Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kalasataman terveyskeskus - miten tuo paikka voi olla edes olemassa?!

Vierailija
05.02.2020 |

Jokaisella on varmasti erilaisia kokemuksia tuosta Kalasataman terveyskeskuksesta - niin hyviä että huonoja. Voin kyllä omasta puolestani sanoa, että itse olen kokenut kyseisen paikan huonoimmaksi terveysasemaksi ikinä. Itselläni on psykiatrian poliklinikan kontakti, ja ajan saaminen nopeasti psykiatrille oli tavallista vaikeampaa. Lisäksi reseptejä lääkkeisiin uusitaan erittäin hitaasti myöskin. Olen joutunut odottamaan uuden mielialalääkityksen reseptiä todella kauan, vaikka psykiatri lupasi kirjoittaa sen saman tien. Hoitajiin ja lääkäreihin ei saa yhteyttä.

Millaisia kokemuksia teillä on Kalasataman terveyskeskuksesta?

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt kerran siellä sisällä. Todella epäinhimillinen kuutio, kuin ydinvoimala.

Vierailija
2/45 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Labran odotustilassa kaikuu niin kovasti, ettei yhtään kuule milloin omaa nimeä huudetaan. Ja minulla on sentään ihan normaali kuulo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olen käynyt kerran siellä sisällä. Todella epäinhimillinen kuutio, kuin ydinvoimala."

Osuva vertaus! Paikka olevinaan kauhean edistyksellinen, mutta oikeasti asiat toimii näköjään keskinkertaisesti/huonosti. 

-AP 

Vierailija
4/45 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa olen kuullut siellä asiakkaina olevilta kavereiltani. Lääkereseptejä ei uusita ajallaan, lääkäriaikoja vaikea saada, lääkäri ei soita potilaalle ollenkaan vaikka oli sovittu ja lääkärit vaihtuvat jatkuvasti. Ilmeisesti lääkärit(kään) eivät viihdy siellä syystä tai toisesta.

Vierailija
5/45 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on silakoiden oma tk.

Vierailija
6/45 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hehee, aivan oikein teille kalasatamalaisille, tehän olette juuri niitä autoilijoiden vihaajia, noh mites nyt, onko kivaa kun tuhotaan joku itselle kiva asia Häh??

Vierailija
7/45 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä paikka. Viihtyisät tilat ja ystävällinen henkilökunta.

Vierailija
8/45 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitin viime viikolla soitin 10:30 ja sain peruutusajan klo yhdekitoista. Takki päälle ja lääkäriin. :D

Vierailija
9/45 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä paikka. Viihtyisät tilat ja ystävällinen henkilökunta.

Mukavia seikkoja mutta kyseessä ei ole kirjasto vaan terveysasema. Jos ei saa tarvitsemaansa lakisääteistä apua joka on vielä erikseen luvattu antaa tiettyyn aikaan, ei mukava palvelu ja kivat taulut seinillä paljon auta.

Vierailija
10/45 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä Kalasataman ilmoittautumisautomaateilla näkee jatkuvasti muiden ihmisten henkilötietoja, kun eivät hoksaa lopuksi pyyhkiä niitä ruudulta. Huonot ohjeistukset ja tietosuojan tuossa myös vaarantuu.

Vierailija
11/45 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitin sairaalasta kotiutuneena Kalasataman tk:n takaisinsoittopalveluun labratulosten perässä. Eivät koskaan soittaneet takaisin.

En astu sinne jalallanikaan. Valituksen tein kaupungin systeemiin ja sain kivasti pahoittelut. Labratulokset sain aikamoisen rumban jälkeen muuta kautta.

Vierailija
12/45 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla vain hyviä kokemuksia. Asioinut hammaslääkärissä ja kerran pyysin illalla nettipalvelun kautta reseptiä, lääkäri oli kirjoittanut sen heti aamukasiksi.

Vierailija
13/45 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalasataman terveyskeskuksessa ei voi mittauttaa verenpainetta!!!!

Kävin juuri terveydenhoitajan luona ja hänellä ei ollut mittaria..ei heillä kuulemma ole niitä kolmannessa kerroksessa. Pyysi menemään yköseen jossa on paikka ja mittari. Ykkösessä eivät tienneet mitään sellaisesta touhusta joten käskivät mennä kolmanteen kerrokseen... ei siis koko laitoksessa voi mittauttaa verenpainetta.. Ihme touhua kerrassaan. Yritin menneillä viikolla ottaa yhteyttä puhelimitse ja takaisinsoittoa ei tullut koskaan..  Alakerroksen oven luona pyörii valkotakkisia pilvin pimein ja kaikki kysyvät samat kysymykset..ei ihme että terveydenyuolto takkuaa ja pahasti..todella outoa touhu!!!!

Vierailija
14/45 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviä kokemuksia vain. Ainut mikä tietysti hankalaa on korona-aikana ollut, ettei aikoja saa. Esim. ihottuman hoitoon en saanut aikaa, passittivat vaan apteekkiin farmaseutin puheille.

Vierailija
15/45 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olette niin köyhiä, että joudutte käyttämään arvauskeskusta?

Mehiläinen, Terveystalo ym. toimivat täsmällisesti, laadukkaasti ja hyvin. Ei mitään ongelmia ole ollut koskaan.

Vierailija
16/45 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoat plussat: yläkerroksista oli ihan mielenkiintoista seurata rakennustöitä, käytävät tilavampia kuin jonkun P-Haagan terveysasemalla missä oli paniikkikohtaus lähellä.

Muu onkin miinusta. Onkohan työntekijöillekään kiva kun ei ole vakituisia huoneita vaan aina joutuu menemään uuteen steriiliin koppiin potilasta odottamaan.

Vierailija
17/45 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on hyviä kokemuksia. Olen käynyt pari kertaa lääkärillä ja kaikki meni hyvin. Lääkäri soitti vielä tuloksista perään ja toivotti tervetulleeksi, jos jotain ilmenee.

Fysioterapeutilla myös kävin muutaman kerran ja olin tyytyväinen.

Vierailija
18/45 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi olette niin köyhiä, että joudutte käyttämään arvauskeskusta?

Mehiläinen, Terveystalo ym. toimivat täsmällisesti, laadukkaasti ja hyvin. Ei mitään ongelmia ole ollut koskaan.

Ei olla köyhiä, se on vain periaate käyttää julkista, kun veroja maksetaan.

Vierailija
19/45 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainoat plussat: yläkerroksista oli ihan mielenkiintoista seurata rakennustöitä, käytävät tilavampia kuin jonkun P-Haagan terveysasemalla missä oli paniikkikohtaus lähellä.

Muu onkin miinusta. Onkohan työntekijöillekään kiva kun ei ole vakituisia huoneita vaan aina joutuu menemään uuteen steriiliin koppiin potilasta odottamaan.

Minä kävin samalla fysioterapeutilla viisi kertaa ja aina oli sama huone.

Vierailija
20/45 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kävin psykoosipolilla varhaisten kuntoutujien työryhmässä. Hoitajani oli IHANA eikä yhtään antanut kiireen (?) näkyä.

Eli vaikka oli vaikeaa niin kuitenkin sain hoidosta tukea paljon. Varmaan vaikutti sekin, että olin hyvin huonossa kunnossa kun sinne menin.