Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minä olen liian herkkä tai heikko tähän maailmaan

Vierailija
07.02.2020 |

Pitää jatkuvasti syödä lääkkeitä että pää pysyy kasassa kun kaikki ahdistaa, evoluution vinkkelistä olen roskaa kun en selviä tässä elämässä ja joutaisin kuolla ja uskontojen mielestä olen roskaa kun usko mihinkään ja joutaisin kuolla.

Menee elämäkin ihan hukkaan kun ei pysty elämään, on kyllä elossa mutta ei ole elämää.

Joopa joo taas olisi parasta jos ei olisi olemassa.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sen voi noinkin ajatella. :D

Vierailija
2/19 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä niin nolla kun voi olla, en ole työkykyinen niin en tuota mitään niin minusta ole mitään hyötyä tai iloa kellekään enkä pysty tekeen mitään kun egtotjeoåtyeå3tye3

aivot sammuu en keksi mitään.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli sama olo jo ala-asteen ekoilla luokilla. Mutta tässä sitä vaan porskutellaan.

Vierailija
4/19 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeesus rakastaa sinua ap ja haluaa vain hyvää sulle <3 Jos et ole koskaan kokeillut aidosti rukoilemista niin nyt voisi olla otollinen hetki? Toivon voimia sinulle, kenenkään elämä ei ole turha ja masennuksesta, pahastakin sellaisesta, voi selvitä! Et ole roskaa, masennus vain saa sut ajattelemaan itsestäsi vääristyneesti

Vierailija
5/19 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samantyppiseltä tuntuu...En voi luottaa enää ikinä yhteenjään ihmiseen, kun narsisti-sadistit tuhonneet urani, terveyteni ja mahdollisuudet ihmissuhteisiin. Tässä maailmassa ei ole mitään mulle, itsekkyys ja ahneus jyrää ja en osaa olla sellainen vieläkään, ainakaan tarpeeksi ja toisaalta en haluakaan. Pitäkööt sadistit pallonsa sit, haluaisin itse vaan pois täältä nopeasti

Vierailija
6/19 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa valtio jakaa ilmaista rahaa, joten älä stressaa ja nauti elämästä.

Vierailija
7/19 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minäkin. Tapahtuu ihan täällä Suomessa niin paljon pahaa että oksat pois.

Yhdessä työpaikkakiusamisessa 15hklö oli uhrin puolella ja lupasivat että he auttavat häntä koska pomoa inhottiin, kun jokaisen piti sitten virkavallalle puhua (vielä anonyymisti) niin ihmiset kielsivät kaiken.

Uhri jäi täysin yksin ja menetti luottamuksensa ihmisiin. Tämä uhri sitten yritti itsemurhan ja melkein onnistui.

Arvot ovat myös koventuneet aivan valtavasti. Normaalia elämä arvostellaan kokoajan..

Ainut helpotus on että joskus kuolee pois enkä aio jättää jälkeläisiä.

Tajusin nyt viimeistään että ihminen on pohjimmiltaqn paha, ahne ja kiero.

Vierailija
8/19 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli sama olo jo ala-asteen ekoilla luokilla. Mutta tässä sitä vaan porskutellaan.

Tartteis varmaan tehrä jotain asialle.APUA HAKEE HÄN,RIPEESTI SITTENNII.

Vierailija
9/19 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu tunne, ap. Jo lapsuudessa minulle hoettiin, että olen liian herkkä, pitäisi olla kovempi ja rohkeampi. Eipä se hokeminen ole mitään auttanut... Haaveilen toisinaan kilttien ihmisten maailmasta :D onkohan muilla herkkiksillä sitä?

Vierailija
10/19 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuttu tunne, ap. Jo lapsuudessa minulle hoettiin, että olen liian herkkä, pitäisi olla kovempi ja rohkeampi. Eipä se hokeminen ole mitään auttanut... Haaveilen toisinaan kilttien ihmisten maailmasta :D onkohan muilla herkkiksillä sitä?

Haaveilen, mutta sitä ei taida tulla. Kilttejä ihmisiä voi kuitenkin löytää elämäänsä, vaikkeivat kiltitkään täydellisiä ole, ei meistä kukaan.

Vierailija
11/19 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koeta nyt jotain muuta keksiä kuin tää palsta.

Vierailija
12/19 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette vain normaaleja ihmisiä! Maailma mennyt kieroksi ja pahaksi!

Hulluksi mennyt kun normaalilla järjellä varustettu ihminen sanotaan herkäksi!

Vierailija
13/19 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuli tuollainen, kun antauduin itkulle ja tunteille terapian kautta. Sitä ennen olin kovaksi kivettynyt.

Nyt olen niin pehmennyt, että en pääse jaloilleni. Joku välimuoto tähän on nyt löydettävä.

Antaudun ihan veltoksi ja lyön lekkeriksi.

Annan itseni universumille. Ei tämäkään ole normaalia.

Vierailija
14/19 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jeesus rakastaa sinua ap ja haluaa vain hyvää sulle <3 Jos et ole koskaan kokeillut aidosti rukoilemista niin nyt voisi olla otollinen hetki? Toivon voimia sinulle, kenenkään elämä ei ole turha ja masennuksesta, pahastakin sellaisesta, voi selvitä! Et ole roskaa, masennus vain saa sut ajattelemaan itsestäsi vääristyneesti

Jeesus on satuolento, ne eivät rakasta mitään.

Vierailija
15/19 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jeesus on satuolento, ne eivät rakasta mitään.

Jeesus on totta. Kun minä löysin Hänet kaikki pelot ja ahdistukset hävisivät ja menettivät voimansa hallita mun elämää. Reilut 13 vuotta takana tätä iloa ja rauhaa.

Vierailija
16/19 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen herkkä ja koen tämän maailman itsekkäiden ihmisten ja tympeiden vaatimusten tyyssijana.

Miksi pitäisi olla dynaaminen multitaskaaja, joka hallitsee kaiken, on aktiivinen oppija, priorisoi ja organisoi niin pirusti koko ajan sekä on aktiivinen kehittäjä?

Mä haluan olla rauhassa! Unelmani olisi muuttaa asumaan johonkin maaseudun sydämeen viljelemään ruokani ja pitämään paria kanaa ja lammasta. Kauas luontoon, pois ihmisistä ja vaatimuksista.

Vierailija
17/19 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikillle on olemassa syy seurausuhteet. Pitäää käydä kouluja etttä voi tehdä rahaa niin hyvästä kuiin pahasta.

Vierailija
18/19 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikillle on olemassa syy seurausuhteet. Pitäää käydä kouluja etttä voi tehdä rahaa niin hyvästä kuiin pahasta.

Toineen on se että työt eii tekemällä maaailmasta lopu.

Vierailija
19/19 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin olen herkkä ja koen tämän maailman itsekkäiden ihmisten ja tympeiden vaatimusten tyyssijana.

Miksi pitäisi olla dynaaminen multitaskaaja, joka hallitsee kaiken, on aktiivinen oppija, priorisoi ja organisoi niin pirusti koko ajan sekä on aktiivinen kehittäjä?

Mä haluan olla rauhassa! Unelmani olisi muuttaa asumaan johonkin maaseudun sydämeen viljelemään ruokani ja pitämään paria kanaa ja lammasta. Kauas luontoon, pois ihmisistä ja vaatimuksista.

👆