Ajoneuvovero ja luottotiedoton. Eikö saa eriin?
Jäi vähän hämmentämään tämä tieto. Minä olen auton omistaja ja lapseni merkitty haltijaksi.
Trafin sivuilla olikin koko vero maksussa yhdellä kertaa. Sen nyt maksoin, mutta jäi vaivaamaan et onko syynä tuo et haltijalla ei ole luottotietoja?
Kommentit (4)
Vierailija kirjoitti:
Ei luottareilla ole mitään väliä. Trafin sivuilta voit itse valita, maksetaanko neljässä erässä vai kerralla. Oma vika, jos ei osaa navigoida sivuilla.
En päässyt muuttamaan eriäisyyttä. Oman käyttöautoni kohdalla se olisi onnistunut.
Mut sain tehtyä muuta muutosta. Kaiken varalta olen nyt omistaja ja lapseni ei ole enää hatija. Toki tämä maksoi hieman, mutta onpa jatkossa turvatumpi olo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei luottareilla ole mitään väliä. Trafin sivuilta voit itse valita, maksetaanko neljässä erässä vai kerralla. Oma vika, jos ei osaa navigoida sivuilla.
En päässyt muuttamaan eriäisyyttä. Oman käyttöautoni kohdalla se olisi onnistunut.
Mut sain tehtyä muuta muutosta. Kaiken varalta olen nyt omistaja ja lapseni ei ole enää hatija. Toki tämä maksoi hieman, mutta onpa jatkossa turvatumpi olo.
Jälkikäteen ei voi muuttaa. Maksutapa (erissä) pitää valita ennen eräpäivää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jälkikäteen ei voi muuttaa. Maksutapa (erissä) pitää valita ennen eräpäivää.
Tuo luki tuolla traficomin sivuilla. Sekään ei ollut ongelma. Eräpäivään kuukausi aikaa.
Hämmentävää.