Maito nousee välillä rintoihin kun mies imee
Olen imettänyt kuopustani kolme vuotta sitten. Nyt mieheni imettyä rintojani, huomasin tuntevani tuttua nipistelyä, nännin päähän tulee puristaessa maitoa. Voiko maidon tuotanto käynnistyä uudelleen näin pitkän ajan kuluttua? Onko siitä haittaa, jos mieheni siitä tykkää?
Kommentit (18)
Vierailija kirjoitti:
Tai sitten olet paksuna jestas sentään🙄🙄
En jaksa uskoa tähän. Meillä ei ole ollut koko aikana hormonaalista ehkäisyä, kondomi ollut käytössä yhdynnän loppuvaiheessa. Kuukautiset ovat olleet kuitenkin säännölliset ja olen erittäin laiha, näkyisihän raskaus jos semmoinen olisi. Ap
Jos et kolmeen vuoteen ole imettänyt, niin erittäin epätodennäköistä että alkaisi maidontulo uudestaan. Mutta sattuuhan niitä ihmeitä.
En tiedä kenelle siitä olisi haittaa, ei ainakaan sinulle. Tosin miehestäsi saattaa tulla tissiriippuvainen miesvauva.
oi sitä aikaa kun piti loput huikat imeä d rinnoista lopuks vaimo ratsuili loppuun. kyllä varmaan puol desii kerralla tuota palautusheraa vedin
3nisä kirjoitti:
oi sitä aikaa kun piti loput huikat imeä d rinnoista lopuks vaimo ratsuili loppuun. kyllä varmaan puol desii kerralla tuota palautusheraa vedin
"3nisä"? Onko nämä kolme nisää sinulla vai vaimollasi? Ihan vaan uteliaisuuttani kysyn.
Vierailija kirjoitti:
Mistä se nousee rintoihisi?
Mietin samaa. Ehkä varpaista asti.
Teinijonnet täällä kyselee. Nämä on aikuisten juttuja, pojat.
M45 kirjoitti:
Teinijonnet täällä kyselee. Nämä on aikuisten juttuja, pojat.
Mä luulin, että vauvojen.
Vierailija kirjoitti:
3nisä kirjoitti:
"3nisä"? Onko nämä kolme nisää sinulla vai vaimollasi? Ihan vaan uteliaisuuttani kysyn.
kolmen isä. itse kysyn sulta ootkos maitorinta vai tissin imijä?
Vierailija kirjoitti:
Ällöä.
outo olet..ihan normi settii et vaimo tarjoo ylimääräiset, mites noin vakavana seksipalstalla?
Prolaktiiniarvosi ovat luultavasti kohollaan. Käypä mittauttamassa.
Vaimoni imettänyt noin vuosi sitten. Jotain nestettä sieltä toisinaan tulee, kun touhutaan ja imen nännejä. Tuskin kovin huolestuttavaa. Ei tee asiasta vähemmän ihanaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä se nousee rintoihisi?
Mietin samaa. Ehkä varpaista asti.
Eikö täällä ole AP tai edes joku nainen, joka osaisi kertoa mistä se maito nousee rintoihin?
Tai sitten olet paksuna jestas sentään🙄🙄