33-35-vuotiaat naiset, näkyykö teissä jo ikääntymisen merkkejä?
Itse olen pienoisessa kriisissä kun (Olen 33-vuotias) katson peilistä naamaani niin ei kyllä näytä enää samalta mitä oli 22-vuotiaana. Ilmeryppyjä on ilmestynyt etenkin otsaan vähän.
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiinnosta avasin ketjun ja luin vaikka olenkin mies. Ja kyllä näkyy myös meissä miehissä! Naama on jotenkin valju, epätasainen ja värinen. Jopa hieman haaleaa maksaläiskän tapaista kasvoissa ja ikää 37. Silmien ympärillä ja otsassa näkyviä ryppyjä, ilmestyivät siinä 32-34 vuotiaana ja koko ajan pahenee. Harvemmin kasvoja viitsii pitkään edes katsella. Ukkoutuminen on vauhdissa ja sille ei voi mitään. Kilojen kanssa saa taistella myös. Normaalipainossa edelleen mutta rasvaa kertyy eri tahtiin kuin ennen. Liikuntaa harrastan ja kyllä katson vähän mitä syönkin ja juhlimista en ole harrastellut enää vuosiin.
Sinun kannattaisi vähentää reippaasti alkoholin juomista.
t. toinen mies
Joo, iho on kuivempi ja vähemmän kuulas, silmänaluset syvemmät ja tummemmat kuin ennen ja pientä valahtamista suupielissä. Myös kropan iho on vähän ”löystynyt”. Miesystävällä iho alkanut ahavoitua, luomet muuttuneet raskaammiksi ja otsa rypistynyt. Ollaan 30 ja 31v.
Mutta oon kuitenkin onnellisempi ja tyytyväisempi nyt kuin koskaan aiemmin, se on tärkeintä :)
Olen 36 vuotias ja kyllä näkyy ikääntymisen merkkejä. Eräänä aamuna aviomiestäni katsoessa tunsin pitkästä aikaa hengitykseni kiihtyvän ja poltetta nänneissäni. Sitten tajusin toisen nännini olevan kahvikupissa ja toinen oli puurolautasella. 😭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiinnosta avasin ketjun ja luin vaikka olenkin mies. Ja kyllä näkyy myös meissä miehissä! Naama on jotenkin valju, epätasainen ja värinen. Jopa hieman haaleaa maksaläiskän tapaista kasvoissa ja ikää 37. Silmien ympärillä ja otsassa näkyviä ryppyjä, ilmestyivät siinä 32-34 vuotiaana ja koko ajan pahenee. Harvemmin kasvoja viitsii pitkään edes katsella. Ukkoutuminen on vauhdissa ja sille ei voi mitään. Kilojen kanssa saa taistella myös. Normaalipainossa edelleen mutta rasvaa kertyy eri tahtiin kuin ennen. Liikuntaa harrastan ja kyllä katson vähän mitä syönkin ja juhlimista en ole harrastellut enää vuosiin.
Sinun kannattaisi vähentää reippaasti alkoholin juomista.
t. toinen mies
En käytä alkoholia juuri ollenkaan. 1-2 olutta vuodessa.
T: se aikaisempi mies
Asenne vaikuttaa enemmän kuin rypyt :)