Tuleva aviopuoliso haluaa hääkirkkoon kappaleen Seilövei Seilövei Seilövei...
Olen yrittänyt selittää että kuulostaa uruilla soitettuna todella hämärältä, mutta ei auta. Mitä ihmettä teen, neuvoja?
Kommentit (69)
Harkitsisin vielä koko avioliittoa.
Vierailija kirjoitti:
Eikö sitä voisi soittaa hääjuhlassa, vaikka lapset nokkahuilulla?
Voin kuvitella sen musiikkielämyksen. Vähän epätahdissa tuuttaavat siellä. "Eiku..."
Siis niinku marssiksi vai? Kun saavutte tai poistutte alttarilta? Saa olla aika paljon hitaampi sovitus kuin alkuperäinen, muuten joudutte juoksemaan :D
Osaisiko seurakunnan urkuri kappaleen "perutaan häät"?
Juuri kun saavutte alttarille pärähtää soimaan seilövei ja morsian purjehtiikin ulos jättäen sulhon alttarille ihmettelemään. Ulkona odottaa morsiamen uusi, jonka kanssa lähtee uusiin seikkailuihin.
Lapselle nimeksi Nappastiina Johanna Hennaliisa.
Parempi sekin kuin K. Kanala siunaamaan liittonne.
Viimein kaikki on hyvin. Seilövei seilövei seilövei 😗🎶🎶
Vierailija kirjoitti:
Parempi sekin kuin K. Kanala siunaamaan liittonne.
Niin se kuuluisa liukupappi K. Kanalja?
Ja vaihdevuosissaan kieriskelevä morsiamen äiti haukkuu häitä edeltävänä päivänä seurakunnan toiminnan ja työntekijät :D
Tämä siksi kun kanttori ei oikein lämmennyt ehdotukselle soittaa sitä viimeisintä poppihonotusta. Sehän kuulostaakin kirkkouruilla oikein hyvältä :D
Koettu on.
Kuuluuko musiikkivalinnat anopille? On varmaan oikein asiantuntija… ;)
Vierailija kirjoitti:
Mitä mieltä anoppi on?[/quot
Olen anoppi. Mitä ihmettä varten minun pitäisi ilmoittaa mielipiteeni kenenkään musikki-, hääpaikka-, tarjoilu- tai ohjelmamausta? Kuka ääliö kysyy?
Vierailija kirjoitti:
Juuri kun saavutte alttarille pärähtää soimaan seilövei ja morsian purjehtiikin ulos jättäen sulhon alttarille ihmettelemään. Ulkona odottaa morsiamen uusi, jonka kanssa lähtee uusiin seikkailuihin.
Jee, tämä on hyvä. Yhdistetään Satuhäät ja Salkkarit!!
vetokorskin humppa