Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihomhoidosta tietävät?

Vierailija
05.02.2020 |

Olen yrittänyt tunnistaa ihotyyppiäni mutta en tiedä mikä se on. Ei tule näppylöitä juuri koskaan. Ihohuokoset pienet paitsi nenässä hieman suurentuneet.
Iho ei juurikaan kiillä päivän aikana.
Enemmänkin tuntuu samealta, väriltään ja harmaalta. Osaisiko joku neuvoa mikä ihotyyppini on? Ja ikää 40v

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin normaali. Sameuden ja harmauden olen itse saanut itse pois korealaisella ihonhoitometodilla ja Ordinaryn retinoidilla. Näiden aloittamisen jälkeen ero on ollut huomattava, iho on kirkastunut ja pehmentynyt. Olen ikäisesi.

Vierailija
2/24 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa pintakuivalta, mutta muuten normaalilta. Kokeile ensin kosteuttavia tuotteita, jotka lukitaan rasvaisemman voiteen alle (esim hyalyronihapposeerumi, The Ordinarylla on hyvä) ja jos tilanne ei muutu, voit kokeilla myös kevyttä kemiallista kuorintaa ihon kirkastamiseen. Älä kokeile kaikkea yhtä aikaa ja anna muutokselle aikaa. Huomioi myös, että rasvainen tuote ei ole sama asia kuin kosteuttava. Muista uni, vedenjuonti ja normaalimäärä proteiinia ja rasvaa ruokavaliossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, kiitos. Käykö lumenen tuotteet korealaiseen ihonhoitoon? Katselin netistä hintoja ja kalliita on.

Ap

Vierailija
4/24 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa normaalilta, kun ei ole mainittavaa kuivuutta, eikä kiiltelyä tai finnejä. Tuota sameutta varmaan saat oikeanlaisilla hoitotuotteita käyttämällä pois. Mä tykkään kans korealaisesta ihonhoidosta, kannattaa perehtyä.

Vierailija
5/24 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sameutta saa pois myös antioksidanteilla, esim. C-vitamiini, jos iho kestää. Muitakin toki on.

Vierailija
6/24 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ok, kiitos. Käykö lumenen tuotteet korealaiseen ihonhoitoon? Katselin netistä hintoja ja kalliita on.

Ap

En tiedä, mistä olet katsonut mutta mun mielestä löytyy ihan kohtuuhintaisiakin tuotteita, just samaa hintaluokkaa kuin Lumene, hinta-laatusuhde vaan paljon parempi. Sinänsä rutiininhan voi toteuttaa länkkärituotteillakin, mullakin rutiinissa mukana esim. Cinique ja apteekkituotteita ollut joskus.

Vierailija
7/24 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Itse tilaan tuotteeni esim jolse.com, on huomattavasti halvempaa vaikka tulee tullimaksutkin päälle. Kannattaa vähän perehtyä asiaan ja lueskella jos aihe kiinnostaa.

Vierailija
8/24 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuo jolse.com eurooppalainen kauppa? Hinnat dollareissa. Eli tulee tullit kaupan päälle?

Oon yrittänyt lueskella korealaisesta ihonhoidosta mutta tuotteita tarvitaan niin paljon ja olen työtön tällä hetkellä. Eli ei varaa laittaa satoja euroja ihonhoitoon.

Tilasin jotain The ordinaryn c-vitamiini voiteita mutta kirvelee iholle laitettaessa. Oon siis jonkun viikon verran käyttänyt.

Ap

Vierailija
9/24 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tuo jolse.com eurooppalainen kauppa? Hinnat dollareissa. Eli tulee tullit kaupan päälle?

Oon yrittänyt lueskella korealaisesta ihonhoidosta mutta tuotteita tarvitaan niin paljon ja olen työtön tällä hetkellä. Eli ei varaa laittaa satoja euroja ihonhoitoon.

Tilasin jotain The ordinaryn c-vitamiini voiteita mutta kirvelee iholle laitettaessa. Oon siis jonkun viikon verran käyttänyt.

Ap

On korealainen, tuotteet tulee E-Koreasta. Lue vaikka ostolakossa blogia, tai redditin asianbeautya

https://www.reddit.com/r/AsianBeauty/

https://www.reddit.com/r/AsianBeautySuomi/

https://www.virvefredman.com/ostolakossa-korealainen-kosmetiikka/

Vierailija
10/24 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen kans noita ysin mainitsemia ja Virvehän on kirjoittanut kirjankin k-beautystä, eti vaikka se kirjastosta niin pääset jyvälle mistä siinä on kyse.

Vierailija
11/24 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro ap, mitä tuotteita sulla on ihonhoidossa tällä hetkellä käytössä? Eihän sun tarvi kaikkia uusia, voit niiden rinnalle lisätä muutaman k-beauty tuotteen ja netistä tilaamalla ei varmasti mene satoja euroja. Tuotteet on usein myös aika riittoisia, että ei niitä tarvi jatkuvasti ostella.

Vierailija
12/24 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korealainen ihonhoito on nykyään trendikästä ja varmasti monilla toimii hyvin, mutta itse olen alkanut kallistua enemmän vähemmän on enemmän-suuntaan. : ) Allekirjoittaisin nro 2 antamat vinkit! Sun ihotyyppi voisi olla normaali pintakuiva. Itse kokeilisin sinuna kosteuttamista seuraavalla tavalla: levitä hieman kosteille kasvoillesi hyalyronihapposeerumi ja sen jälkeen lukitse kosteus levittämällä heti perään kosteuttava kasvovoide. Jos ihosi tuntuu kuivalta niin valitse kosteusvoide, joka on hieman rasvaisempi.  Kuorinta kerran 1-2 viikossa voisi kirkastaa ihoa, mutta kannattaa varoa ettei kuori liian usein. Tämä kuivattaa ja ärsyttää ihoa. Ihan apteekista saa hyviä ja suht edullisia kasvovoiteita. 

Yleisenä neuvona ei kannata siirtyä nollasta käyttämään jotain 5 eri tuotetta, sillä mitä enemmän tuotteita on, sitä paremmin pitää olla perillä näiden yhteiskäytöstä. Lisäksi iho saattaa jopa ärtyä ylihoitamisesta. Jos jokin aine ei sovi ihollesi, on lukuisia tuotteita käyttäessä vaikeaa päätellä mikä on kyseessä..

Vierailija
13/24 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Korealainen ihonhoito on nykyään trendikästä ja varmasti monilla toimii hyvin, mutta itse olen alkanut kallistua enemmän vähemmän on enemmän-suuntaan. : ) Allekirjoittaisin nro 2 antamat vinkit! Sun ihotyyppi voisi olla normaali pintakuiva. Itse kokeilisin sinuna kosteuttamista seuraavalla tavalla: levitä hieman kosteille kasvoillesi hyalyronihapposeerumi ja sen jälkeen lukitse kosteus levittämällä heti perään kosteuttava kasvovoide. Jos ihosi tuntuu kuivalta niin valitse kosteusvoide, joka on hieman rasvaisempi.  Kuorinta kerran 1-2 viikossa voisi kirkastaa ihoa, mutta kannattaa varoa ettei kuori liian usein. Tämä kuivattaa ja ärsyttää ihoa. Ihan apteekista saa hyviä ja suht edullisia kasvovoiteita. 

Yleisenä neuvona ei kannata siirtyä nollasta käyttämään jotain 5 eri tuotetta, sillä mitä enemmän tuotteita on, sitä paremmin pitää olla perillä näiden yhteiskäytöstä. Lisäksi iho saattaa jopa ärtyä ylihoitamisesta. Jos jokin aine ei sovi ihollesi, on lukuisia tuotteita käyttäessä vaikeaa päätellä mikä on kyseessä..

Niin tuotteethan tietysti lisätään yksi kerrallaan ja totutellaan pari viikkoa. Ei missään nimessä kaikkea kerralla.

Vierailija
14/24 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhdistus: garnier eye make up remover 2 in 1

Mossa purifying creme mousse ja The ordinary glycolic acid 7% toning solution.

Tehonesteet: the ordinary azelaid acid suspension 10%/ the ordinary magnesium ascorphyl phosphate 10%

Lumene arctic hydra care serum.

Kosteutus: lumene arctic hydra care rich day cream ja philosophy renewed hope in a jar eye

Tuossa oli tuotteet joita käytän.

Ap

Vierailija
15/24 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin että jos jätän nuo The Ordinaryn tuotteet pois ja ostan kosteuttavan kasvoveden ja pidän muut tuotteet käytössä. Kun tuntuu että The Ordinaryn tuotteet aiheuttaa ihoärsytystä.

Ap

Vierailija
16/24 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla ei näköjään kasvovettä ole ollenkaan käytössä? Lisäisin ehdottomasti kosteuttavan tonerin! Näissä suosittelen ehdottomasti katsomaan korealaisen, ne oikeasti kosteuttavat. Ne siis taputellaan ihoon käsin, ei vanulapulla kuten länkkärikasvovedet. Sen takia ovatn myös riitoisampia. Mulla kestänyt Bentonin Aloe BHA-toner nyt yli vuoden, länkkärikasvovesi piti ostaa uusi parin kuukauden välein. Sitten joku happokuorinta voisi olla hyvä just siihen sameuden poistamiseen. Niiden kanssa vaan sitten täytyy muistaa, että ei muita aktiiveja niiden kanssa samalla kertaa. Ja varsinkin keväällä ja kesällä aurinkosuoja niiden kanssa ehdoton!

Vierailija
17/24 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarpeita sun iholla on eli mihin toivot saavasi parannusta? : ) Esimerkiksi juonteet, ihon pintakuivuus jne. Ihonhoitotuotteet kannattaa valita ihon tarpeiden perusteella. Ihotyyppi yksinään ei ole se tärkein tekijä tuotteita valitessa. 

Monet kokeilemani korealaiset ihonhoitotuotteet ovat vaikuttaneet kyllä hyviltä. Olen kuitenkin vähän miettinyt onko sillä väliä, että korealainen iho on usein aika erilainen kuin pohjoismaalainen. Korealainen iho on tyypillisesti paksumpi kuin suomalainen ja vanhenee sen takia hieman eri tavalla. Lisäksi osa tuotteista sisältävää ihon vaalentamiseen tähtääviä ainesosia. Toimivatkohan tuotteet yhtä hyvin ohuemmalle länsimaalaiselle iholle?

Vierailija
18/24 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tarpeita sun iholla on eli mihin toivot saavasi parannusta? : ) Esimerkiksi juonteet, ihon pintakuivuus jne. Ihonhoitotuotteet kannattaa valita ihon tarpeiden perusteella. Ihotyyppi yksinään ei ole se tärkein tekijä tuotteita valitessa. 

Monet kokeilemani korealaiset ihonhoitotuotteet ovat vaikuttaneet kyllä hyviltä. Olen kuitenkin vähän miettinyt onko sillä väliä, että korealainen iho on usein aika erilainen kuin pohjoismaalainen. Korealainen iho on tyypillisesti paksumpi kuin suomalainen ja vanhenee sen takia hieman eri tavalla. Lisäksi osa tuotteista sisältävää ihon vaalentamiseen tähtääviä ainesosia. Toimivatkohan tuotteet yhtä hyvin ohuemmalle länsimaalaiselle iholle?

Haluaisin ihoani kuulaammaksi ja kosteutetummaksi. Nyt iho tuntuu väsyneeltä ja harmaalta. Ei hilseile mutta hymyillessä tulee paljon varmaan pintakuivuudesta johtuvia pieniä ryppyjä. Lisäksi haluaisin löytää iholleni oikean meikkivoiteen. Olen vuosia käyttänyt mattameikkivoiteita kun luulin ihoni olevan sekaiho. Ja tilasin nyt The Ordinaryn seerumimeikkivoiteen ja mietin sen sopivuutta nyt iholleni. En ole vielä postista hakenut.

Ap

Ap

Vierailija
19/24 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on työkaverina kolmekymppinen nainen jonka ihoa olen salaa ihastrllut. Kysyin sitten kerran ääneen mitä hän käyttää. 46-vuotias on kuulemma ja on aina käyttänyt 200%arganöljyä ja välillä sekaan e-vitamiiniöljyä. Kipitin heti ostamaan ja uskokaa: rypyt ja sameus on kadonneet! Ihme! Asun ulkomailla niin täältä saa kaupasta edullisesti kys tuotteita. Öljy tuntui aluksi ahdistavalta mutta ripä tunnu enää kun naama on kuin nuorella tytöllä.

Vierailija
20/24 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikkivoidetta levittäessä monille toimiva kikka on sekoittaa siihen esim. 1/3 tai 1/2päivävoidetta. :) Näin lopputulos ei ole yhtä kuiva ja meikkotuote on usein helpompi levittää kauniisti. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi seitsemän