Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ketutusketju peikutuksin, jos sama ketuttaisi itseäkin yläpeukku, jos ei niin alas

Vierailija
07.02.2020 |

Eli voi avautua mistä vaan tämän viikon ketutuksesta. Jokainen kokemus on oma ja oikea ketutus, päästellään viikon höyryt pihalle. Alapeukut vaan kuvaa, miten toiset kokevat vastaavat joko itse eri tilanteissa kokemansa tai kuvittelemansa.

Tein Runebergin torttuja 2-3 tuntia. Yksi tuli heti ensimmäisenä ottamaan, kun ne oli tarjolla ja ensimmäisen haukkauksen jälkeen valitti, että se ei ole oikeanlainen. Muut hetken päästä kehui niitä.

Hän toisti moitteen. Sanoin, että se on tehty ihan perinteisellä reseptillä. Karvasmantelia ja punssia en käyttänyt, koska ne ei minusta sovi, eikä ole tietoa onko niitä käytetty. Siitä hän oli varma, että jokin poikkeaa. Sen jälkeen hän jatkoi, että joku rakenteessa ei täsmää. Siihen totesin, että ne on nyt tuoreeltaan tehty, sen olisi voinut laittaa pariksi päiväksi jääkaappiin, jolloin rakenne olisi tiiviimpi.

Tein siis kahdenlaisia joista kukin sai valita. Toisessa vuokaankin oli laitettu reilusti mantelia, mehustettu hyvin vähän. Toisissa ei vuokaan mantelia, mutta sisällössä oli. Niitä mehustin reilummin.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin tänään torkkumassa, varmaan 10-15 min siihen mennessä. Toinen tuli huoneeseen ja näki minun yrittävän hetken nukkua. Kuitenkin katsoi asiakseen kailottaa kysyen onko jotain asiaa siivottu jossa tiesi, ettei minulla ole osaa eikä arpaa. Olisi voinut katsoa itse, en tiennyt, mutta heräsin täysin, kun tavoite oli ottaa puolen tunnin torkut.

Vierailija
2/9 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketuttaa kun tänne ei vaan tule talvi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketuttaa, kun heräsin aamulla puoli viisi vessaan, enkä saanut enää unta sen jälkeen, vaikka olisin voinut nukkua seitsemään — puoli kahdeksaan. Nyt väsyttää, mutta vielä pitää lasten iltapala ja iltatoimet hoitaa.

Vierailija
4/9 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketuttaa eräs idiootti provo kommentti muuten asiallisessa ketjussa. Provon piti juuri minun kommenttia kommentoida. En lähtenyt provosoitumaan, mutta silloin vähän ketutti.

Vierailija
5/9 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketuttaa, kun minua ei uskota, kun kerron jotain epätavallista tapahtuneen.

Vierailija
6/9 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Join maitoa lounaalla aivan uudet farkut jalassa. Jotenkin onnistuin kallistamaan ensimmäisen hörpyn ennen kuin lasi oli huulilla. En muista koska olen juonut ohi lasin, varmaan ajat sitten joskus baarissa pienessä nousussa. Miksi nyt maito uusille housuille?

Vierailija
7/9 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pomo. Avautui, kun hänestä minun olisi pitänyt ehtiä saada yksi työ valmiiksi, kun olin vasta aloittanut. Olin kesken työn joutunut hakemaan tukusta hikihatussa pari puuttuvaa osaa ja ajanut hetkeä aikaisemmin pihaan. Hän tiesi sen. Olin aloittanut työn ruokiksen lopussa ja lähtenyt heti, kun selvisi mitä puuttui, eikä tukussakaan mennyt aikaa. Ainoastaan ajoon. Homma oli valmis kahvitaukoa ennen.

Vierailija
8/9 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myöhästyin töistä. Oma moka. Olisi pitänyt lähteä aikaisemmin niinkuin muina päivinä, nyt sattui hieman enemmän ruuhkaa. Kukaan ei noteerannut, mutta itseäni ketuttaa.

Vierailija
9/9 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketuttaa. Kello 23 palsta sulkeutuu lasten nukuttamisen vuoksi ei juurikaan kerkeä kuin lukea aina välillä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kuusi