Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen mielipide: onko sektio synnytys? ov.

Vierailija
22.06.2006 |

Kysyin tuota mieheltäni, kun täällä on asiasta tapeltu niin kovin. Mieheni vastaus: " Mikäs se sitten on jos ei synnytys" .

(meillä on sektiolla sekä alateitse syntyneet lapset)

Älkääkä hyppikö silmille, tiedän, että on vain mieheni mielipide eikä jumalan sanaa.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
22.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

EN tiedä mistä hän on saanut moisen pakkomielteen..

Vierailija
2/7 |
22.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kysyin tuota mieheltäni, kun täällä on asiasta tapeltu niin kovin. Mieheni vastaus: " Mikäs se sitten on jos ei synnytys" .

(meillä on sektiolla sekä alateitse syntyneet lapset)

Älkääkä hyppikö silmille, tiedän, että on vain mieheni mielipide eikä jumalan sanaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
22.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku toinen saa olla eri mieltä.

Vierailija
4/7 |
22.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

virallisesti se kyllä on synnytys. Helpoiten voi tarkistaa vaikka tietosanakirjasta, se nyt varmasti jokaiselta löytyy...

Vierailija
5/7 |
22.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minustakaan se ei ole synnytys. En vähättele sektioita, koska itse ainakin koin ne paljon hankalammaksi tavaksi saada lapsi ulos kuin normaalisynnytykset, jotka olivat minulle ihan miellyttävä kokemus.

Vierailija
6/7 |
23.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

" mitä väliä?"

Vierailija
7/7 |
23.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on oikeus päättää itse synnytystapani, valita leikkaava lääkäri ja näin myös tein. Lapsen saanti on yksityinen asia, aivan kuten vaikkapa tyräleikkaus. Ei se ole naapurin asia.

Minä olen tyytyväinen ratkaisuuni, kaikki sujui niin hyvin kuin mahdollista. Olen tästä erittäin kiitollinen, joten eipä voisi vähempää kiinnostaa mielipiteet ns. mukavuussektioista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kahdeksan