Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luuleekohan stalkkerini minun asuvan vielä vanhassa osoitteessa?

Vierailija
07.02.2020 |

Minulla on ollut kimpussani stalkkeri/ahdistelija 6 vuoden ajan. Hän sai jotain kautta tietää aiemman osoitteeni ja alkoi laittaa sinne kirjeitä.

Kun ensimmäinen kirje tuli, aloin heti katsomaan uutta asuntoa, koska on aiemminkin osoittautunut vaaralliseksi kun tiesi missä asuin. Muutin sieltä nopeasti pois, mutta lähettelee sinne vieläkin kirjeitä.

Saan nuo kirjeet tietysti uudelleenohjattuna nykyiseen osoitteeseeni, mutta mietin vain että mahtaako hän oikeasti luulla minun vielä asuvan siellä? Kun aiemminkin hän oli minulle vaaraksi kun tiesi missä asuin.

Joskus tulen vainoharhaiseksi ja mietin, että entä jos tietää nykyisen osoitteeni, mutta laittelee tuonne kirjeitä jotta luulisin, ettei hän tiedä nykyistä osoitettani. Tiedän, että tämä kuulostaa hullulta, mutta vuosien aikana sitä tulee väkisinkin vainoharhaiseksi ja miettii tällaisia vaihtoehtoja.

Enhän minä tällä tiedolla mitään tee, kunhan mietin asiaa. En oikeastaan edes tiedä miksi. Onko muilla ollut stalkkereita kimpussa? Pääsittekö eroon heistä? Minulla on kyseessä sukulainen, ei exä. Tällaisista tapauksista löytyy paljon vähemmän tietoa kuin vainoavista ex-puolisoista.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/5 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
4/5 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukulainen? Mitä hänen asiansa koskee kun kirjoittaa aina uudelleen? Miksi hän on "stalkkeri" että miksi sai sen nimityksen? Onko se joku epämääräinen sukulainen, vai huolestunut epätoivoinen äiti tyyliin joka ei saa yhteyttä. Ei sillä että kaikki sukulaiset olisi hyviä luonteeltaan

Vierailija
5/5 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sukulainen? Mitä hänen asiansa koskee kun kirjoittaa aina uudelleen? Miksi hän on "stalkkeri" että miksi sai sen nimityksen? Onko se joku epämääräinen sukulainen, vai huolestunut epätoivoinen äiti tyyliin joka ei saa yhteyttä. Ei sillä että kaikki sukulaiset olisi hyviä luonteeltaan

Sukulainen, jolla on jonkinasteinen pakkomielle minuun. Kun tiesi missä asuin, ilmestyi sinne nurkille pyörimään, seuraili minua kaikkialle. Katkaisin välit kun pahoinpiteli minut, kun en tehnyt hänen mielensä mukaan ja totellut häntä. Yrittää kirjeissä pakottaa minut pitämään yhteyttä, uhkailee ja kiristää. Onko minulla nyt "lupa" pelätä häntä?

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä neljä