Noloin salimokasi?
Nyt rupsauttelut ja ponnistuksessa pettäneet virtsarakot julkisuuteen, mikseipä myös salaiset ponnisteluorgasmitkin.
Laskuvarjojääkärinä sanon ettei ettei ole treenaaja eikä mikään jos ei ole sitä itseään purskahtanut oksentaessa housuun kunnon rutistuksen jälkeen!
Kommentit (25)
Kun lämmittelin ennen painonnostoja niin varjonyrkkeilin ja hyppelehdin paikoillani.
Tapana on aina lämmtellä ja venytellä noin puolituntia menee.
Potkiskelin siinä spagaattipotkuja suoraan ylös kattoon asti ja pitelin jalkaa ylhäällä ihan nättämisen halusta.
Kinkkailin yhdellä jalalla ja toinen oli ylhäällä pidossa.
Aika ylväästi vetelin. Sitten annoin ilmaan pari hyppykierrepotkua takakautta luonnollisesti.
Meni collegehousujen haarat rikki.
Joten aloittelin painojen nostelun poikkeuksellisesti aikaisemmin ja käytin lämmittelyyn aikaa vain noin kymmenisen minuuttia.
Hikoilen paljon treenatessa. Penkki on yleensä märkä, kun nousen laitteesta. Siihen jää pepun muotoinen märkä läntti. Tämä herättää kummastusta joissakin.
Pitääkö laite pyyhkiä jotenkin, kun siitä nousee pois? On noloa alkaa suihkuttamaan ja pyyhkimään laitetta. Yleensä vaivihkaa pyyhin oman hikipyyhkeeni väärällä puolella isoimmat hikipisarat laitteesta pois.
Vierailija kirjoitti:
Hikoilen paljon treenatessa. Penkki on yleensä märkä, kun nousen laitteesta. Siihen jää pepun muotoinen märkä läntti. Tämä herättää kummastusta joissakin.
Pitääkö laite pyyhkiä jotenkin, kun siitä nousee pois? On noloa alkaa suihkuttamaan ja pyyhkimään laitetta. Yleensä vaivihkaa pyyhin oman hikipyyhkeeni väärällä puolella isoimmat hikipisarat laitteesta pois.
Ryhmäliikuntatunnilla myös kuntoilen hiukan hallitummin juuri tuon hikoilun takia. Jotenkin epämiellyttävää, kun hikipisaroita on ympäriinsä. On noloa myös puuskuttaa naama punaisena. Ikäänkuin olisi liian tosissaan. Jos jumppaan yksinäni, saatan puuskuttaa ja ähkiä vapaasti. Ei tarvitse välittää muista.
Minusta salimokiin kuuluu se, että naiset käyttävät supertiukkoja harmaita trikoita, joista sitten näkyy kaikki kriittisten paikkojen hikoilu läpi.
On haarat ja perse mukavasti märkänä mimmeillä, jotka treenaa kovaa.
Kerran yhdellä harmaat trikoot pitävällä naisella oli ilmeisesti menkat salilla ollessa, kun selkeää punaista verta oli tullut värjäämään hänen haaransa.
Se harmaa on todella huono väri salille. Mustasta ei näy läpi mikään vaikka paskantaisi tai valuttaisi verta.
Todellakin laite pyyhitään, jos siihen hikoilee. Siinä ei ole mitään noloa, salilla kuuluukin hikoilla. Noloa on se, ettei aikuinen ihminen siivoa jälkiään (oli kyse hikijälkien pyyhkimisestä tai painojen paikoilleen viemisestä).
Iso pizza lounaaksi laktoosi-intolerikolla ennen salitreeniä ei ollut hyvä idea. Lahkeissa valui kun jalkaprässissä turahti. Kävelin vaan suihkuun ja seuraavana päivänä uudestaan. Isosti tuli kun oon iso naimen
No pieraissut olen pari kertaa. Jos kanssaeläjät ei tätä kestä, niin eivät ole salityyppejä ollenkaan.
Tein poikkeuksellisesti eri laitteella kuin yleensä taljassa ojentajaa köydellä ja se vaijeri osu mun naamaan muutaman kerran. Tein sit lopputreenin naama mustana ja huomasin vasta pukkarissa sen.
Joskus ihan alkuaikoina jäin penkissä pelkän tangon alle :D
Vierailija kirjoitti:
Todellakin laite pyyhitään, jos siihen hikoilee. Siinä ei ole mitään noloa, salilla kuuluukin hikoilla. Noloa on se, ettei aikuinen ihminen siivoa jälkiään (oli kyse hikijälkien pyyhkimisestä tai painojen paikoilleen viemisestä).
Oon kyllä pyyhkinytkin laitteen. Olen vain kiinnittänyt huomiota siihen, että jotkut ovat kiinnittäneet huomiota siihen, että tosiaan hikoilen aika paljon ja koko kehosta. Katsovat syrjäsilmällä. Kasvot, hiukset ja vartalo ovat täynnä hikipisaroita. Ja sitten laitteiden penkit ja kahvat ovat ihan hikisiä. Joudun siivoamaan laitteen.
Tuo myös häiritsee kuntoilua, koska en halua, muut näkevät, kun olen ihan hikinen. Ja ei auta jumppatrikoiden väri, kun penkkiin tulee läntti ja hiukset ovat ihan märät. Ja sitten näen, että jotkut äijät miettivät, että olenkohan märkä jostain muualtakin 🥵
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon kyllä pyyhkinytkin laitteen. Olen vain kiinnittänyt huomiota siihen, että jotkut ovat kiinnittäneet huomiota siihen, että tosiaan hikoilen aika paljon ja koko kehosta. Katsovat syrjäsilmällä. Kasvot, hiukset ja vartalo ovat täynnä hikipisaroita. Ja sitten laitteiden penkit ja kahvat ovat ihan hikisiä. Joudun siivoamaan laitteen.
Tuo myös häiritsee kuntoilua, koska en halua, muut näkevät, kun olen ihan hikinen. Ja ei auta jumppatrikoiden väri, kun penkkiin tulee läntti ja hiukset ovat ihan märät. Ja sitten näen, että jotkut äijät miettivät, että olenkohan märkä jostain muualtakin 🥵
Oletko isokokoinen ja huonossa kunnossa oleva kun hikoilet noin paljon? Oletko aina hikoillut noin paljon? Kannattaa käydä lääkärissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo myös häiritsee kuntoilua, koska en halua, muut näkevät, kun olen ihan hikinen. Ja ei auta jumppatrikoiden väri, kun penkkiin tulee läntti ja hiukset ovat ihan märät. Ja sitten näen, että jotkut äijät miettivät, että olenkohan märkä jostain muualtakin 🥵Oletko isokokoinen ja huonossa kunnossa oleva kun hikoilet noin paljon? Oletko aina hikoillut noin paljon? Kannattaa käydä lääkärissä.
Tämä on ominaisuus, ei sinällään liity kokoon, vaikka ylipainoakin on. En ole mitenkään erityisen huonossa kunnossa. Ihan nuoresta asti olen ollut tälläinen, ei liity mihinkään kilppareihin ym. Keholle on kai hyväksi hikoilu, puhdistuu nopeasti.
Olen miettinyt, että voisikohan tähän auttaa se, että kuntoilisi kunnolla muutaman kerran viikossa vaikka juoksemalla? Niin, että syke nousisi tosi korkealle ja olisi aivan hiestä märkä.
Juoksisi vaikka tunnin pää märkänä.
Yksikin mies tuli kerran sanomaan minulle salilla, että kuntoilen ihan liikaa. Vaikka olin vähän vasta aloittanut. Ettei kuulemma tarvitse niin kovin kuntoilla. Kun olin ihan hikinen.
Vierailija kirjoitti:
Yksikin mies tuli kerran sanomaan minulle salilla, että kuntoilen ihan liikaa. Vaikka olin vähän vasta aloittanut. Ettei kuulemma tarvitse niin kovin kuntoilla. Kun olin ihan hikinen.
Joku voi oikeasti ajatella, että treenaan tosi kovaa 💪
Yhtä aikaa tuli krapulassa treenatessa salin lattiaan kuset paskat ja oksennus.. Oli siinä miettimistä että mitäs liikettä seuraavaksi tehdään.
N22
Kerran jäin syväkyykkyyn tangon kanssa jumiin, kun oli liikaa painoja. Oli vähän noloa huudella apua. En tajunnut miten pääsen ylös, jotenkin en vain uskaltanut pudottaa tankoa taaksepäin lattialle. Yksi nainen tuli ottamaan tangon vastaan niin pääsin pois. :D
Hikoilen myös paljon. En ihan joka paikasta tosin, mutta esim hiukset kastuvat salilla hiestä. Pidän trikoista pantaa pään ympärillä, niin hikipisarat ei valu naamalla/niskassa.
Käyttämälläni salilla on asiakkaiden saatavilla iso rulla teollisuuspyyhettä ja pesuainetta suihkepullossa. Niillä pyyhin laitteet käytön jälkeen. Suosittelen kaikille.
BattlesRatt kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun lämmittelin ennen painonnostoja niin varjonyrkkeilin ja hyppelehdin paikoillani.
Tapana on aina lämmtellä ja venytellä noin puolituntia menee.
Potkiskelin siinä spagaattipotkuja suoraan ylös kattoon asti ja pitelin jalkaa ylhäällä ihan nättämisen halusta.
Kinkkailin yhdellä jalalla ja toinen oli ylhäällä pidossa.
Aika ylväästi vetelin. Sitten annoin ilmaan pari hyppykierrepotkua takakautta luonnollisesti.
Meni collegehousujen haarat rikki.
Joten aloittelin painojen nostelun poikkeuksellisesti aikaisemmin ja käytin lämmittelyyn aikaa vain noin kymmenisen minuuttia.
Ootsä joku pelle? Miten oikeen kehtaat. Tosi nolo oot.
Jos tuut mun salille potkimaan ni sun pitää todistaa et niist potkuist on mihinkään.
Otan jalasta kiinni ja paiskaan seinään. Otan nimittäin tuollaisen kukkoilun uhona. ET jos tuut varjonyrkkeilee yhteiseen tilaan, ni otan sen haasteena.
T: BatleRatt 87
Hei taistelurotta ota huomioksi.
Kuntosalia käyttää monet muutkin kuin tympeät massan rakentajat.
On hyvä lämmitellä ja sen voi tehdä myös lajinomaisesti.
Koetko uhkaksi jos jalkapalloilija tulee pompottelemaan palloa tai footbagia salille lämpöä varten?
Eiköhän se sali tue ihan muitakin lajeja ja on aika ankeaa jos sillä on tuollaisia tylsimyksiä, pelkkiä massan rakentajia.
Täällä toinen joka hikoilee todella paljon. Ei ole kyse kunnosta, enkä usko että saat sitä juoksemalla loppumaan.
Itse nimittäin juoksen ja paljon. Olen myös treenannut oikeasti elämässäni paljon, joskus meni vuosia niin että liikuntaa viikossa tuli 20h.
Itse olen ainakin huomannut vuosien saatossa sen, että silloin ei treeni kulje, jos ei tule hikikään. Aivan kamala tunne...
Mutta mie siivoan aina istuimet suihkeella ja jne. Ei se noloa ole.
Vierailija kirjoitti:
Yhtä aikaa tuli krapulassa treenatessa salin lattiaan kuset paskat ja oksennus.. Oli siinä miettimistä että mitäs liikettä seuraavaksi tehdään.
N22
Mulla vähän sama. Olin niin säästeliäs että viimeinen päivä salikortissa ja ajattelin käyttää sen hyväksi.
Sitten pikkujouluporukan spermat lörähti pepusta. Se tunne kun et voi hallita "valumaa".
Nuorempana hain beach- uskottavuutta, ja treenattua paljon penkkipunnerrusta ja rintalihaksia. Kerran sitten salille tullessa penkkipunnerruspaikat olivat varattuina (aloitin aina salin tekemällä 100kg:n penkkipunnerruksella 3x3-sarjan), ja menin sitten "vemputinvitkaimiin" tekemään rintalihaksia ja muita käsiliikesarjoja.
Sitten vihdoin yksi penkkipunneruspaikka vapautui ja latasin tankoon yhteensä tämän itselleni tutun sadan kilon painon ja tarkoitus oli tehdä tuo 3x3-sarja...mutta lihakset olivat "vitkutinvempaimista" niin väsyneet, että 100kg putosi heti sen telineestä otettuani rinnalle, ja sain sen töin ja tuskin käännettyä ja pudotettua lattialle. Nuoren miehen naamalleni nousi tulipunahäpeäpalo ihmisten katsoessa. En sen koommin enää tuolla salilla käynyt.
Toisella salilla sitten tuli päätä kääntäessä tökättyä silmä taljalaitteen tangon päähän... hyvä ettei silmä puhjennut... lähdin toki tilanteesta ihan kuin mitään ei olisi tapahtunut, mutta sitten salin pukuhuoneessa peiliin katsoessa heti näkyi, että matka jatkuu välittömästi silmälääkärille. Pahasti oli silmän pinta raapiintunut, mutta ennalleen palasi.
Empä ole koskaan käynyt, ei ole mokiakaan.