Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies hymyilee hellästi aina kun näkee minut

Vierailija
06.02.2020 |

moikkaa silleen hellällä äänellä ja avaa ovia.

Tekeekö mies tätä jos ei pidä naista kiinnostavana?

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ovien avaamista en ehkä kuitenkaan pitäisi merkkinä ihastumisesta vaan hyvästä kotikasvatuksesta.

Joo niinpä. Mutta jos ei ovea saisi auki, saattaisi käydä mielessä ihastuminenkin.

Vierailija
22/35 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelitko ottaa selvää mitä se herra tarkoittaa hymyilyllä ja moikkailullaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei mies tee tolleen sellaiselle naiselle joka ei yhtään sytytä

Olen avannut oven ja hymyillyt tuntemattomille mummoille, nostanut hatunkin päästä joskus. Voi tuon tehdä ihan ystävällisyydestä.

Vierailija
24/35 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä teen ihan ystävällisyyttäni.

Peukuista päätellen tämä ei ole hyvä asia? Kai silläkin on asian kanssa tekemistä, onko ventovieras, puolituttu vai tuttu. Ystävällisyys ei näköjöän ole kovassa huudossa.

Puolituttu on tämä mies.

No ajatteleppa asiaa vähemmän mustavalkoisesti, niin voit olla lähempänä totuutta.

Vierailija
25/35 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Peukuista päätellen tämä ei ole hyvä asia? Kai silläkin on asian kanssa tekemistä, onko ventovieras, puolituttu vai tuttu. Ystävällisyys ei näköjöän ole kovassa huudossa.

Puolituttu on tämä mies.

No ajatteleppa asiaa vähemmän mustavalkoisesti, niin voit olla lähempänä totuutta.

Mitä meinaat?

Vierailija
26/35 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattelin alkaa hymyillä hänelle kun satutaan samalle luennolle... Ajattelin antaa merkkejä...

Jos mies vielä sen jälkeen huomioi niin eiköhän ole selvä peli.

Vierailija
27/35 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei mies tee tolleen sellaiselle naiselle joka ei yhtään sytytä

Tekee. Mikä siinä on niin vaikeaa sisäistää? Tekee, minä teen, moni tuttavani tekee. Sama kun sanoisi että nainen ei voi olla muuta kuin rahan perässä.

Vierailija
28/35 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajattelin alkaa hymyillä hänelle kun satutaan samalle luennolle... Ajattelin antaa merkkejä...

Jos mies vielä sen jälkeen huomioi niin eiköhän ole selvä peli.

Merkkejäpä hyvinkin. Savumerkkejä, liikennemerkkikin on hyvä, itse suosin erilaisia tavaramerkkejä. Pelaa varmanpäälle ja anna kaikki merkit mitä käsiisi saat.

Vierailija
29/35 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puolituttu on tämä mies.

Mitä meinaat?

No että asia ei välttämättä ole niin mustavalkoinen.

Vierailija
30/35 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on miespuolinen työkaveri, joka kohtelee mua jotenkin tolleen hellästi myös. En usko, että on ihastunut tms., pitää vain minusta ja on jotenkin semmoinen isällinen, vaikkei meillä isoa ikäeroa olekaan. Vähän semmoinen isoveli-pikkusisko-suhde meillä, johtuu ehkä meidän luonteista, olen itse semmoinen vähän ujo, hän taas semmoinen johtavampi luonne.

Minusta tyyppi on ihan OK, ei kylläkään vetoa minuun silleen miehenä. En koe viehättäväksi, vaikka ihan mukava on.

Vierailija
31/35 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ihastuneen miehen erottaa... tähtisilmät

Ei erota. Mies voi vaikttaa todella ihastuneelta ja höpöttää silmät loistaen naiselle, mutta silti antaa hölmistyneenä pakit kun sille ehdottaa näkemistä kaksin. On kokemusta.

Ei voi päätellä mistään. Kysy.

Vierailija
32/35 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muhunkin on moni mies ihastunut! Avaavat ovia ja hymyilevät, apua, en ole tiennytkään että olen näin monen ihastuksen kohde  <3

Vierailija
33/35 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jätä se sika!

Vierailija
34/35 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä hymyilen ihastukselleni ja moikkailen hellästi, mutta ujostelun takia se näyttää jäävän vain näihin tekoihin.

Vierailija
35/35 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohteliaisuus on kaunis asia, mutta sukupuoliroolien (=seksuaalisuuden) alleviivaaminen ei ole kiva. Paitsi sinkkuna. Neitonen hädässä ja pelastava mies on kornia läppää varattujen välillä, mutta jos olette vapaita niin se on vain vanhanaikainen leikki.

Itse vastaavassa tilanteessa avaan vuorollani oven. En ikinä luottaisi mieheen, joka yrittäisi ylenpalttisesti käyttää ylenmääräistä "palvelua" ja ovien avaamista tehdäkseen vaikutuksen. Suurieleiset ihmiset ovat narsistisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän seitsemän