Epäilen että 90 päivää morsiamena-Timothy
on pedari. Vaikuttaa toki mukavalta hepulta, mutta ei edes halunnut panna jenifferiä, joka on kuuma latina.
Todella outoa.
Ja mennessä jenifferin luo, raahasi USAsta asti kolumbiaan jättinallen jenifferin pikkutytölle.
Joku tossa nyt mättää ja pahasti.
Myös hänen exällä tytär. Mutta ehkä jo liian vanha timothyn makuun, kun erosivat.
Toivottavasti olen väärässä.
Mitä te ajattelette ton käytöksestä?
Kommentit (26)
Jaa-a, paha sanoa tuosta mitään, mutta videolla kehuu tapaamansa naisen muksun silmiä upeiksi vaikka todella kaunis nainen on vieressä. Antaa lapselle jonkin pehmokarhun, ehkä äiti saa myöhemmin lahjan sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan tuo kundi outo. Paljon ottaa etäisyyttä muutenkin. Ei edes välillä katsekontaktia kun riitelevät.
Introvertti.
Ei varmasti ole introvertti, jos pystyy tuossa sarjassa esiintymään. Enpä usko. Ihan hyvin voi olla pedo.
Mulle tuli jo alkujaan mieleen että on homomainen mies,
Varmaan jotkut vain palkkion takia ovat ohjelmassa.
Vierailija kirjoitti:
Ketkä sinisilmäiset pelkkään hyvyyteen uskovat höppänät on aloitustani alapeukuttaneet!!!!?!
Siis eikö teillä soi hälytyskellot ollenkaan Timothystä? 😯
Missä maailmassa elätte.
Hyvinkin voi olla. On naisten kanssa joilla lapsia. Naiset ei kiinnosta, mutta lasten kanssa häärää ja ostaa leluja yms. Outo kundi, nuo naiset vielä tosi nättejä.
Ulkonäön puolesta tulee mieleen Klinefelterin oireyhtymä. Eikös Tim itse ole jossain sanonut olevansa aseksuaali? Selittyisi tuolla oireyhtymällä.