Mies hymyilee hellästi aina kun näkee minut
moikkaa silleen hellällä äänellä ja avaa ovia.
Tekeekö mies tätä jos ei pidä naista kiinnostavana?
Kommentit (35)
Ajattelitko ottaa selvää mitä se herra tarkoittaa hymyilyllä ja moikkailullaan?
Vierailija kirjoitti:
No ei mies tee tolleen sellaiselle naiselle joka ei yhtään sytytä
Olen avannut oven ja hymyillyt tuntemattomille mummoille, nostanut hatunkin päästä joskus. Voi tuon tehdä ihan ystävällisyydestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä teen ihan ystävällisyyttäni.
Peukuista päätellen tämä ei ole hyvä asia? Kai silläkin on asian kanssa tekemistä, onko ventovieras, puolituttu vai tuttu. Ystävällisyys ei näköjöän ole kovassa huudossa.
Puolituttu on tämä mies.
No ajatteleppa asiaa vähemmän mustavalkoisesti, niin voit olla lähempänä totuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Peukuista päätellen tämä ei ole hyvä asia? Kai silläkin on asian kanssa tekemistä, onko ventovieras, puolituttu vai tuttu. Ystävällisyys ei näköjöän ole kovassa huudossa.
Puolituttu on tämä mies.
No ajatteleppa asiaa vähemmän mustavalkoisesti, niin voit olla lähempänä totuutta.
Mitä meinaat?
Vierailija kirjoitti:
Ajattelin alkaa hymyillä hänelle kun satutaan samalle luennolle... Ajattelin antaa merkkejä...
Jos mies vielä sen jälkeen huomioi niin eiköhän ole selvä peli.
Vierailija kirjoitti:
No ei mies tee tolleen sellaiselle naiselle joka ei yhtään sytytä
Tekee. Mikä siinä on niin vaikeaa sisäistää? Tekee, minä teen, moni tuttavani tekee. Sama kun sanoisi että nainen ei voi olla muuta kuin rahan perässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajattelin alkaa hymyillä hänelle kun satutaan samalle luennolle... Ajattelin antaa merkkejä...
Jos mies vielä sen jälkeen huomioi niin eiköhän ole selvä peli.
Merkkejäpä hyvinkin. Savumerkkejä, liikennemerkkikin on hyvä, itse suosin erilaisia tavaramerkkejä. Pelaa varmanpäälle ja anna kaikki merkit mitä käsiisi saat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puolituttu on tämä mies.
Mitä meinaat?
No että asia ei välttämättä ole niin mustavalkoinen.
Mulla on miespuolinen työkaveri, joka kohtelee mua jotenkin tolleen hellästi myös. En usko, että on ihastunut tms., pitää vain minusta ja on jotenkin semmoinen isällinen, vaikkei meillä isoa ikäeroa olekaan. Vähän semmoinen isoveli-pikkusisko-suhde meillä, johtuu ehkä meidän luonteista, olen itse semmoinen vähän ujo, hän taas semmoinen johtavampi luonne.
Minusta tyyppi on ihan OK, ei kylläkään vetoa minuun silleen miehenä. En koe viehättäväksi, vaikka ihan mukava on.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ihastuneen miehen erottaa... tähtisilmät
Ei erota. Mies voi vaikttaa todella ihastuneelta ja höpöttää silmät loistaen naiselle, mutta silti antaa hölmistyneenä pakit kun sille ehdottaa näkemistä kaksin. On kokemusta.
Ei voi päätellä mistään. Kysy.
Muhunkin on moni mies ihastunut! Avaavat ovia ja hymyilevät, apua, en ole tiennytkään että olen näin monen ihastuksen kohde <3
Minä hymyilen ihastukselleni ja moikkailen hellästi, mutta ujostelun takia se näyttää jäävän vain näihin tekoihin.
Kohteliaisuus on kaunis asia, mutta sukupuoliroolien (=seksuaalisuuden) alleviivaaminen ei ole kiva. Paitsi sinkkuna. Neitonen hädässä ja pelastava mies on kornia läppää varattujen välillä, mutta jos olette vapaita niin se on vain vanhanaikainen leikki.
Itse vastaavassa tilanteessa avaan vuorollani oven. En ikinä luottaisi mieheen, joka yrittäisi ylenpalttisesti käyttää ylenmääräistä "palvelua" ja ovien avaamista tehdäkseen vaikutuksen. Suurieleiset ihmiset ovat narsistisia.
Joo niinpä. Mutta jos ei ovea saisi auki, saattaisi käydä mielessä ihastuminenkin.