Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä tehdä kun mies ei tee mitään muuta kuin makaa sängyssä läppärin kanssa

Kyllikki-Marjatta
06.02.2020 |

Mieheni vapaapäivät kuluvat tietokoneen äärellä, tunnin välein nousee tupakalle tai syömään. Torjuu kaiken läheisyyden, ei kosketa eikä puhu. Arkemme on muuttunut tällaiseksi pikkuhiljaa. Kesällä harrastaa ja ulkoilee sentään, talvella pysyttelee sisällä. Minä siivoan kotimme pääasiassa ja laitan ruuan. Itsetuntoani syö kun mies ei ota minuun kontaktia, ei esim suutele oma aloitteisesti. Kaipaisin sellaistakin :(
Olen yrittänyt kannustaa ulkoiluun mutta mitään ei tapahdu, en voi toisen käytöstä muuttaa. Miten tällaista voi kestää ? Itse olen aktiivinen ihminen, käyn salilla ja ulkoilen monta kertaa päivässä koiran kanssa. Mies ei koiraa ulkoiluta kuin pakon edessä.
Onko tässä mitää järkeä? Pelkään ettei parisuhteellamme ole tulevaisuutta näin, että joku päivä turhaudun lopullisesti ja häivyn täältä.
Vertaistukea tai apua kaivataan!

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kertonut miehellesi, mitä kaipaat? Ei tuohon varmaan oikein muutakaan neuvoa voi antaa. Ja niissä keskusteluissa sitten kannattaa yrittää välttää syyllistämistä ja moittimista. Eli kertoa mieluummin niistä omista haluistaan kuin toisen puutteista.

Vierailija
2/17 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen keskustellut miehelle asiasta, mikään ei muutu :( Pahemmaksi vain menee ja ahdistukseni kasvaa päivä päivältä... Olen aivan neuvoton.

Ajattelin sanoa miehelle että tästä eteenpäin hänkin saa osallistua ruuanlaittoon tasavertaisesti. Saa nähdä miten reagoi..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttääkö liukuvoidetta`?

Vierailija
4/17 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sinä makaat av-palstalla

Vierailija
5/17 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ystävä on just tuollaisessa parisuhteessa kanssa. Mies makaa työttömänä himassa ja pelaa pleikkaa ja käy tunnin välein röökillä. Ystäväni käy töissä ja siivoaa asunnon ja väkipakolla "ulkoiluttaa" välillä tätä miestään. Mutta ystäväni on siitä outo, ettei hän valita. He ovat olleet yhdessä yli 10 vuotta.

Ystäväni ei ole ollenkaan romanttinen,, en tiedä johtuuko sitten siitä. Hänellä on tosi pragmaattinen ote suhteeseen ja hänestä on valitettavaa että miehellä ei ole töitä eikä hän ulkoile muttei kuulemma vois sille mitään. En ihan tajua.

Tajuan paremmin tätä ap:n näkokulmaa. Jospa menisit yöksi jollekin kaverillesi pariksi päiväksi ja jättäisit miehen toimimaan omillaan? Ehkä hän havahtuisi? Ja jättäisit koirankin miehen vastuulle.

Vierailija
6/17 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtoon, jos ahdistaa. Me makaamme vierekkäin, toisella tabletti ja toisella puhelin.

Välillä katsomme jotain sarjaa tai filmiä.

Mutta sillä poikkeuksella, että en ole palvelija. Ja halailu ja seksi toimii.

Vierailija
7/17 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on hyvin samanlaista. Kesällä reissataan ja käydään tapahtumissa, talvella ukko notkuu koneella ja mä töllön äärellä. Tähän on ajauduttu ja tätä jatkunut jo monta vuotta.

Vierailija
8/17 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä on vaan parasta ottaa hällä-väliä asenne

Vierailija
9/17 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko joku peli jota voisitte pelata yhdessä? Trine?

Vierailija
10/17 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!!!!

Vierailija
11/17 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa koko asiaa.

Vierailija
12/17 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun neuvoni on, että jos puhuminen ei auta, etkä halua erota, niin elä sinä omaa aktiivista elämääsi ja anna miehen möllöttää kotona. Älä edes odota, että hän muuttuisi niin ei tule sitä jatkuvaa pettymyksen tunnetta. Älä edes kysy häntä mukaasi, vaan mene iloisena itse. 

Vierailija
13/17 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaada sänky ja huuda sille.

Vierailija
14/17 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko hän maata pöytätietokoneen kanssa?

Vierailija
15/17 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisiko hän maata pöytätietokoneen kanssa?

Tätä minäkin mietin. Että pitäisikö sille hankkia kunnon pöytätietokone ja pelituoli. Toimisiko se paremmin?

Tai jos pitäytyy läppärissä, niin voisko olla sitten vaikka olohuoneessa kunnon lepotuoli rahilla, tai sitten sellainen mekanismituoli, josta jalkatuki nousee ylös. Että voisi röhnöttää siellä olohuoneen puolella ja olisi paremmin 'saavutettavissa'.

Jos mies pelaa luurit päässä, niin voisi hankkia sellaiset luujohdekuulokkeet, jotta voi kuitenkin kuulla myös ympäristön äänet. Hankin itse juuri tällaiset kuulokkeet, kun tosi paljon tulee oltua kuulokkeet päässä ja jos ei pidä luureissa chattaa puhumalla -asetusta päällä, niin jää pois kaikki sellaiset matalan kynnykset jutustelut. 

Mutta kuka jaksaa olla tupakoivan miehen kanssa? Siitähän tulee muillekin terveyshaittoja, vaikkei mies edes polttaisi sisällä. Tupakoiva ihminen maistuu tuhkakupilta.

Vierailija
16/17 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap miltä ehdotus kuulostaa?

Vierailija
17/17 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap huhuu