Poikani ei osallistunut tänään vanhojen tansseihin. Surettaa
nähdä facessa valokuvia iloisista ja kauniista nuorista.
Kommentit (44)
Minä olen ylpeä tyttärestäni, joka ei halunnut osallistua vanhojen tansseihin. Tyttö ei pitänyt vanhojen päivää rahan eikä vaivan arvoisena.
moni muu lihava jäi kotiin ,oma valinta on lihominen
Vierailija kirjoitti:
Fiksu valinta. Ei tanssiminen ollut hauskaa jämäpoikanakaan, kun meinasin jäädä ilman tanssiparia suuresta tyttöenemmistöstä huolimatta
Jämätytöstä moinen on ratkiriemukasta luonnollisesti...
Vierailija kirjoitti:
Minä olen ylpeä tyttärestäni, joka ei halunnut osallistua vanhojen tansseihin. Tyttö ei pitänyt vanhojen päivää rahan eikä vaivan arvoisena.
Tiedätkö varmasti? Nuoret kun ilmaisevat joskus itseään eri lailla kuin tilanne oikeasti on. Jos ei löydy mukavaa paria tai ei ole mielestään tarpeeksi kaunis/hoikka/hyvä tanssija tai rahaa omanmakuiseen pukuun jne.? Koulussa paljastuu aina välillä niitä oikeita syitä, kun keskustellaan, miksi joku ei osallistu.
Ope
Ei minunkaan poikani. Minä taas olen iloinen. Säästyi pitkä penni.
Hänelle joka sanoi että ensi perjantaina tanssitaan, niin tänään on ainakin Oulun lukioiden tanssit olleet.
Vierailija kirjoitti:
Hänelle joka sanoi että ensi perjantaina tanssitaan, niin tänään on ainakin Oulun lukioiden tanssit olleet.
Se oli taas joku hesalainen, joka ei tiedä maailmasta
I kirjoitti:
En minäkään osallistunut, kun koko touhussa ei ollut minusta järjen hiventä, eikä ole vieläkään. Abiristeilylle menin, yliopistolla osallistuin vaihtelevassa määrin rientoihin, mutta hyvin pääsin verkostoitumaan. Nyt jo työelämässä ja naimissa.
No se on kyllä abiristeily jossa ei ole mitään järkeä.
Vanhat tanssit on kovaa liikuntaa, iloista yhdessäoloa ja juhlaa. Nyt illalla tapahtuva vanhojen tanssien juomisjatkot ei liity tansseihin mitenkään niin kuin ei abiristeilytkään lukion penkkaripäivään.
Kuka nyt vanhojen tansseihin meniskään jos on nuorten tansseihin mahiksia.
Voi voi, kyllä surettaisi minuakin. Meidän urheilijapoikamme osallistui ja teki vaikutuksen tyttöihinkin tekemällä muutaman akrobaattisen liikkeen tanssien lomassa.
Vierailija kirjoitti:
Voi voi, kyllä surettaisi minuakin. Meidän urheilijapoikamme osallistui ja teki vaikutuksen tyttöihinkin tekemällä muutaman akrobaattisen liikkeen tanssien lomassa.
Miksi tyttöihin täytyy tehdä vaikutus?
Teidän vuoro ottaa homma haltuun, johan te kaiken muunkin teette paremmin.
Ulkonäkökeskeinen nuorten maailma synnyttää stressiä. Opettajana olen huomannut, miten sosiaalisesti jännittyneitä nuoret nykyään ovat, ja pelkäävät muiden arvostelua. Sääliksi käy nykynuoret, joiden nuoruuden some näköjään pilaa. Tukevat ovat huonompaa kastia ja saavat sen tuntea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkään en osallistunut vanhojentansseihin, penkkareihin, abiristeilyyn tai lakkiaisjatkoihin. Enkä opiskellessa mihinkään haalaripellekokoontumisiin.
Tuo kuulostaa enemmän katkeralta ja siltä kuin halveksisit.
Halveksuntaa voi olla ihan syystä.
Te runkkarit yleensä puhutte pahemmin "amiksista"
-eri
Vierailija kirjoitti:
Minkään en osallistunut vanhojentansseihin, penkkareihin, abiristeilyyn tai lakkiaisjatkoihin. Enkä opiskellessa mihinkään haalaripellekokoontumisiin.
Kuulostat varsinaiselta ilopilleriltä.
Eipä tänään ollutkaan penkkareita missään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se oli taas joku hesalainen, joka ei tiedä maailmasta
Stadissa on oikeat aikataulut. Pöndet on taas sekoillu.
Miksi sen, että tanssitaan lukion kakkosluokan kevätlukukaudelle pääsyä, olla jonkin koko elämän suuruinen juhla?
"olen ylpeä lapsestani, kun ei osallistu" "fiksu lapsi". :D
Eli sosiaalisesti hylkiöt jättää nämä kinkerit väliin.
Vierailija kirjoitti:
Miksi sen, että tanssitaan lukion kakkosluokan kevätlukukaudelle pääsyä, olla jonkin koko elämän suuruinen juhla?
Vanhojen tansseissa juhlitaan sitä, että ollaan koulun vanhimmat kun abit lopettavat koulun.
Eihän vanhojentanssit ole kuin se mesta missä viimeistään lähtee neitsyys vessassa.
Jos homma on hoidettu niin ei ole mitään syytä osallistua.