Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Saan kuulla painostani kokoajan

Vierailija
07.02.2020 |

Vaikka ite oon tyytyväinen. Miks ihmiset keskittyy niin paljon muiden asioihin onko oma elämä kenties tylsää vai silkasta kiusaamisen ilosta?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitko välttää niiden ilkeiden ihmisten seuraa? Tai sanoa että suu kiinni ja eri teille.

Vierailija
2/14 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkärille en voi noin sanoa ja sukulaisillekaan en. Mutta joo kai se muita enemmän häiritsee kuin itteä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen on aina liian painava, oli oikeasti kuinka hoikka tai lihava tahansa! Aina on varaa pudottaa tai nipistää jostain, ja vaikka itse olisikin tyytyväinen, aina se jotain toista häiritsee. Sellainen poikkeus toisaalta on, että jos on oikeasti hoikka, vaikka normaalipainon alarajalla, niin etenkin lihavat ihmiset alkavat sättiä, miten laiha ihminen voi olla.

Niin tai näin, aina se on väärinpäin!

Vierailija
4/14 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aijaa. Mulla taas muodokkaana ja kurvikkaana, ei laihana kokemusta siitä että sellaset kukkakepin näköset naiset tulee moittimaan mua millon lehmäks, ja millon läskiks yms. :DDDD sellaset rumat naiset, itse kaunis ja muodokas, ei-laiha nainen. :D

eli en sanois että pyöreemmät naiset aina laihoja haukkuu, voi olla just toisin päin!!

Vierailija
5/14 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon flunssassa, oon syöny mitä sattuu pari päivää ja ei oo energiaa käydä suihkussakaan, saati että olisin jotenki elinvoimasen näkönen ku oon nii väsyny, - ja sen kyl huomaa et jotkut ihmiset kadulla suhtautuu tosi huonosti. Yks vanha mummo katto mua ku jotain epämiellyttävää idioottia... :DDDDD Kuka jaksaa kipeänä olla parhaimmillaan?? =DD

Vierailija
6/14 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä on sinun bmi?

Vierailija
7/14 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tunteen. Kun olin alipainoinen, sain kauhistelua siitä. Kun olin normaalissa painossa, sain kuulla olevani pallo. Kun olin ylipainoinen, sain kuulla siitä. Kun aloin laihduttaa kohti normaalipainoa, sain kuulla miten kauheasti laihduin ja kohta olen taas tikku. Ikinä ei ole hyvä.

Vierailija
8/14 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholistille saa sanoa, että pilaat terveytesi.

Tupakoitsijat saavat vihaisia katseita ja hätyytetään pihan perälle sauhuttelemaan.

Ylipainoinen pahastuu jos joku kertoo totuuden.

Vierailija
9/14 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko_ajan on kaksi eri sanaa. Mikä s**tanan kulkutauti tuosta nimenomaisesta kirjoitusvirheestä on tullut?

Jos läskipuheet häiritsevät, voit joko tukkia korvasi tai laihduttaa. Tai vetää turpiin niitä ulkonäköösi puuttujia. Valitse siitä. Tänne valittaminen ei laihduta sua yhtään.

Vierailija
10/14 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hengenvaarallisesti kehopositiivinen.

Vierailija
11/14 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komppaan sinua ap. En halua lihottaa itseäni, koska muut sanovat minun olevan liian laiha. En leikkaa hiuksiani lyhyiksi, koska ne olisivat muka helppohoitoisempia. Kuljen vaatteissa joissa viihdyn, riippumatta siitä tuijottaako miehet liian kauan aikaa vai ei. Pituudelleni en mahda mitään.

Vierailija
12/14 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Komppaan sinua ap. En halua lihottaa itseäni, koska muut sanovat minun olevan liian laiha. En leikkaa hiuksiani lyhyiksi, koska ne olisivat muka helppohoitoisempia. Kuljen vaatteissa joissa viihdyn, riippumatta siitä tuijottaako miehet liian kauan aikaa vai ei. Pituudelleni en mahda mitään.

Hiusten leikkaamattomuus ei altista ennenaikaisen kuoleman riskille. Liikalihavuus on toiseksi suurin syy ennenaikaisiin kuolemiin Euroopassa.

Vierailija
13/14 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipaino on kyllä ihme juttu. Jos olet lyhyt, tai ruma, tai sinulla on paha akne, tai iso luomi nenässä, niin kukaan ei katso tarpeelliseksi (lue: kehtaa) kommentoida sitä. Mutta jos olet ylipainoinen, niin olet vapaata riistaa, koska sinunhan siis täytyy olla jotenkin tyhmä tai heikko tai muuten epäonnistunut ihminen että olet päästänyt itsesi tuohon tilaan. "Miksi olet noin lihava?" "Eikö jo pitäisi alkaa laihduttamaan?" "Lopeta se ylensyönti." "Kyllä on kauhean näköistä kun joku on noin läski." jne.

Okei, onhan se tietysti jokaisen oma 'vika' jos on ylipainoinen. Mutta harva ylipainoinen ei ole tietoinen tilanteestaan, eli harva tarvitsee ulkopuolista osoittamaan sitä sormella. Ja kivalta se ei tunnu ikinä. Mutta who cares, koska ylipainoisiahan saa mollata niin paljon kuin haluaa.

t. ylipainoinen mies

Vierailija
14/14 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ylipaino on kyllä ihme juttu. Jos olet lyhyt, tai ruma, tai sinulla on paha akne, tai iso luomi nenässä, niin kukaan ei katso tarpeelliseksi (lue: kehtaa) kommentoida sitä. Mutta jos olet ylipainoinen, niin olet vapaata riistaa, koska sinunhan siis täytyy olla jotenkin tyhmä tai heikko tai muuten epäonnistunut ihminen että olet päästänyt itsesi tuohon tilaan. "Miksi olet noin lihava?" "Eikö jo pitäisi alkaa laihduttamaan?" "Lopeta se ylensyönti." "Kyllä on kauhean näköistä kun joku on noin läski." jne.

Okei, onhan se tietysti jokaisen oma 'vika' jos on ylipainoinen. Mutta harva ylipainoinen ei ole tietoinen tilanteestaan, eli harva tarvitsee ulkopuolista osoittamaan sitä sormella. Ja kivalta se ei tunnu ikinä. Mutta who cares, koska ylipainoisiahan saa mollata niin paljon kuin haluaa.

t. ylipainoinen mies

Kehon painoon voi itse vaikuttaa; pituuteen ei.

Ylipaino usein johtaa ennenaikaiseen kuolemaan; pItuus ei.