Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Dignitas kliniikka kokemuksia, mistä tietoa saa? Saksaan?

Vierailija
05.02.2020 |

Älkää ilmiantako tätä keskustelua, olkaa ystävällisiä.

Miten tätä avustusta elämän päättymiseen voi saada ja millä kriteereillä? Olen 30v nuori nainen ja kärsin autismin häiriöistä, epävakaudesta ja yksinäisyydestä. Pieni lähipiiri on. Minua on kiusattu joka paikassa läpi elämän ja jäänyt täysin vailla tukea. Ainoastaan neurokliniikan lääkäri on ollut tukena ja ymmärtänyt.

Minulla on valtava kuorma ja sosiaaliset suhteet äärimmäisen haastavia. Nyt lähivuosina minua on hylätty, olen riidellyt ja on savustettu ulos monista paikoista. Kukaan ei ymmärrä paljonko kamppailen näiden piirteiden kanssa.

Olossani on tapahtunut selkeä romahdus, mihin mitkään terapiat, kriisipisteet, kirkon töyntekijät, lääkärit eivät voi enää auttaa. Minulla on puhelinluettelo pelkästään palvelunumeroita.

Tämä kliniikka olisi nyt ainut asia joka auttaisi päästä eroon kärsimyksestä. Miten sinne pääsee? Olen onnistunut säästää sen verran rahaa että olisi varaa mennä.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/8 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö pysty hyväksymään sitä ettet sopeudu ihmisten joukkoon? Itse elän suht onnellisena erakkona parin lemmikin kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku joku tietäisi, miten tämä toimii jos Suomesta lähtee?

Joo sinä ehkä viihdyt erakkona mutta minä en. Miten selität työkkärille tätä?! Siellä kuukausittain ollaan yhteydessä että mitä kuuluu. Eihän noin nuori ja hyvä nainen voi olla työttömänä ja yksinäisenä.

Vierailija
4/8 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up eikö tämä herättää mitään ajatuksia?

Vierailija
5/8 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi, tarkoitus ei ole pilkata.

Mutta jos jollakulla on hyviä kokemuksia ko. klinikasta, ei hän ole täällä keskustelemassa.

Toivon, että löydät rauhan. Mieluiten vielä tässä elämässä.

Vierailija
6/8 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko sinne mt syyllä pääsevän. Belgiassa ja Hollannissa voi saada mt syyllä eutanasian.

Vierailija
7/8 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida Digitas auttaa mielenterveysongelman takia. Ilmeisesti Hollanti ja Belgiakin vain oman maan kansalaisia.

Vierailija
8/8 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kaksi