Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymys palstan miehille

Vierailija
06.02.2020 |

Oletko koskaan seurustellut? Haluaisitko parisuhteen?

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuorempana halusin, mutta en enää kun ikää on 30v. En halua mitään kulli karusellin läpikäynyttä naista, joka etsii elättäjää

Kato Katkis herännyt.

Vierailija
22/45 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olipa outo kysymys. Olen ja seurustelen.

Miten niin outo? Ei parisuhde ole enää mikään ihanne ja normi, eikä sukupuolet enää tarvitse toisiaan tullakeen toimeen, että jokainen pyrkisi parisuhteeseen.

Ei se sen takia ollutkaan outo, että vain yksi vastaus olisi oikea. Vaan sen takia, että en tajua mitä joku hyötyy listasta ei, joo -vastauksia ilman mitään kontekstia.

Jos kiinnostaa, kuinka suuri osuus miehistä vaikkapa Suomessa seurustelee, niin siitä löytyy ihan tilastojakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta kysymys ei ole outo, kun lukee miesten juttuja palstalla.

Vain hyvin pieni osa miesten tälle palstalle kirjoittamista jutuista on niitä "palstamiesten" juttuja. Suurimmasta osasta ihan normaaleita viestejä ei käy ilmi, ovatko ne miesten vai naisten kirjoittamia.

Minä olen tavattoman usein palstamies, kun en aina ole naisten kanssa ihan samaa mieltä :D

Vierailija
24/45 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen seurustellut. Ja haluan edelleen parisuhteen. Olen ns. varakas mutta en etsi ketään elätettävää vaan mieluummin omillaan toimeentulevan. 

Mulla on kanssa ongelmana löytää nainen joka rakastais mua eikä mun rahoja.

Kun tätä omaisuutta on tullut kerättyä vähän liikaakin...

Vierailija
25/45 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin outo? Ei parisuhde ole enää mikään ihanne ja normi, eikä sukupuolet enää tarvitse toisiaan tullakeen toimeen, että jokainen pyrkisi parisuhteeseen.

Ei se sen takia ollutkaan outo, että vain yksi vastaus olisi oikea. Vaan sen takia, että en tajua mitä joku hyötyy listasta ei, joo -vastauksia ilman mitään kontekstia.

Jos kiinnostaa, kuinka suuri osuus miehistä vaikkapa Suomessa seurustelee, niin siitä löytyy ihan tilastojakin.

Jos kiinostaakin se, että kuinka moni haluaa seurustella ja kuinka moni ei. Onko siitä tilastoja?

Vierailija
26/45 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta kysymys ei ole outo, kun lukee miesten juttuja palstalla.

Vain hyvin pieni osa miesten tälle palstalle kirjoittamista jutuista on niitä "palstamiesten" juttuja. Suurimmasta osasta ihan normaaleita viestejä ei käy ilmi, ovatko ne miesten vai naisten kirjoittamia.

Komppi tälle. Voisin kuvitella, että suurin osa tätä palstaa lukevista on parisuhteessa ja useillä näistä on myös perhe (lapsia). Sukupuolesta riippumatta.

Ap:n kysymykseen, olen seurustellut kerran elämässäni ja tämän kumppanin kanssa olen vielä naimisissa. Jos puolisoni kuolisi tai lähtisi muuten vain, en usko haluavani parisuhdetta. Tai en ainakaan lähtisi aktiivisesti sellaista hakemaan.

Vierailija
27/45 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen, en halua kokea tuota enää. Jokaisessa parisuhteessa on ollut ihmeellinen asia, että se mitä olet kun tavataan, ei enää myöhemmin riitä, vaan sinua pyritään muuttamaan naisen mieltymyksiä vastaavaksi. En tahdo, minä olen minä. Olen yrittänyt valita seurustelu kumppania erilaisin kriteereinkin, mutta aina sama juttu. Akateemiset vaativat kulttuurillista sivistystä, ja jotain ei miellytä nirmaalin kotiruoan syöminen, tai vaikka sitten pitkät hiuhkset eivät saisi olla pitkät. Milloin mitäkin, mutta syy on minussa ja minun tulee muuttua. Miksi naiset esineellistävät miehiä näyttelykapineiksi, eikä siitä saa puhua? Oma lukunsa on nämä miehen apua kaipaavat naiset. Olet heille keino saavuttaa haluamiaan asioita, etkä kiinnosta uhmisenä, vaan sinusta yritetään hyötyä, joko taloudellisesti tai materian muodossa. Status ja raha puhuu. Yööök.

Vierailija
28/45 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan seurustellut. Tietenkin haluaisin, mutta ei se tässä iässä tule enää tapahtumaan, jos ei ole ikinä ennenkään tapahtunut. Luulisin olevani ihan hyvä ja rakastava kumppani, mutta ymmärrän kyllä miksi kukaan ei sitä lähde testaamaan.

mies37

Vierailija
29/45 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä kiltti-miestä näy missään ? ;)

Hihi .. ;)

Zinc

Vierailija
30/45 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan seurustellut. Tietenkin haluaisin, mutta ei se tässä iässä tule enää tapahtumaan, jos ei ole ikinä ennenkään tapahtunut. Luulisin olevani ihan hyvä ja rakastava kumppani, mutta ymmärrän kyllä miksi kukaan ei sitä lähde testaamaan.

mies37

Sinun aikasi on kyllä ohi. Seuraavassa elämässä sitten ..

Zinc

Vierailija
31/45 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos kiinostaakin se, että kuinka moni haluaa seurustella ja kuinka moni ei. Onko siitä tilastoja?

Luultavasti. Google on ystäväsi. THL:n ainakin voisi kuvitella keräävän tuollaista tietoa.

Vierailija
32/45 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai kuinka moni on joskus seurustellut?

Vierailija
33/45 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikä kiltti-miestä näy missään ? ;)

Hihi .. ;)

Zinc

Minä olen kiltti ja mies, missä niihin kiltteihin naisiin tutustutaan.

Vierailija
34/45 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luultavasti. Google on ystäväsi. THL:n ainakin voisi kuvitella keräävän tuollaista tietoa.

Luulisi, että löytyisi tietoa kun oltiin valmiita "tuomitsemaan" ap kysymys ketään hyödyttömättömänä.

Vierailija
35/45 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monta kertaa, tälläkin hetkellä. Olen ihan tavallinen nuori mies kyllä enemmän kuin 'palstamies'.

Vierailija
36/45 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuorempana halusin, mutta en enää kun ikää on 30v. En halua mitään kulli karusellin läpikäynyttä naista, joka etsii elättäjää

Millainen karuselli tuo mainitsemasi oikein on?? Kysyn siksi, kun en ole ollut kuin sellaisessa perinteisessä, Linnanmäellä. Se on kyllä oikein kiva, ja voi vielä valita, istuuko hevosen, kirahvin tai vaikka elefantin selkään. Kerran kesässä on pakko aina lintsireissulla käydä pyörimässä 😊

Vierailija
37/45 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen seurustellut. En ole oikeastaan koskaan halunnut parisuhteisiin. Olen vain joutunut niihin. "Mies, joka ei osannut sanoa ei"-tyylisesti.

Enpä tiedä...mikä on parisuhde? Aikalailla tyytyväinen olen näin..

Vierailija
38/45 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ja kyllä. Yksi yli 20-vuotinen parisuhde on takana.

Vierailija
39/45 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monta kertaa, tälläkin hetkellä. Olen ihan tavallinen nuori mies kyllä enemmän kuin 'palstamies'.

Palstan mies ja 'palstamies' eivät ole sama asia, jos ymmärrät.

Vierailija
40/45 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, tai jos lasketaan kolme yhdessä vietettyä viikonloppua seurusteluksi. Haluaisin parisuhteen ja edes yhden lapsen. Ikää on 40v. Kun katsoo yhdessä olevia pareja vaikka leffassa on tyhjä olo. Taannoin sain tietää sattumalta naisen jonka kanssa kävin kaksi kertaa treffeillä saaneen lapsen. Mieleen tuli kysymys koska on mun vuoroni:D Se rakkaus on nyt antanut odottaa itseään ihan tarpeeksi. Uskon että elämäni olisi parempaa ja saisin enemmän irti elämästä parisuhteessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme seitsemän