Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kalasataman terveyskeskus - miten tuo paikka voi olla edes olemassa?!

Vierailija
05.02.2020 |

Jokaisella on varmasti erilaisia kokemuksia tuosta Kalasataman terveyskeskuksesta - niin hyviä että huonoja. Voin kyllä omasta puolestani sanoa, että itse olen kokenut kyseisen paikan huonoimmaksi terveysasemaksi ikinä. Itselläni on psykiatrian poliklinikan kontakti, ja ajan saaminen nopeasti psykiatrille oli tavallista vaikeampaa. Lisäksi reseptejä lääkkeisiin uusitaan erittäin hitaasti myöskin. Olen joutunut odottamaan uuden mielialalääkityksen reseptiä todella kauan, vaikka psykiatri lupasi kirjoittaa sen saman tien. Hoitajiin ja lääkäreihin ei saa yhteyttä.

Millaisia kokemuksia teillä on Kalasataman terveyskeskuksesta?

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikollinen ämmä siellä ainakin yksi. Ties vaikka lepso. Vähän sen oloinen.

Vierailija
42/45 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin Vuosaaresta moni siirtynyt sinne. Vuosaaren lääkärit onko ne edes lääkärietä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
43/45 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terttu Terkkula kirjoitti:

Kalliit neliöt ja autotalli Etekä-Helsingissä -tyyppi voi varmaan maksaa sen 150 e yksityisellä? Tavan tallaaja ei tajua, että aknen tai kuukausi sitten satutetun polven takia ei saa eikä TARVI akuuttiaikaa. Myöskään flunssan takia ei tarvi mennä lääkäriin. 

Uskomatonta on sekin, että terveysaseman kiirelinjalle soittaa porukkaa, joilla ei ole akuuttia sairautta eli ei siis ole KIIRE. Voisin kirjottaa kirjan ihmisistä, jotka vaativat mitä erikoisimpia asioita terveysasemalta. Jotku soittavat sinne kysyäkseen myös asioista, jotka eivät edes liity terveyteen. 

Siinä olen täysin samaa mieltä, että nuo isot terveysasemat muistuttavat ydinvoimalaa ja on melkoinen virhe rakentaa niitä lisää ja sulkea pienet paikalliset terveysasemat.

Kuule Terttu, jos sitä maksaa kalliista neliöistä täällä etelässä niin silloinhan sitä juuri toivoisi että terveys kustannukset olisivat mahdollisimman pieniä. Sinä ajattelet ihan kummalliseen päinvastoin. Mietihän vähän tarkemmin.

Vierailija
44/45 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt tuolla kerran. Itse terveys/hyvinvointiasema on ihan toimiva konsepti, tosin siellä näytti olevan muutamia kummallisia rakenteellisia/organisatorisia ratkaisuja.

Mutta ei jessus niitä viereisiä taloja, oikeasti kättelyetäisyydella parvekkeet suoraan niihin aulatiloihin. Ja ikkunoista voisi heitellä labranäytteet, ei tarvitsisi tulla sinne aseman puolelle lainkaan!

Vierailija
45/45 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä antaneet uusia opamox reseptiä,kun ei kuulema tunne asiakasta lääkäri,vaikka ollut asiakkaana yli 10 vuotta !!