Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt loppui yksi harrastus, en jaksa enää

Vierailija
06.02.2020 |

Syy: Miesvaltainen harrastus ja varmaan 5 eri tyyppiä yrittänyt iskeä mua sänkypuuhiin.

En mä jaksa enää tuollaista. Suurin osa siitä porukasta on hyviä tyyppejä mutta muutama pilaa fiiliksen täysin. Jotkut näistä viidestä yrittäneet useammankin kerran. Ja näistä ainakin 3 ollut varattuja ukkomiehiä.

Mennyt täysin mielenkiinto, täytyy keksiä jotain muuta harrastusta tilalle. Mikä ihme siinä on ettei järki toimi, kun tuollaiset ajattelee vaan omaa etuaan, minä minä minä minä minä, eikä hetkeäkään kyetä ajattelemaan naisen näkökulmasta että ei todennäköisesti kiinnosta. Jos ei ole kiinnostanut monen vuoden aikana, miksi kiinnostaisi nytkään?

Joo anteeksi avautuminen. Ärsyttää nyt vaan niin paljon. Ehkä voisin mennä marttakerhoon virkkaamaan vaikka pitsiliinoja, ei olisi edes mikään huono idea.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä harrastus?

Vierailija
2/10 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kiinnostais tuo harrastus kans, tosin vaan vapaat miehet, ei ukkomiehet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä joutuu kohtamaan lähes jokainen nainen joka harrastaa jotain ns. "miesten harrastusta" ja oma mies ei pyöri mukana porukassa. Jotkut kokee että yksinäinen nainen on vapaata riistaa.

Vierailija
4/10 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jälleen uusi miesvihalanka.

Vierailija
5/10 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä harrastus?

Joku miesvaltainen, ehkä metsästys, ehkä auto- tai moottoripyöräharrastus. Voi silti olla myös joku ihan muu porukka, missä nyt vaan isompi osa (yli puolet) on miehiä. Mitä sillä on väliä?

Vierailija
6/10 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä harrastus?

Joku miesvaltainen, ehkä metsästys, ehkä auto- tai moottoripyöräharrastus. Voi silti olla myös joku ihan muu porukka, missä nyt vaan isompi osa (yli puolet) on miehiä. Mitä sillä on väliä?

Ihan jo uskottavuuden kannalta on väliä, mutta provohan tää taisikin olla. Ihan vain uteliaisuudesta kuitenkin kysyin, ap antoi ymmärtää että haluaa keskustella kokemastaan.

Vierailija
7/10 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli samanlaisia kokemuksia kun teininä siinä pahimmassa manga- ja animevaiheessa liityin paikalliseen animekerhoon. Olin 15v silloin ja suurin osa muista kerholaisista oli aikuisia 20v+ miehiä. Tulee kylmät väreet edelleen...

Vierailija
8/10 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä harrastus?

Ihan jo uskottavuuden kannalta on väliä, mutta provohan tää taisikin olla. Ihan vain uteliaisuudesta kuitenkin kysyin, ap antoi ymmärtää että haluaa keskustella kokemastaan.

AV ei petä koskaan :D Heti ensimmäisten viestien joukossa huudellaan provoksi. Jokaista, aina.

Vierailija
9/10 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä harrastus?

AV ei petä koskaan :D Heti ensimmäisten viestien joukossa huudellaan provoksi. Jokaista, aina.

Ap katosi heti ketjun tehtyään, lähes varma merkki provosta silloin kun aloitus on jonkunlainen tarina (eli ei esim. millä bussilla pääsee paikkaan x).

Vierailija
10/10 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin niiden miesten vaimo, olisin halunnut tietää iskuyrityksistä heti puhelimitse. Onneksi en ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme viisi