Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tinder ja nörttipojan kokemus.

Vierailija
05.02.2020 |

Olen 24v, laiha, pitkä, silmälasipäinen yliopistonörtti ja aina pitänyt itseäni sosiaalisesti jännittyneenä. Nyt vajaa viikko sitten päätin ladata Tinderin ensimmäistä ja olen suorastaan hämmentynyt matchien määrästä. 36 matchia viikossa, en tiedä onko se nyt paljon Tinder-mittapuulla vai vähän, mutta itse olen aika tyytyväinen.

Muutama keskustelua jo ehditty aloittaa eräiden söpöjen naisehdokkaiden kanssa, yksi ehti jo ehdottaa leffailtaa hänen luonaan : ). Aika täpinöihin tästä mennyt, eli onko sellainen johtopäätös tästä tehtävissä että kaikki pariutuminen ja kutuleikkien harrastelu tapahtuu sos.mediassa nykyään? Kelpaa mulle. Olen muutenkin paljon supliikimpi kirjoittajana, kuin välttämättä ensialkuun small-talk- kontekstissa.

Kommentit (99)

Vierailija
61/99 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huutista teille tinder-addikti-luusereille ja tälle ketjulle, jonka on tehnyt joku 15v idiootti,. ainakin kirjoitustyylistä/virheistä päätellen. Menkäähän kaikki ulos kävelemään tinderin räpläämisen sijaan. Voi olla että ajatukset kirkastuu. 

Vierailija
62/99 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huutista teille tinder-addikti-luusereille ja tälle ketjulle, jonka on tehnyt joku 15v idiootti,. ainakin kirjoitustyylistä/virheistä päätellen. Menkäähän kaikki ulos kävelemään tinderin räpläämisen sijaan. Voi olla että ajatukset kirkastuu. 

Awww... Joku jäänyt elämässä ilman. ; (

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/99 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sitä vaikka tänään kokeilisi onneaan uudelleen Tinderissä. Tällä kertaa vain laajemmalla otannalla. Nyt otan samperi kaikki kaupungit käyttöön ja otan vaikka bussin sitten treffeille vaikkapa Helsinkiin, jos sieltä löytyisi nyt joku naisimmeinen ihtellekkin.

Vierailija
64/99 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bumble ja OK Cupid on toiminut itselle hiukan paremmin kuin Tinder. Ok Cupidissa varsinkin vähän vanhempien naisten kanssa ollut menestystä.

M.27

Vierailija
65/99 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder ei toimi pohjois-suomessa juurikaan. Kahdella treffeillä käynyt kolmen vuoden sisällä. Että siinä se saldo. Pitäisi varmaan muuttaa täältä korvesta sinne etelään, ihmisten ilmoille.

Vierailija
66/99 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska kaduilla kävelemällä löytyy treffiseuraa?

Vierailija
67/99 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 33-vuotias nainen, yritän matchata yhden viikon aikana noin muutaman tusinan verran 27-37v miehiä (summittainen ikähaarukka, heittoa voi esiintyä).

Matcheja tulee korkeintaan pari viikossa, eli ei miehillekään ihan "mikä tahansa" kelpaa. Olen ulkonäöltäni mielestäni keskitasoa, jonkin verran on ylipainoa.

Jos yrität ainoastaan sitä 20% miehistä, niin heille on ottajia muutenkin.

Vierailija
68/99 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderissä ihmetyttää ihmiset, ketkä ovat hiljaa tai vastaavat vain suoriin kysymyksiin kysymättä itse yhtään mitään.

Vierailija
69/99 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla päivässä varmaan yli sata 🤔 en edes siis varmaksi tiedä, koska eipä sillä ole väliä. Suurin osa niistä miehistä on vain seksin perässä :s yksi mätsi itseasiassa sanoikin että monet miehet lataa tinderin vain pönkittääkseen egoaan..

Vierailija
70/99 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla tuli muutama matchi viikossa ja mikään ei edennyt mihinkään.

Olin hieman yksinkertaisena ajatellut, että olemalla oma ja ihana persoonallinen itseni saisin kyllä seuraa. Sellaista se aikuisiän naivismi on.

Muutin profiilini siten, että viestin menestyneestä miehestä. Sellaisesta, jolla on kaikki hyvin, joka kaipaa seuraa ja joka ei niuhota resurssien jakamisesta naisen kanssa.

Kyynisyyden puuskassa valitsin muutaman "tissit esillä" kandidaatin.

Sillä tiellä ollaan edelleen.

Vierailija
71/99 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen myös, pakko myöntää valitettavasti, näiden "tissit esillä, perse pystyssä" -otusten valitsija mitä useimmissa tapauksissa. Seksin perässä itse ainakin enimmäkseen olen, kun kärsin lievästä sitoutumiskammosta. 

Tähän mennessä on tyydyttänyt ihan hyvin. 2-3 naista kuukaudessa kutsun kylään ja harrastamme rehellistä, esiaviollista irtoseksiä. Saapahan ainakin vähän paineita purettua. Itse olen korkealle kouluttautunut ja en katso naisessa sosioekonomista luokkaa ollenkaan. Puhtaasti ulkonäölisillä kriteereillä mennään, kun ei elämänkumppanin valitsemisesta itsellä ole ainakaan sovelluksen käyttämisessä kyse.

Näillä eväillä nyt toistaiseksi. 

Vierailija
72/99 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään oli hyvä päivä Tinderissä. Peräti neljä (!) matchia. Kevättä ilmassa vai mitä, tiedä sitten... Huh.

Vierailija
73/99 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

M25 kirjoitti:

Tänään oli hyvä päivä Tinderissä. Peräti neljä (!) matchia. Kevättä ilmassa vai mitä, tiedä sitten... Huh.

No wau, onneksi olkoon! Itsellä peruspäivä on joku 5 mätchiä, jos päätän ryhtyä pläräämään.

T. nuori kundi Turusta, 23v.

Vierailija
74/99 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain 29 matchii päivässä kun liityin. Arvioin että varmaan jotain feikkiprofiileja botteja ja lähdin menee. En o ladannu uudestaan sen jälkee tinderii

Vierailija
75/99 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies vaatii ekaa tapaamista jommankumman kotiin, osoittaa se niin suurta empatiakyvyn puutetta että yhdenkään naisen ei pitäisi erehtyä moista tapaamaan. Jokainen fiksu mies kun tietää kuinka suuri riski tuntemattoman kotiin meneminen naiselle on, ettei ala sellaista edes ehdottamaan. Jos ei tätä ymmärrä, on päässä jotain pahasti vialla.

Vierailija
76/99 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi kuule, ensimmäiset nettisuhteet solmittiin jo ennen kuin sinä olit edes syntynyt! :D

Nykyään on jo valtavirtaa tutustua netissä.

Kyllä se on edelleenkin aivan helvetin säälittävää ettei aikuinen ihminen pysty kontaktiin IRL. Kuka sellaisen nahjuksen, sukupuolesta riippumata, kanssa haluaa parisuhteen.

Vierailija
77/99 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitänee itselläkin koittaa tinderiä, jos kerta nörttejäkin siellä onnistaa. Yöelämää ei jaksa enää niin koluta, eikä Suomessa ole oikein soveliasta lähestyä naisia arjessa. On siis aikaa kaivaa pariutumistykki öljystä ja laittaa ilmo nettiin.

Kannattaako tuossa panostaa ihan ammattilaisen ottamiin kuviin? Ikä kai veivataan automaationa 5-10 alemmaksi, niin algoritmit ovat solmussa kuin jullit johtimiensa kanssa. Mitä muuta pittäisi ottaa huomioon?

Vierailija
78/99 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi kuule, ensimmäiset nettisuhteet solmittiin jo ennen kuin sinä olit edes syntynyt! :D

Kyllä se on edelleenkin aivan helvetin säälittävää ettei aikuinen ihminen pysty kontaktiin IRL. Kuka sellaisen nahjuksen, sukupuolesta riippumata, kanssa haluaa parisuhteen.

Oletko kaikissa asioissa yhtä yksinkertainen?

Mä uskon myös, että iso osa nuorista sinkuista pystyy tapaamaan irl kiinnostavia ja potentiaalisia ihmisiä myös parisuhdemielessä, esim. opintojen parissa. Mutta kun sinkkuja on muunkinlaisia. On sellaisia, joilla on jo elämää elettynä ja velvollisuuksia hoidettavana. Sellaisia, joiden mahdollisuudet törmätä elävän elämän puitteissa keneenkään mahdolliseen ihmiseen on hyvin rajalliset. Ei se riitä, että törmäät suurin piirtein sopivan ikäiseen sinkkuun siellä kotikulmilla. Niin monen muunkin asian pitää osua yksiin. Kyllä netti on näissä tapauksissa melkein ainoa järkevä tapa tavata ihmisiä. Ei se sitä tarkoita, etteikö he kykenisi kontaktiin irl. 

Vierailija
79/99 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko kaikissa asioissa yhtä yksinkertainen?

Mä uskon myös, että iso osa nuorista sinkuista pystyy tapaamaan irl kiinnostavia ja potentiaalisia ihmisiä myös parisuhdemielessä, esim. opintojen parissa. Mutta kun sinkkuja on muunkinlaisia. On sellaisia, joilla on jo elämää elettynä ja velvollisuuksia hoidettavana. Sellaisia, joiden mahdollisuudet törmätä elävän elämän puitteissa keneenkään mahdolliseen ihmiseen on hyvin rajalliset. Ei se riitä, että törmäät suurin piirtein sopivan ikäiseen sinkkuun siellä kotikulmilla. Niin monen muunkin asian pitää osua yksiin. Kyllä netti on näissä tapauksissa melkein ainoa järkevä tapa tavata ihmisiä. Ei se sitä tarkoita, etteikö he kykenisi kontaktiin irl. 

On se viime vuosituhannet onnistunut ilman nettiäkin tuo pariutuminen. Onnistuu edelleen kunhan lopettaa sen puhelimen räpläämisen.

Vierailija
80/99 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saitko siis 36 mätsiä vai tykkäystä?

Itselläni on viisi mätsiä ja tykkääjiä on +99, mutta mätsejä ei juuri tule. Varmaan joku Tinderin yritys saada ostamaan tuo maksullinen palvelu. Luulisi, että joku tykkääjä tulisi vastaan, mutta ei.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi seitsemän