missä ihminen voi menettää kontrollin tekoihinsa.

Myönnän, ei tämä tervettä olekaan, mutta ei nyt sentään terapian arvoista.

Vierailija
15/23 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koen sitä parhaillani yhteen tuttuun, varattuun mieheen ja olen itse varattu nainen. Kohta varmaan sekoan tästä himosta, joka repii mut kappaleiksi. Jo pelkkä miehen katse saa minut ihan hulluksi. Mitä sitten jos saisin koskettaa häntä? 

Vierailija
16/23 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisit opettanut häntä! Ei kukaan ole seppä syntyessään!

Vierailija
17/23 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koen sitä parhaillani yhteen tuttuun, varattuun mieheen ja olen itse varattu nainen. Kohta varmaan sekoan tästä himosta, joka repii mut kappaleiksi. Jo pelkkä miehen katse saa minut ihan hulluksi. Mitä sitten jos saisin koskettaa häntä? 

Osta Satisfyer, niin muutkin naiset tekevät. Vai haluatko lapsistasi mielenterveysongelmaisia logged in-tyyppejä? Vanhemmillakin on vastuunsa, aina ei riitä että äiti on onnellinen.

Vierailija
18/23 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osta Satisfyer, niin muutkin naiset tekevät. Vai haluatko lapsistasi mielenterveysongelmaisia logged in-tyyppejä? Vanhemmillakin on vastuunsa, aina ei riitä että äiti on onnellinen.

Saan kyllä ihan sitä aitoakin miestä. Siitä ei ole nyt tässä kyse. 

Vierailija
19/23 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saan kyllä ihan sitä aitoakin miestä. Siitä ei ole nyt tässä kyse. 

Eipä hän tunnu sinua tyydyttävän.

Vierailija
20/23 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisit opettanut häntä! Ei kukaan ole seppä syntyessään!

Hän oli huono, koska oli estynyt. Olisin opettanut ja yritinkin. Hän koki voimakasta häpeää ja lopetti suhteen. Aluksi hän selitti, että vaimo on niin estynyt ja blaablaa. Luulin että hän olisi ollut innoissaan, kun pääsee kokeilemaan eri asentoja, suuseksiä jne. Mutta ei, seurauksena oli vain ahdistusta. Minä olisin ollut valmis mihin tahansa. Hän ei.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kaksi