Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäiset lapset teillä katsoo telkkaria?

Vierailija
22.06.2006 |

Siis lastenohjelmia tai videota tai jotakin ns. keskittyneesti. Minusta tuntuu välillä niin oudolta kun tuttavien lapset tuijottaisivat jotakin tiettyä ohjelmaa vaikka koko päivän. Minä itse yritän välillä, että lapset katsoisivat ihan hetken jotakin ohjelmaa jos minulla on jotakin ns. tärkeää tekemistä. Mutta ei niin ei! Meidän 3v jaksaa katsoa 3 minuuttia jotakin ohjelmaa ja sitten jo lähtee hyppimään ja loikkimaan ja tekemään kaikkea muuta kuin katsoo telkkaria. Nuorempaa 1,5v ikäistä kiinnostaa ohjelmien musiikit mutta katsoo siis alun tunnarin ajan ja sillä sipuli.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
22.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä ole edes kokeiltu häntä vielä istuttaa videoiden tai lastenohjelmien ääreen. Joskus katsotaan hetki jotain luonto-ohjelmia, kun on niin kiinnostunut kirjoista tutuista eläimistä, mutta silloinkin korkeintaan n. 10 min. jaksaa ja sitten jo lähtee touhuamaan omiaan.

Tarkoitus olisi kyllä pitääkin poika erossa tv:stä mahdollisimman pitkään. Ja pleikkareita tms. ei meille kyllä tule - ainakin toivon niin. :)

Vierailija
2/2 |
22.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli sellaisia aamupiirrettyjä ym. On joskus katsonut jopa reilun tunnin lasten elokuvan kun jompikumpi on ollut katsomassa vanhemmista myös. Yksin ei missään tapauksessa.

Mutta mullakin on kavereilla lapsia jotka on jo n. 2-vuotiaana katsoneet ihan hipihiljaa yli tunnin leffoja niin että mamma käy sillä välin suihkussa tai tekee omia juttujaan tai ihan mitä vaan, vaikka nukkuu!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kolme