Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

KTM, missä olet töissä, oletko tyytyväinen uraasi?

Vierailija
06.02.2020 |

Itse olen ihan hyvissä hommissa mutta kaduttaa se että otin väärän pääaineen (johtaminen) kun rahakkaampiin ja parempiin hommiin olisi päässyt laskentatoimi/rahoitus pääineilla.
Olen ollut hallintopäällikkönä/johtajana ja se on ikävää ja riitaisaa hommaa.
Miten te muut?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päädyin myynnin pariin ulkomaille. Suomesta läksin jo aikaa sitten, töitä ei löydy jos menee pääainevalinta pieleen tyyliin johtaminen, markkinointi tai vastaava puuhastelu, kansiskaan ei välttämättä kannata. Ääni täältäkin rahikselle ja laskikselle.

Vierailija
2/11 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen saanut harjoittelun jälkeen tosi hyvä työpaikan.

JO harjoittelupaikoissani sain vaativia tehtäviä, kiitos erinomaisen tutorini.

Heti valmistuttuani pääsin isoon firmaan töihin, jossa olen vähitellen edennyt urallani.

Palkkani on korkaempi, kuin olisin edes koskaan voinut olettaa sen olevan.

Työhön täytyy kuitenkin panostaa tosi paljon, ja niin olen tehnyt.

Toiveissani on, että saatuani tarpeeksi kokemusta alalta, etsin töitä ulkomailta. Uralla eteneminen ja ala kokonaisuudessaan kiinnostaa itseäani tosi paljon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neuvottelen teollisuussopimuksia päällikkötittelillä, mutta en erityisesti pidä työstä.

Omistajat eivät ole ikinä tyytyväisiä sopimuksiin, sopimus on aina liian iso tai pieni sekä katetavoitteet ovat epärealistisia. Yrityksen tulos on kuitenkin alan parhaita.

Asiakkaat ovat hiilenä kun ajan lähes puolivillaisin keinoin mahdottomia tavoitteita läpi. Tehtaan työntekijät haukkuvat minut, koska en pysty neuvottelemaan aina tasaisasta työmäärää kaikille ajanjaksoille.

Ajattelin lopettaa parin vuoden päästä kun saan sopivan arvopaperisalkun kokoon, työ on sentään melko hyvin palkattua. Eteneminen alalla ei ainkaan hirveästi kiinnosta. Sitten jotain muuta alaa tai takaisin opiskelemaan.

Vierailija
4/11 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen töissä kaupan kassalla ja tykkään työstäni. Nämä ovat määräaikaisia pätkiä, mutta muuta ei ole. Hoidan myös pullonpalautuskonetta.

Vierailija
5/11 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johdon assistenttina. Perus assarihommia.

Vierailija
6/11 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perustin oman tilitoimiston. Olisi varmaan parempaankin ollut mahdollisuuksia, mutta uraani on vaikuttanut merkittävästi se, että perustin perheen pienelle paikkakunnalle, eikä täällä noita uramahdollisuuksia hirveästi ole. Nyt yrittäjänä saan tehdä, mitä haluan ja silti asua täällä keskellä ei mitään. 

Vierailija
7/11 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen business controllerina isossa pörssiyrityksessä. Palkka on Todella hyvä, mutta työ on haastavaa ja vastuualueeni on iso. Olen tyytyväinen tämänhetkiseen tilanteeseeni, vaikka välillä mietin että kyllä paljon helpommallakin elantonsa voisi hankkia. Pääaineena minulla oli laskentatoimi.

Vierailija
8/11 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varastohommissa, aika aivotonta hommaa, mutta ei tarvii himaan viedä duuneja. Palkka on sellanen, että sillä pärjää.

Vierailija
9/11 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varastohommissa, aika aivotonta hommaa, mutta ei tarvii himaan viedä duuneja. Palkka on sellanen, että sillä pärjää.

Mun mies on myös 2015 valmistunut KTM ja varastolla töissä :D Useampi hänen kurssikavereistaan on kaupan kassalla. 

Vierailija
10/11 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaako opiskella akateemminen ammatti yliopistossa ja päätyä töihin tavalliseen peruskoulupohjaiseen ammattiin: kaupan kassaksi tai duunariksi varastolle.

Jos ei saa muuta kuin tuollaista työtä, niin jokin syvällinen vika täytyy ihmisessä olla.

Vierailija
11/11 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mies on myös 2015 valmistunut KTM ja varastolla töissä :D Useampi hänen kurssikavereistaan on kaupan kassalla. 

Mun mies on 2015 valmistunut KTM, pääaine rahoitus. Kurssikavereistaan ei kaiketi kukaan ole kaupan kassalla, suurin osa ympäri Eurooppaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän neljä