Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jussi Halla-aho sähköpyöräilee joka päivä - mitä Sinä teet ilmastonmuutoksen eteen?

Vierailija
07.02.2020 |

Pienistä puroista tulee iso virta. Jonkun pitää näyttää esimerkkiä!

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä Suomessa suurin osa ihmisistä taitaa tehdä jo huomaamattakin ympäristön eteen asioita. Jos mahdollista niin kyllä Suomessa viedään esim pahvilaatikot pahvinkeräykseen ja pullot viedään kauppaan.

Vierailija
2/28 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teit tästä vastikään aloituksen. Eikö teillä Persujen puoluetoimistossa keksitä uusia tapoja markkinoida "ympäristöystävällistä" (salli mun nauraa, ilmastoskeptikkojen boomereiden puolue) puoluetta?

Minä poljen ihan lihasvoimin. Sähkö ei ole täysin ympäristöystävällistä sekään, koska sitä täällä stadissa tuotetaan kolmasosaltaan fossiilisista polttoaineista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et kertonut mitä itse teet?

Pysyn kotona, ei tuu liikennepäästöjä.

Vierailija
4/28 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teit tästä vastikään aloituksen. Eikö teillä Persujen puoluetoimistossa keksitä uusia tapoja markkinoida "ympäristöystävällistä" (salli mun nauraa, ilmastoskeptikkojen boomereiden puolue) puoluetta?

Minä poljen ihan lihasvoimin. Sähkö ei ole täysin ympäristöystävällistä sekään, koska sitä täällä stadissa tuotetaan kolmasosaltaan fossiilisista polttoaineista.

hahaha, niin muuten tekikin kolme päivää sitten. Mutta kato, piti sen tehdä uusi, kun ei voinut nostella vanhaa, poistettua aloitusta 

Vierailija
5/28 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaasuttelen dieselautollani kymmeniä kilometrejä päivässä työpaikalle ja takaisin hankkimaan elantoani ja maksan samalla toisten eläkkeitä ja muuta sosiaaliturvaa. Itsellehän tästä ei jää kuin työn ilo. Olkaa hyvät.

Vierailija
6/28 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tehnyt ilmastotuholaisia, eli kakaroita. Kulutan miten tykkään, minulle on aivan sama miten muiden jälkipolvet selviytyvät.

Vierailija
7/28 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäpä kävelen. En ole kuluttanut ilmastoa edes sen polkupyörän valmistamisen verran! Olen siis yli-ihminen!

Vierailija
8/28 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jään kotiin.

Vierailija
9/28 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyöräilen ilman sähköä. Se on kybästi kovempi suoritus kuin Hallikselta.

Vierailija
10/28 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

hahaha, niin muuten tekikin kolme päivää sitten. Mutta kato, piti sen tehdä uusi, kun ei voinut nostella vanhaa, poistettua aloitusta 

Onko meitä tosiaan niin vähän, että muistamme muutaman päivän takaiset aloitukset? Olisinko minäkin nähnyt sen 🧐

Vierailija
11/28 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras ilmastoteko jonka voin omalle maalleni Suomelle ja sen suomalaisille kansalaisille tehdä on äänestää Perussuomalaisia.

Ei viherkommunismille!

Vierailija
12/28 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lanseeraan sähkötuolin, johon voi istahtaa lepäämään sähköpyöräilyn jälkeen. Se vähentäisi päästöjä pyöräilyäkin tehokkaammin.

Vierailija
13/28 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen pitäisi panostaa fuusioenergiaan

Vierailija
14/28 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paras ilmastoteko jonka voin omalle maalleni Suomelle ja sen suomalaisille kansalaisille tehdä on äänestää Perussuomalaisia.

Ei viherkommunismille!

Nää Halla-aholta kopioidut näennäisviisaudet on vähän tylsiä. Onko sulla mitään omia ajatuksia vai ootko aina ollut tuollainen muita matkiva?

Vierailija
15/28 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppo pyöräillä Eirasta eduskuntatalolle, ei tarvittaisi sähköäkään. Jussi on cityvihreä.

Vierailija
16/28 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Jussi on käyttänyt julkisia?

Vierailija
17/28 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halla-aho aiheuttaa politiikallaan huomattavaa vahinkoa ilmastonmuutoksen torjunnalle Suomessa. Uhriuttaa kannattajansa kieltäytymään kaikesta vastuullisesta ympäristöajattelusta.

Menkää trollit muualle huutamaan.

Vierailija
18/28 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei viherkommunismille!

Nää Halla-aholta kopioidut näennäisviisaudet on vähän tylsiä. Onko sulla mitään omia ajatuksia vai ootko aina ollut tuollainen muita matkiva?

Minä olen suomalainen, sinä taas vain asut täällä.

Vierailija
19/28 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eirasta pääsee hyvin myös kävellen, olisko edes 2 kilometriä. Sähköinen tuotetaan fossiilisilla polttoaineilla lähes kokonaan.

Vierailija
20/28 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei viherkommunismille!

Eiköhän tuokin julistus ollut copy-paste suoraan Leningradista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme viisi