Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

2v vaatii öisin maitoa. Miten olis lempeintä jättää se vihdoin pois?

Vierailija
05.02.2020 |

En voi enkä halua huudattaa häntä täällä pitkin yötä. Johan siinä mies ja naapurit herää. Tiedän että olisi pitänyt tehdä tämä jo aikaa sitten mutta laiska olen ollut tämän suhteen. Ei tyydy hyssyttelyihin, silittelyyn tai että saa nukkua vieressä, eikä vesi kelpaa enkä halua siihen enää totuttaa.

Kommentit (405)

Vierailija
401/405 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ei vaadi verta, kuten vaimoni tekee.

Vierailija
402/405 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kyllä antaisin. Lapsella on nälkää, jos itke. Lämmin maito ravitsee ja lapsi myös rauhoittuu ja jää nukkuman. Tämä vaihe menee ohi. Hanki lapselle myös joku nalle yöksi, ketä hän voi halailla. Näin varmistat, että lapsen ja myös teidän hermot on leppoisat eikä kireät. Tämänikäiset haluavat paljon halia, hellyyttää. Kaiken sen antama tai antamata jättämisella luot tulevaisuutta, missä lapsi tulee käyttäytymän samalla tavalla sinun kanssa, kun sinä suhtautut häneen nyt. Tänään luot oman tulevaisuutta. Niin että kannattako panostaa? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
403/405 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tuo ole jo yömaitonsa unohtanut, kun seitsemän vuotias nykyään.

Vierailija
404/405 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varaudu muutamaan unettomaan yöhön. Kun lapsi vaatii maitoa, ilmoitat vain että "ei maitoa" tai "maito on loppunut", "-hyvää yötä".

Ole ehdottomasti johdonmukainen, eli kun olet tehnyt päätöksen ettei maitoa enää tule, et sitä myöskään helly antamaan.

Kun tietäisi että muutama yö riittää. Pelkään että menee viikkoja. Olen tosiaan itse liian lepsu antamaan sen maidon.

ap

Älä kuuntele kieltäjiä. Tämä vaihe menee ohi. Lapsi tarvi hellyttää ja jos hän tykkä yöllä maidosta, usko pois, tämä vaihe mene ohi. Anba vaan ja hali myöskin, että ei kasbais tunnevammainen narsistinen skisofreenkikko kuten puoli maailma niitä muutenkin täynnä on. Oma narsistinen äiti kielsi minulla myös kaiken sen, motä lspsi tarvitsi sillä hetkellä. Lapsi saa hänestä itkeä, mutts ei voi antaa halia eikä maitoa. Kuinka julmaksi naiset itse omat lapset kasvattavat. Ja miksi kysyt toisilta neuvoa? Eikö sinullakin ole mitään äidinvaistoa, millä lasta kasvattaa? Kyllä sinun oma äidinvaisto johdattas sinua. Anna sen tulla vaan esille. 

Vierailija
405/405 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"...puolikas hapankorppu lauantaimakkaralla..."!  Niin pienelle lapselle HAAPANKORPPUJA!

Eikö olisi sopivampaa antaa jotain ruis- tai hiivaleivän siivuja / paloja

Tätä oon myös paljon ihmetellyt, mihin terveelliset perunat on unohdettu kun aina vaan syödään

pastaa ( suomeksi MAKARONIA)! Pastahan on pelkkää vehnäjauhomössöö, joka lihottaa kiitettävästi!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä neljä