Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

7 lasta täällä, pitäis siivot, pitäisi leipoa pullia huomiseksi

Vierailija
22.06.2006 |

pitäisi tortilloja valmistella illaksi, pitäisi viedä 2 lasta futisharkkoihin ja hakeakin(25kilsaa), pyykkikonee käy, vielä yhden pitää laittaa päälle....huh....muilla tekemistä tänään vielä?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
22.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuinka iso asunto teillä on?

Mitä olette koulutukseltanne?

Vierailija
2/7 |
22.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En aio tänään ku pestä hiukan pyykkiä, laittaa tiskikoneen hurisemaan ja pakata kuuden ihmisen tavarat viikonlopun mökkireissua varten. Taitaa siinäkin hommassa muutama tunti vierähtää...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
22.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivottu on, pyykkejäkin pesty. Koti on siisti ja vieraat voivat tulla. 20 hengen voimin vietämme juhannusta ja minä kokkina.....Toivottavasti tämä hiostava ilma hieman hellittää....

Vierailija
4/7 |
22.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että äkkiä ne tänne kirjoittelevat 7 lasta hommansa tekevät. :D

Vierailija
5/7 |
22.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähdetään sunnuntaina etelään ja ne kaikki tavarat pitäis pakata kahdelle (mies onneks pakkaa omansa) ja sitten pitäis kahden lapsen tavarat hoitopaikkaan pakata. (Niitä ei nyt oteta mukaan, kun ovat sen verran pieniä vielä ja minä äitinäkin tarvitsen niistä välillä lomaa. Karusti sanottu, mutta totta. ;) ). Ja sitten vielä pitäis pakata tän etelään mukaan lähtevän lapsen leirikamat, kun leiri alkaa heti kun tullaan etelästä takaisin kotiin..

Ruoka stressiä en ota. Äsken tein makaroonilaatikkoa ja burritoja perinteisesti syödään illalla ja niiden valmistamiseen ei mene kun hetki. Eilen siivosin ja nyt nautin siiderin. =)

Mukavaa stressitöntä juhannusta kaikille. =o)

Vierailija
6/7 |
22.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäsyä voi käyttää, jos ei muuta, niin ainakin pitää selibaattia!

Vierailija
7/7 |
23.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

222 neliötä on asuinpintaala. En ole naimisissa, avomies on. Kätilö olen ammatiltani. Miksi kysyit?