kuinka kauan voisit olla kadoksissa että sinua alettaisiin etsimään
Kommentit (40)
Viisi tuntia, sitten alkaisi etsintä.
Olen töissä äidillä ja poikaystävä kyläilee päivittäin eli melkein heti.
Valehtelematta varmaan kuukauden :/
No, olen työssäkäyvä yh eli arkena soitettaisiin klo 17 jos lapsia ei ole haettu tai siinä 9.30 jälkeen jos en ole ilmaantunut töihin.
Kyllä siihen pari päivää voisi mennä. Työ on melko itsenäistä yksinyrittäjänä, mutta ehkä pari asiakasta ja eräs kollega alkaisi ihmetellä, miksen vastaa viesteihin tai puhelimeen. Äitini ja miesystäväni huolestuisivat, jos en saman päivän aikana vastaa, mutta toisaalta saattaa olla kokonainen päivä välissä, ettei soitella.
Muutama tunti, jonain päivinä jopa kuusi.
Työnantaja huutelisi varmaan ensimmäisenä perään.... toisena sitten verottaja vähän pidemmällä viiveellä... :o/
No kyllä mies huolestuisi jo parissa tunnissa, jos ei saa kiinni ja olisi pitänyt tulla kotiin. Varmaan jos en yöksi tulisi, olisi jo poliisille soittelemassa.
No vaimo varmaan ihmettelisi jos en illalla olisi kotona eikä saa puhelimitse kiinni. Eli jos aamulla on lähtenyt ja illalla aletaan etsimään, niin 12-15 tuntia. Jos vaimo on matkoilla, niin sitten menee kyllä pidempään, nyt kun lapset ovat jo maailmalla eikä ole ketään sellaista jonka kanssa olisin päivittäin tekemisissä.
Olen naimisissa oleva kahden pienen lapsen äiti. Työssäkäyvä. En ehtisi olla kateissa varmaan montaakaan tuntia, kun joku huolestuisi.
Joitakin tunteja. Mies ja lapset huolestuisivat tuossa ajassa, koska tapanani on aina ilmoittaa missä olen ja töissäkin harvoin venähtää muutamaa tuntia oletettua pidempään. Töissä alkaisivat tavoitella heti, jos en tulisi paikalle, koska tapanani on ehdottomasti ilmoittaa poissaoloista.
Jos en tänään vastaa äitini puheluihin, niin viimeistään huomenna on huoltoliikkeen äijät oven takana. Isänmöitsijä ja poliisi eivät moiseen vielä reagoi.
Varmaan ainakin 1 - 2 viikkoa, jos ei ole sovittu näkemistä tai ei ole jotain tärkeää syytä miksi minun pitäisi olla yhteydessä muihin.
Vierailija kirjoitti:
Valehtelematta varmaan kuukauden :/
Sama. Ja tämäkin vain siinä tapauksessa, että olisi etukäteen
sovittu tai suunniteltu jotain juttuja sen kuukauden aikana tai päästä.
Toki whatsapp-viestejä voisi tulla, mut jos en vastaa, ei siihen mitenkään reagoida.
Hmm..ehkä minuutin? Yritän joskus käydä vessassa ja laittaa oven lukkoon, niin väki tulee hulluksi. Siis vaikka isä olisi kotina myös. T. Kolmen pienen lapsen kotiäiti
Jos häviäisin viikonloppuna niin 2 päivää, viikolla en yhtään päivää. Loma-ajat on sitten erikseen.