Huomenta! Taas alkoi miehen marinalla tämäkin aamu t. Ammattivalittaja
Ei ollut saanut nukuttua, kun kättä särki. Vissiin rannekanavajuttu. Minunko vika se on, että hänen työnsä on liian raskasta? Miksi heti aamulla mua tuollaisilla asioilla vaivaa?
Kommentit (42)
Kannattaisiko harkita vaikkapa eroa, kun on niin hemmetin raskasta tuo teidän elämä. Miten kukaan jaksaa tuollaista kauhukuvien täyttämää epäelämää?
Vierailija kirjoitti:
Kannattaisiko harkita vaikkapa eroa, kun on niin hemmetin raskasta tuo teidän elämä. Miten kukaan jaksaa tuollaista kauhukuvien täyttämää epäelämää?
Varmaan se ero olisi parasta. Saisi mies jäädä yksin valittamaan työn raskautta ja vaivojaan. Ap
Läsäytä sille lihiksesi naamaan jo ennenku ehtii sanoa mitään.
Ketään ei kiinnosta. Miksi laitat muut kärsimään, että haluat olla joku oman elämäsi realitytähti?
Apteekista saa ostaa rannetukia ja särkylääkettä. Auttaisi ehkä tähän hätään.
Ihme kun kukaan ei halua tai jaksa olla empaattinen aloittajan kokemaan raskauteen. En kehtaisi kyllä haukkua ja veetuilla ihmiselle, joka on surullinen jostain.
Vierailija kirjoitti:
Apteekista saa ostaa rannetukia ja särkylääkettä. Auttaisi ehkä tähän hätään.
Sillä on ne mutta ei ne auta. Toinen käsi on leikattu ja toinen pitää leikata. Sitten varmaan leikataan selkä yms. Ei se tuota työtä kestä. Ap
Vierailija kirjoitti:
Ketään ei kiinnosta. Miksi laitat muut kärsimään, että haluat olla joku oman elämäsi realitytähti?
Aika paljon kyllä tuntuu kiinnostavan, suakin näköjään kun noin hyvin tiedät mistä on kyse. Mä käyn huvikseni kattomassa mikä on päivän kätinän aihe 😎
Sano sille että suu kii,älä pilaa mun päivää! Tai hankimatkalaukut ja muuta muualle,mitä suotta moista narinaa kuuntelemaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan se ero olisi parasta. Saisi mies jäädä yksin valittamaan työn raskautta ja vaivojaan. Ap
Ei sinusta siihen ole. Se on jo nähty kaikkien näiden valitusvuosiesi aikana.
marisija kirjoitti:
Sano sille että suu kii,älä pilaa mun päivää! Tai hankimatkalaukut ja muuta muualle,mitä suotta moista narinaa kuuntelemaan
Niin ihan turhaan marisee mulle. Ap
Päivä vielä kitinän kuuntelua, kyllä sen kestät. Sitten koittaa suuri viininottopäivä.
Perjantai on jo ihan lähellä! Jihuu!!!!
Suikkiksii, anaalii, villei kokeilui.
Kyllä se napina siitä loppuu.
Vierailija kirjoitti:
Päivä vielä kitinän kuuntelua, kyllä sen kestät. Sitten koittaa suuri viininottopäivä.
Tämä päivä kitinän kuuntelua ja huominen työpäivä myös. Sitten jatkuu viimeistään maanantaina mutta jo luultavasti viikonloppuna. Ap
Vierailija kirjoitti:
Ei lopu. Sillä on aina sama paska, raskas työ. Ap
Vierailija kirjoitti:
Huomaa että olet puutteessa elävä sinkkuäijä joka luulee että suikit ja anaalit on ainoa mitä tarvitaan hyvään parisuhteeseen. Tiedoksi sulle: Ei ole. Ihan siltä varalta jos säkin joskus naisen saisit 🙄
Vierailija kirjoitti:
Perjantai on jo ihan lähellä! Jihuu!!!!
Niin, mutta saan lapsen yökylään vasta 19.30 ja jos ei ukko nuku kun särkee, niin ei se mitään juo, ei lähde minnekään, pelkästään narisee kotona ja lukee kännykkää. Ap
Mihin aikaan aloitat huomenna kännittelyn? Osaatko arvioida, mihin aikaan alatte kitisijän kanssa tappelemaan?
Taas alkoi Ammattivalittajan marinalla tämäkin aamu.