Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

aha se yks ketju on poistettu

Vierailija
19.04.2007 |

no, ne sai osoitteet vaihdettua ja järkkäävät nyt sessiotaan....

Toivottavasti jakavat kokemuksen kanssamme.... :-)

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
19.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

linkittäminen kielletty! Ja siinä ei ollut yhen yhtäkään linkkiä. Tehdään tästä uus ketju ja katotaan kauanko se pysyy täällä. Toimitus poisti varmaan sen edellisen. T. poistetun ketjun kakkonen.

Vierailija
2/11 |
19.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...kerro nyt ykkönen, oletko löytänyt ketään " hoitelemaan miestäsi" ? :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
19.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkonen käy kuumana. Pidä nyt jalat maassa ja perhe koossa.

Vierailija
4/11 |
19.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan olisin kiinnostunut....!? Olemme kauan etsineet naista...jos olisin mukana se olisi ensimmäinen kertani naisen kanssa ja unelmien täyttymys. Jos olet aiemmin ollut vain naisten kanssa ennen miestäsi...kerro minulle onko naisten väliset todella niin hienoja kokemuksia, vai ylimainostettuja?!

Vierailija
5/11 |
19.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari sähellystäkin on ollut. Naisen kanssa se on vain herkempää,pehmeämpää,en osaa selittää. Ihan kuin selittäisi lapsettomalle millaista on synnyttäminen :) Se täytyy kokea.

Täytyy rekisteröityä,tämähän on hyvä palsta!

Vanha ap

Vierailija
6/11 |
19.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on hyvä palsta! :) itsekkin sain vasta tänään rekisteröidyttyä. Olen joskus nuorempana harrastanut jotain herkkää suutelua koulun diskossa ystävättäreni kanssa, mutta ei se mihinkään johtanut...kumpikaan ei kehdannut edetä. (tai osannut) siitä asti, jos voi sanoa olen ollut bi...välillä tuntuu että vähintäänkin. :))

Vierailija
7/11 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin joitakin vuosia sitten ruotsinlaivalla muutaman naispuolisen ystävän kanssa risteilemässä.

Pienessä sievässä huomasin erittäin poikamaisen ja selvästi lesbon naisen istuksimassa laivan discossa. En ollut ikinä moisista naisista ajatellut pitäväni, vaikka jonkinlaista varovaista bi-henkisyyttä olinkin itsessäni havainnut. Tämä oli kuitenkin erittäin charmikas ja komean/kaunis, ja osoittautui myös erittäin hauskaksi seuraksi.

Päädyimme hyttiini, ja voin vilpittömästi sanoa, että se oli elämäni parasta seksiä. Aviomieheni ei ole mikään tumpula hänkään, mutta ei voi samana päivänä puhuakaan, Niin upeata se vain oli. Harmi että jäi vain siihen yhteen kertaan. Jos tämän kyseisen naisen vielä joskus kohtaan, raahaan hänet oitis kanssani petiin =)

Vierailija
8/11 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minustakin naisen kanssa rakastelu on ihanaa. Naisen pehmeys ja naisellisuus kaiken kaikkiaan viehättää. Ei tule mieleen kuin ehkä 2-3 täysin huonoa kokemusta naisen kanssa rakastelusta.

Vierailija
9/11 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kun en löydä ketään... :( Eli etsinnässä ois EDELLEEN nainen joka Puuhailisi mieheni kanssa...luvallisesti. :) Mutta myös toista naista mielelläni etsisin! ;) Kun ei viitsisi aivan kavereiltaan kysyä. :))

Vierailija
10/11 |
21.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen perheellinen nuori nainen mutta haluan seksiä naisen kanssa. En halua olla kolmisin vaan vain naisen kanssa.

-N24-

Vierailija
11/11 |
22.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä olisi kans nainen etsinnässä leikkeihimme...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yksi