Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tinder ja nörttipojan kokemus.

Vierailija
05.02.2020 |

Olen 24v, laiha, pitkä, silmälasipäinen yliopistonörtti ja aina pitänyt itseäni sosiaalisesti jännittyneenä. Nyt vajaa viikko sitten päätin ladata Tinderin ensimmäistä ja olen suorastaan hämmentynyt matchien määrästä. 36 matchia viikossa, en tiedä onko se nyt paljon Tinder-mittapuulla vai vähän, mutta itse olen aika tyytyväinen.

Muutama keskustelua jo ehditty aloittaa eräiden söpöjen naisehdokkaiden kanssa, yksi ehti jo ehdottaa leffailtaa hänen luonaan : ). Aika täpinöihin tästä mennyt, eli onko sellainen johtopäätös tästä tehtävissä että kaikki pariutuminen ja kutuleikkien harrastelu tapahtuu sos.mediassa nykyään? Kelpaa mulle. Olen muutenkin paljon supliikimpi kirjoittajana, kuin välttämättä ensialkuun small-talk- kontekstissa.

Kommentit (99)

Vierailija
81/99 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasta treffeillä sen näkee, tuleeko hommasta mitään. Moni mies jäätyi ihan täysin mut tavatessaan. En innostu epävarmoista ja punastelevista miehistä. Joo, en ole tinderissä enää. Liian vaivalloista.

Vierailija
82/99 |
19.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen löytänyt Tintsusta yhden nörttipojan (tuskin olet sinä sillä kaupunki ei ole Helsinki, joskin lähellä), jota aion mahdollisesti jopa, jos ollaan vulgaareja nyt: rakastella lähitulevaisuudessa. Tai no, nörttipoika ja nörttipoika, paksusankaiset lasit mutta siinäpä taitaa se "nörttiys" olla. Kuvankaunis kyllä noin muuten ja aika houkuttelevia viestejä uskaltanut lähettää minun kaltaiselle vähän kypsemmälle naiselle. Itsellä ikää jo 42v mittarissa (vaikka ei ehkä näytä siltä) ja vakavat parisuhteet jot käyty elämässä läpi. Työurani kiinnostaa tällä hetkellä enemmän ja poikien/miesten kanssa käyn lähinnä tutustumassa lasillisilla ja sitten jos klikkaa niin fyysinen olemus ja ajatukset, niin myös syvemmin toistemme kotona.  Seksi on kyllä ihanaa ja sitä on nyt viimeisimmän pitkän parisuhteen kariuduttua harrastettua antaumuksella.

Pidän siis itse sovellusta fantastisena, kunhan sen ottaa sellaisella pienellä pilkkeellä silmäkulmassa. : ) Ei se niin vakavaa ole...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/99 |
19.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä sain 29 matchii päivässä kun liityin. Arvioin että varmaan jotain feikkiprofiileja botteja ja lähdin menee. En o ladannu uudestaan sen jälkee tinderii

Ekan kahden päivän tuloksesta ei kannata päätellää mitään. Katotaan sitten 3kk päästä tuleeko niitä mätchejä vieläkin.

Vierailija
84/99 |
19.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panisin milffiä jos vain saisin... Eipä ole vielä onnistunut. Harrastan jalkapalloa ja opiskelen ammattikorkeassa.

M19

Vierailija
85/99 |
19.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse saan vain ehkä yhden tai kaksi matchia viikossa, mutta harkitsen aika tarkkaan kenestä tykkään. Mutta siis tosi paljon jää niitä matchejä tulematta niistä joista itse olen tykännyt. Ja matcheistä sitten aniharva aloittaa keskustelun. Siis oikeasti. Varmaan 1%.

Jos siis saan matchin JA mies vielä aloittaa keskustelun niin se olis kyllä melkoista.

Vierailija
86/99 |
19.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse saan muutaman viikossa ja itse suurimman osan kerroista olen aloittanut viestittelyn. Kahdeksan treffiä nyt viime laskeman mukaan koettu vähän päälle vuodessa ja niistä kaksi päättyi seksiin. Ei siis mikään megasuksee, mutta ihan jees kyllä noi mitkä nappasi. 

T. M28

Vierailija
87/99 |
19.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän 36 ole viikossa mitenkään ennenkuulumaton lukema, etenkin jos swaippailee paljon. Huvittaa lähinnä nää Vauvan ressukkatyypit jotka menee ihan lukkoon ja katelliiseksi siitä et jollain on suht. perustason menestys jossain Tinderissä matchien suhteen. 

Tsemiä jäbä, sulla tulee olemaan mukava kevät valkkaillessa noita. : ) 

T. Been there, done that. Nykyään kihloissa ihanan naisen kanssa.

"perustason menestys":D 36 matsia viikossa on todella paljon, tavallinen mies ei saa tuota määrää vuodessakaan eikä varsinkaan paremman näköisiltä naisilta.

Ja jos vielä valkkailemaan pääsee niin kyseessä on top10% mies. Aloittaja on todennäköisesti komea chad, jolla sattuu olemaan silmälasit.

Vierailija
88/99 |
19.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

NAL(sinkut palsta) kirjoitti:

Brunette-42 kirjoitti:

Olen löytänyt Tintsusta yhden nörttipojan (tuskin olet sinä sillä kaupunki ei ole Helsinki, joskin lähellä), jota aion mahdollisesti jopa, jos ollaan vulgaareja nyt: rakastella lähitulevaisuudessa. Tai no, nörttipoika ja nörttipoika, paksusankaiset lasit mutta siinäpä taitaa se "nörttiys" olla. Kuvankaunis kyllä noin muuten ja aika houkuttelevia viestejä uskaltanut lähettää minun kaltaiselle vähän kypsemmälle naiselle. Itsellä ikää jo 42v mittarissa (vaikka ei ehkä näytä siltä) ja vakavat parisuhteet jot käyty elämässä läpi. Työurani kiinnostaa tällä hetkellä enemmän ja poikien/miesten kanssa käyn lähinnä tutustumassa lasillisilla ja sitten jos klikkaa niin fyysinen olemus ja ajatukset, niin myös syvemmin toistemme kotona.  Seksi on kyllä ihanaa ja sitä on nyt viimeisimmän pitkän parisuhteen kariuduttua harrastettua antaumuksella.

Pidän siis itse sovellusta fantastisena, kunhan sen ottaa sellaisella pienellä pilkkeellä silmäkulmassa. : ) Ei se niin vakavaa ole...

Vanha kurttu jahtaa nuoria miehiä. Miksi nainen alkaa aina huoraamaan pitkän parisuhteen päätyttyä. Ja tuo naisen"nörtti"tarkoittaa kuten itsekin myönsit chadia, jolla on silmälasit.

P.S. Mies panee naista ja nainen on se objekti.

Vierailija
89/99 |
19.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huutista teille tinder-addikti-luusereille ja tälle ketjulle, jonka on tehnyt joku 15v idiootti,. ainakin kirjoitustyylistä/virheistä päätellen. Menkäähän kaikki ulos kävelemään tinderin räpläämisen sijaan. Voi olla että ajatukset kirkastuu. 

Awww... Joku jäänyt elämässä ilman. ; (

Taidat olla vähän tyhmä? Ei normaalit ihmiset Tinderissä pyöri vaan oikessa elämässä

Vierailija
90/99 |
19.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse saan muutaman viikossa ja itse suurimman osan kerroista olen aloittanut viestittelyn. Kahdeksan treffiä nyt viime laskeman mukaan koettu vähän päälle vuodessa ja niistä kaksi päättyi seksiin. Ei siis mikään megasuksee, mutta ihan jees kyllä noi mitkä nappasi. 

T. M28

Huoriahan nuo naiset olivat.

Ööh, millähän perusteella? Sillä että meillä klikkasi lasillisilla ja molemmilla kerroilla tytöt ehdottivat että käydäänkö minun luona? Toinen oli itseasiassa polysuhteessa ja poikaystävä oli  kuullema kotona, niin tyttö ei voinut tuoda minua hänen luokse, joten menimme minun kotiini ja pussailtiin ja harrastettiin konsensuaalista seksiä.  

Kyllä aivan sivistyneitä ja normaaleja tyttöjä nuo minun tapaamani ovat olleet. Itse nyt käytän aika ahkerasti tuota sovellusta, koska olen huomannut että siellä parhaiten itse menestyn parisuhdemarkkinoilla. Baareista ei samalla tavalla irtoa, jos ei vähän nää vaivaa. Tinderissä vaivannäkö on suht pientä siihen nähden, että saa aika helposti treffit kuitenkin aikaiseksi.

T. M28

Vierailija
91/99 |
19.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämähän on ilmiselvä provo, mutta osa miehistä todella saa paljon matcheja, osan innostuessa joka ainoasta. Matchien määrä vaikuttaisi olevan melko suoraanverrannollinen miehen ulkonäköön. En itse ole tinderöinyt, mutta ajatuksia olen monen kanssa vaihtanut.

Meillähän on täällä varsinainen nero kirjoittelemassa kanssamme. Enpä olisi älynnyt, että matsien määrä on suoraanverrannollinen miehen ulkonäköön.

Vierailija
92/99 |
19.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloittajalle vinkkinä että eivät ne Tinder-matchit ole vielä mitään oikeita suhteita. Jos sinulla on ollut aikaisemmin vaikeuksia tavata ihmisiä IRL niin ei se siitä muutu vaikka olisit ensin miten matchannyt. Se lopullinen vaikutus pitää edelleen tehdä kasvotusten.

Paitsi että itse, joka olen myös sellainen joka ei oikein harrasteista tai baareista (muuten kuin todella kännissä) seuraa saa sosiaalisen jäykkyyden takia, sain Tinderiin liityttyäni ainakin seksiseuraa paljon helpommin. Ne naiset joita tapasin olivat päättäneet jo profiilissa selviävän ulkomuotoni ansiosta, että voimme tavata jomman kumman kotona ja hetken tutustumisen ja rupattelun jälkeen ryhtyä "leikkeihin". 

Itsellä tosin ei parisuhde ole koskaan ollut hakusessa, vaan juurikin seksiseura silloin kun sillä päällä on. Viihdyn noin muuten todella hyvin yksin ja tykkään tehdä paljon töitä ja ns. "uraa", joka ei oikein vakaaseen parisuhde-elämään sovi.

Kyllä Tinder ajaa asiansa siis perusläheisyyden tarpeiden ajamisessa. Ainakin itselle ajoi. Ja Pääkaupunkiseudulla muuten ei yksi lihava kaverini mätsää koskaan kenenkään kanssa. Vaikka on koko ikänsä Helsingissä Tinderiä käyttänyt. Et kannattaa liikakilojen uhmatessa omia mahdollisuuksia hommata vähintään salikortti, jos seura intiimi naisseura kiinnostaa. Niin se vain menee tässä maailmassa.

Kyllä tuo aivan sama asia tapahtuu baareissa jos on tapahtuakseen. Sielläkin katsotaan ensin ulkonäköä ja sitten jutellaan hetken. Sitten päätös että "jatkoon vai ei jatkoon".

Tinderissä pieni ongelma on siinä, että siellä näkee toisesta tosiaankin pelkän kuvan. Tuli huomattua, että se kuva voi valehdella todella paljon. Sellainen joka näyttää kuvassa hyvältä, voi olla tosielämässä suoraan sanottuna järkytys. Itse en todellakaan päättänyt pelkän tinderin perusteella etukäteen, pääseekö mies treffeiltä jatkoon enkä yhtä poikkeusta lukuun ottamatta kutsunut kotiin heti.

Kyllä monesta yksittäisestä kuvasta pystyy jo luoda tarpeeksi luotettavan yhteiskuvan, henkilöstä kuin henkilöstä. Vielä kun instagram-tilin selaat niin henkilön olemus selviää useimmissa tapauksissa tarpeeksi selkeäksi. 

Itsellä vain yksi tyttö oli vähän "kookkaampi" kuin mielestäni kuvissa oli, mutta annoin sen anteeksi ja meilläkin oli oikein kivaa. Kannattaa antaa mahdollisuus vaikka ns. "tuote" ei ole juuri sitä, mitä on ns. "luvattu. Kuka käyttää sanaa "järkytys" toisesta ihmisestä. Ei ainakaan ihminen jolla on paljon aivosoluja pääkopassa.

Pitäkää kivaa ja ottakaa rennosti. Itse ainakin teen niin Tinderin kanssa ja hauskaa on tähän mennessä ollut. Suomalaiset on niin hitoon vakavia aina. : D

Harvalla oli instagram-tiliä esillä siellä. Tinderiin monet miehet olivat valkanneet sellaisia kuvia, joissa näyttivät kookkaammilta kuin tosielämässä. Vielä kun pituuskin oli profiilissa valehdeltu, vaikutelma oli todellisuudessa täysin erilainen.

Järkytys oli hieman kärjistetty ilmaus. Se nyt oli eka fiilis, kun vastassa oli jotain aivan muuta kuin osannut odottaa. Mulle valehtelu on miehessä sen verran suuri ongelma, että näille en mahdollisuutta antanut.

Kannattaa opetella valokuvauksen perusteita, niin pystyy hahmottamaan mittasuhteita vähän paremmin. On keinoja miten pelkällä katseella saat selville, ilman että tarvitsee pelätä että siellä on joku valehteleva manlet-parka.

Itse en yleensä suostu treffaamaan ellen nää jotain muuta sosiaalista mediaa, kuin pelkät Tinder-kuvat. Tai no jos todella hehkeä tyyppi. Mut kun on valinnanvaraa niin tällainen sääntö on itsellä ollut ihan hyvä.

Sinulla ei ole pienintäkään valinnanvaraa koska olet ruma nainen sekä persjalkainen tatti.

Inc*l, menisitkö vetämään t*mppuun ja samalla voisit lopettaa tuon yksiulotteisen misogynistisen raivokiukuttelusi. Eiköhän se ole aika selvää, että ainoa syy tuolle katkeruudellesi on tietenkin se, että kukaan ei katso sinua kohti kadulla - koskaan. Ja syystä. 

Vierailija
93/99 |
19.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä sitä matchien määrästä mitata. Tule sitten kertomaan miten meni kun Olet tavannut edes yhden ihmisen livenä.

En vielä laittais kovin paljoa toivoa seksuaaliselle aktivoitumiselle kun kukaan matcheista ei oo sua vielä tavannu.

Vierailija
94/99 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perhosia vatsassa eilisten Tinder-treffien jäljiltä. Ollaan Tinder-naisen kanssa vaihdeltu hassuja hymiöitä ja hän sanoi että haluaisi nähdä minua uudelleen viikonloppuna. Jestas... : O 

Kannatti uskaltautua, vaikka jännitti ihan perkeleesti ennen treffejä. Huh... Olikin todella huumorintajuinen, hymyilevä ja ihana nainen. Ja aivan törkeän kaunis ja haluttava. Nopeasti murtui jää kun oli niin ihanaa jonkun ihmisen kanssa. Kai tätä kutsutaan kemiaksi? En tiedä mutta hyvältä tuntuu. Lauantaita odotellessa... : )))

M25

Vierailija
95/99 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söpöt nörttimiehet on kovassa huudossa. Paljon mieluummin sellainen kuin joky ylimielinen pullistelija.

Vierailija
96/99 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perhosia vatsassa eilisten Tinder-treffien jäljiltä. Ollaan Tinder-naisen kanssa vaihdeltu hassuja hymiöitä ja hän sanoi että haluaisi nähdä minua uudelleen viikonloppuna. Jestas... : O 

Kannatti uskaltautua, vaikka jännitti ihan perkeleesti ennen treffejä. Huh... Olikin todella huumorintajuinen, hymyilevä ja ihana nainen. Ja aivan törkeän kaunis ja haluttava. Nopeasti murtui jää kun oli niin ihanaa jonkun ihmisen kanssa. Kai tätä kutsutaan kemiaksi? En tiedä mutta hyvältä tuntuu. Lauantaita odotellessa... : )))

M25

Ihana kuulla!

Vierailija
97/99 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedä onko kevättä ilmassa, vai tekikö profiilikuvan muuttaminen (kuva ilman partaa) taikoja, mutta tänään tullut jot 5 uutta mätchiä ja yhden kanssa sovittu treffit. 

Vinkkinä siis, jos ei nappaa Tinderissä, niin freesatkaa profiilinne. Saattaa hyvinkin tehdä ihmeitä : o

Vierailija
98/99 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

M30 kirjoitti:

Tiedä onko kevättä ilmassa, vai tekikö profiilikuvan muuttaminen (kuva ilman partaa) taikoja, mutta tänään tullut jot 5 uutta mätchiä ja yhden kanssa sovittu treffit. 

Vinkkinä siis, jos ei nappaa Tinderissä, niin freesatkaa profiilinne. Saattaa hyvinkin tehdä ihmeitä : o

Tämä voisi muuten hittolainen toimia. Pitääkin sutia vähän muutenkin geeliä ja laittaa jotain parempaa päälle kuin perus t-paita ja farkut, jotka oli aiemmassa kuvassa. Bleiseri + kauluspaita + kraka voisi olla ihan passeli settinki seuraavaan kuvaan. Nyt mätsejä ei ole niin paljon tullut, voi johtua siitä juuri että ei ole tullut päivitettyä profiilia. Raportoinpa tänne.

99/99 |
01.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvien uusiminen näyttää profiilin uusiksi niille jotka on sut jo aikaisemmin vetänyt vasuriin, eli ehdottomasti kannattaa, muutenkin profiilia kannattaa ainakin kerran kuukaudessa pävitellä. tässä löyämäni tinder opas parempaan profiiliin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kuusi