Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos ette pystyisi osallustumaan perheenne elatukseen T. Ammattivalittaja

Vierailija
06.02.2020 |

Ja miehenne siitä kärsisi. Mitä tekisitte?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohiksena kysyn: Oletko koskaan huolehtinut itse toimeentulostasi? Vai onko joku toinen elättänyt sinut aina?

Vierailija
22/26 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yrittäisin olla kannustava ja ystävällinen, enkä valittaisi aina.

Hakisin työttömyyspäivärahaa. Jos olisin sairas, hakisin sairauspäivärahaa.

En mä saa työttömyyspäivärahaa kun olen yrittäjä ja mies se mua haukkuu vaikka en sanoisi yhtään mitään. Ap

Miksi olet valinnut olla yrittäjä eli miehesi yrityksessä töissä? Ei puoliso automaattisesti ole yrittäjä myös. Minunkin mies on yrittäjä ja ihan sain työttömyyspäivärahoja kun olin työttömänä, koska en minä ole yrittäjä enkä miehen yrityksen työntekijä tai osakas. 

Siksi kun mies halusi osakkaaksi ja halusin jotain tuloja itselleni. Ap

Eikö tuo järjestely kannattaisi purkaa, kun kerran ilmeisesti yrityksen tuotto ei oikein riitä teidän molempien elättämiseen? 

Ehkä mutta en mä työmarkkinatukea sittenkään saisi, kun en töihin pysty ja sairaspäivärahankin saaminen on epävarmaa. Ap

No sitten saisit viimesijaista tukea eli toimeentulotukea, jos teillä kerran on niin köyhää kuin kuvaat. Esim. omistusasunto ei nykyään estä toimeentulotuen saamista. Miehen tulot voi estää jos ne on suuret, mutta en usko oikein että on kun kerran kuvaat jatkuvaa köyhyyttä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ohiksena kysyn: Oletko koskaan huolehtinut itse toimeentulostasi? Vai onko joku toinen elättänyt sinut aina?

Nuorena sain toimeentulotukea, kun asuin yksin ja yritin niitä kouluja käydä. Ap

Vierailija
24/26 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nälkään hän me kuolaus, kun ei ole sitä miestä.

Vierailija
25/26 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nälkään hän me kuolaus, kun ei ole sitä miestä.

*kuoltais. Kiitos, auto 😑

Vierailija
26/26 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuorena sain toimeentulotukea, kun asuin yksin ja yritin niitä kouluja käydä. Ap

Ok, sittenhän kaikki sujuu vanhasta tottumuksesta. Hakemus laitetaan nykyään Kelaan.