Venyvät silikonikannet
Oletteko kokeilleet? Ovatko käteviä? Ei huvittaisi aina sen elmukelmun kanssa häärätä.
Kommentit (9)
Juuri siitä syystä kun minäkin vihaan plarata niiden kelmujen kanssa.
Zinc
Käytän kulhoja ja kantena kahvikupin alusia.
Mahtuu kaksi päällekkäin jääkaappiin.
Tai kannellisia kulhoja.
Vierailija kirjoitti:
Käytän kulhoja ja kantena kahvikupin alusia.
Mahtuu kaksi päällekkäin jääkaappiin.
Tai kannellisia kulhoja.
Totta kai noinkin voi tehdä mutta aina ei löydy sopivaa kantta. Ja jos haluaa ilmatiiviin.
Mulla on Walfos-merkkisiä silikonikansia. Ovat ihan käteviä.
En sanoisi venyviksi mutta ihan kätsyjä ja ilmatiiviitä ovat kulhoille tai kattiloille. Kattilan kantena kyl lötsähtää helposti kattilan sisään, jos ei laita tarkkaan. Kelmuja en itse ole harrastanut ikinä mutta korvaa kyllä varmasti kelmuttamisen hyvin.
Ne tuhmat ja riettaat silikonikannet. Jos vaan muja tietäisi...
Ikean venyvät on ainakin tosi hyviä ja monikäyttöisiä. On vaan isoinkin sen verran pieni, että nippanappa venyy pienen teemakulhon kanneksi. Kaipaisin seuraksi pikkasen isompiakin, mutta venyviä on harvemmassa paikassa myynnissä. Useammassa on niitä perussilikonikansia, joita ei saa ilma/nestetiiviiksi.
5 jatkaa, googlaa walfos silicon lids. Nuo on venyviä ja isoin riittää reilunkokoiseen taikinakulhoon.
En tiijä mitä, mutta jotain sellaisia katselin kaupassa, että ostaisko jotka oli venyviä. En materiaalista tiedä, näyttivät tavan muovilta/kelmulta.
Mut jäi kauppaan. Mä olen alkanut panostaa siihen, etten osta mitään kuppeja mihin ei saa kantta. Harmi kun jotkut kannettomat on ihan kivoja, mut en enää osta ..
Zinc