Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tinder ja nörttipojan kokemus.

Vierailija
05.02.2020 |

Olen 24v, laiha, pitkä, silmälasipäinen yliopistonörtti ja aina pitänyt itseäni sosiaalisesti jännittyneenä. Nyt vajaa viikko sitten päätin ladata Tinderin ensimmäistä ja olen suorastaan hämmentynyt matchien määrästä. 36 matchia viikossa, en tiedä onko se nyt paljon Tinder-mittapuulla vai vähän, mutta itse olen aika tyytyväinen.

Muutama keskustelua jo ehditty aloittaa eräiden söpöjen naisehdokkaiden kanssa, yksi ehti jo ehdottaa leffailtaa hänen luonaan : ). Aika täpinöihin tästä mennyt, eli onko sellainen johtopäätös tästä tehtävissä että kaikki pariutuminen ja kutuleikkien harrastelu tapahtuu sos.mediassa nykyään? Kelpaa mulle. Olen muutenkin paljon supliikimpi kirjoittajana, kuin välttämättä ensialkuun small-talk- kontekstissa.

Kommentit (99)

Vierailija
1/99 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kuule, ensimmäiset nettisuhteet solmittiin jo ennen kuin sinä olit edes syntynyt! :D

Nykyään on jo valtavirtaa tutustua netissä.

Vierailija
2/99 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No just.

Minä sain kaksi matchia viikossa.

Sen verran näyttäisi tulevan naisille näppihäiriöitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/99 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joopa joo. 1/5 

Saat pisteen hyvästä yrityksestä. "En nyt tiiä onks tää 100 paljon vai vähän" :D

En usko että yliopistossa voi olla noin lapsellisen kuvan itsestään antavaa kirjoittajaa. 

Vierailija
4/99 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pervon Pertin, 59 v., alter ego...

Saitko kaipaamasi kicksit tästä aloituksesta, Pertti?

Vierailija
5/99 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä tällaista reaktiota. Itse en harrasta liiemmin sosiaalista mediaa ihan tietoisesti, sillä en koe niiden takana olevien suuryritysten valvontakapitalismimallia eettisenä ja yksilön vapautta kunnioittavana toimintana. Tinderin latasin ensimmäistä kertaa nyt siksi, koska kyllästyin siihen, että en ole yliopistossa tutustunut romanttisessa mielessä vielä kunnolla kehenkään ja alkaa tuntua siltä, että voisi seksielämässäkin aktivoitua vähän enemmän.  

Lähinnä kiinnostaa vastaisesti kuulla, onko 36 paljon viikossa vai normaalilukema. Itselle tuli positiivisena yllätyksenä, mutta vaikea tietää mitä lukuja jengi tuolla kerää noin keskimäärin. : 0

- AP

Vierailija
6/99 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itellä Tinder match average viikossa alkuaikoina oli jotain 15-18. Oon ihan ok-näköinen, ruskeasilmäinen ja parrakas könsikäs. En hirveen pitkä ja monet sanoo etten näytä Suomalaiselta, vaikka sukuni tulee länsi-suomesta ja olen suomenruotsalainen.  

36 on mielestäni siis ihan ok-lukema. On mulla pari frendiä joilla on tuotakin reippaasti korkeampi, mut ne on aika komeita molemmat ja hyvin tehdyt profiilit. Se vaihtelee.

Vierailija
7/99 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo joo. Kohta menee kus i hattuun ja alat jänn äilemään ja pyörittämään naisia. Tämä, jos siis aloituksesi olisi totta.

Vierailija
8/99 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän 36 ole viikossa mitenkään ennenkuulumaton lukema, etenkin jos swaippailee paljon. Huvittaa lähinnä nää Vauvan ressukkatyypit jotka menee ihan lukkoon ja katelliiseksi siitä et jollain on suht. perustason menestys jossain Tinderissä matchien suhteen. 

Tsemiä jäbä, sulla tulee olemaan mukava kevät valkkaillessa noita. : ) 

T. Been there, done that. Nykyään kihloissa ihanan naisen kanssa.

Vierailija
9/99 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiselle 36 päivässä olisi vähän.

Vierailija
10/99 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyvä sulle, taidat sitten olla sellainen hyvännäköinen nörtti. Itsellähän suunnilleen ainoat matchit tuli siinä pe/la iltana mystillisesti häviten aina seuraavana aamuna, ennenkuin ehdin niille sanaakaan kirjoittaa. Muidut ilmeisesti sidukkapullon pohjan läpi katselivat pärstääni, mutta onneksi moiset virheet on niin helppo perua pään selvittyä.

Vierailija
11/99 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja perus hyvännäköselle ja järkevän oloiselle sällille toi on sellainen numero jota voitaisiin pitää jonkinlaisena keskiarvona. 

Mitähän suohirviöitä nää tyypit täällä oikein on, jotka ihmettelee täällä noita lukuja. Interesting : D

Vierailija
12/99 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ap sattumoisin pääkaupunkiseudulta?

Vierailija
13/99 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En saa useimpina päivinä yhtään matchia. T. 39v nainen

Vierailija
14/99 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No hyvä sulle, taidat sitten olla sellainen hyvännäköinen nörtti. Itsellähän suunnilleen ainoat matchit tuli siinä pe/la iltana mystillisesti häviten aina seuraavana aamuna, ennenkuin ehdin niille sanaakaan kirjoittaa. Muidut ilmeisesti sidukkapullon pohjan läpi katselivat pärstääni, mutta onneksi moiset virheet on niin helppo perua pään selvittyä.

Kannattais varmaan panostaa profiiliin enemmän ja kysyä kolmatta mielipidettä kuvistasi, ennen kuin lähdet yrittämään. Ei se niiden naisten vika ole, jos sua ei swaipata, ei millään pahalla.

Vierailija
15/99 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En saa useimpina päivinä yhtään matchia. T. 39v nainen

Tämä. Olen rumahko 36v nainen ja yleensä ei tule yhtään matchia vaikka laitan liken useille miehille.

Jos mies saa kymmeniä matcheja viikossa, hänellä on hyvin miellyttävät kasvot. Jos satoja, niin on jo jotain mallitasoa.

Vierailija
16/99 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattais varmaan panostaa profiiliin enemmän ja kysyä kolmatta mielipidettä kuvistasi, ennen kuin lähdet yrittämään. Ei se niiden naisten vika ole, jos sua ei swaipata, ei millään pahalla.

Ei studiokuvatkaan auta jos naama on ruma.

Vierailija
17/99 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 33-vuotias nainen, yritän matchata yhden viikon aikana noin muutaman tusinan verran 27-37v miehiä (summittainen ikähaarukka, heittoa voi esiintyä).

Matcheja tulee korkeintaan pari viikossa, eli ei miehillekään ihan "mikä tahansa" kelpaa. Olen ulkonäöltäni mielestäni keskitasoa, jonkin verran on ylipainoa.

Vierailija
18/99 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko ap sattumoisin pääkaupunkiseudulta?

Oon kyllä. 

- AP

Vierailija
19/99 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja perus hyvännäköselle ja järkevän oloiselle sällille toi on sellainen numero jota voitaisiin pitää jonkinlaisena keskiarvona. 

Mitähän suohirviöitä nää tyypit täällä oikein on, jotka ihmettelee täällä noita lukuja. Interesting : D

Sanoit taikasanan perus hyvännäköinen. No itse en ainakaan ole ja mätsejä tullut kuin pari ja niidenkään kanssa ei keskustelua tullut. Epäilin jo, että toimiiko koko sovellus.

M37

Vierailija
20/99 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta se on tottakai miehen vika, jos miehelle ei kelpaa ne lihavat tavisnaiset. Painuhan nyt siitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme seitsemän