Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia poskipäiden täytöstä/korostuksesta

Vierailija
05.02.2020 |

Onko kukaan käynyt laittamassa täyteainetta poskipäihin, kokemuksia? Missä kävit ja kauan vaikutus kesti?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuu valahtivat sitten hamsterinpusseiksi eivätkä sulaneet. Piti käydä poistattamassa.

Vierailija
2/15 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenen mielestä sellaiset kumipalloposket ovat kauniit?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kenen mielestä sellaiset kumipalloposket ovat kauniit?

Kumipallot tulee vain jos niitä täytetään liikaa.

Vierailija
4/15 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkyttäviä, älä ota. Haluatko näyttää kuminaamalta? Ja noissa on riskejä, mitä jos sun elimistö reagoi aineeseen haitallisesti?

Vierailija
5/15 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muakin kiinnostaa, mutta lääketieteellisessä mielessä. Bellin pareesin (kasvohermohalvaus) seurauksena toinen poskipää ja koko naama valahti alaspäin roikkuvaksi. On kasvojumpattu ja köyty kosmetologilla ”sähköshokkihoidossa” mutta ei auttanut tarpeeksi. pohdin että saisiko yhden poskipään täytettyä samannäköiseksi kuin sen toisen, ”terveen”.

Vierailija
6/15 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Järkyttäviä, älä ota. Haluatko näyttää kuminaamalta? Ja noissa on riskejä, mitä jos sun elimistö reagoi aineeseen haitallisesti?

Ei näytä jos ei täytetä liikaa. Sinne laitetaan samaa hyaluronihappoa mitä on kropassa, ei mitään haitallista ainetta.

Vierailija
7/15 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä taidettiin kysellä kokemuksia ei mielipiteitä. Kannattaa opetella lukemaan kysymys ja otsikko...

Vierailija
8/15 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hoikka, mutta minulla on korkeat poskipäät. Ja sen vuoksi koen, että naamani näyttää pyöreältä. Tasan ei mee onnenlahjat... 

Vierailija
9/15 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtäkään en ole nähnyt joiden silmät eivät ole muuttuneet sellaisiksi pieniksi viiruiksi, joita ei poskien takaa näe.

Vierailija
10/15 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmältähän poskien täyttö näyttää, jos ei ole valmiiksi todella luiseva kasvoiltaan. 

Vierailija
11/15 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin marraskuussa Tampereella eräällä klinikalla ja tykkään todella.

Minulla on luonnostaan ihan ”tasaiset” poskipäät. Ainetta laitettiin vähän, en muista paljonko, mutta lopputuloksena poskipäissä on hiven muotoa!

Kukaan ei ole huomannut muutosta, eli tosi luonnollinen on. Lähinnä hieman freesimpi naama :) suosittelen! Älkää täyttäkö liikaa, itselläkin tavallaan tekisi mieli mennä ottamaan hieman lisää, mutta ei kannata ettei mene överiksi.

Vierailija
12/15 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei ole huomannut muutosta,

Eli täysin turha operaatio.

Vierailija
13/15 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei ole huomannut muutosta,

Eli täysin turha operaatio.

Eikä ollut. Eihän sitä ole tarkoitus muuttua toisen näköiseksi, vaan täyteläistää sen verran kasvoja ettei pienet vanhenemisen merkit näy.

Ei kukaan muu huomaa munkaan toimenpiteitä, he vain luulevat mua ikäistäni nuoremmaksi. Ja itse kun näen oman ikäisiäni ihmisiä, huomaan että he näyttävät minua vanhemmilta. Jotkut nuoremmatkin jo näyttävät.

Vierailija
14/15 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä hyvä video. Luonnollinen lopputulos:

Vierailija
15/15 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin ja naamasta hävisi 10 vuotta, nostaa poskea niin urat kevenee, samoin hamsterinpussit mutta maltilla laitettiin niin kukaan ei tiedä mitä on tehty mutta kommentoi että jotenkin raikkaamman näköinen. Kävin yksityisellä sairaanhoitajalla aurassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kuusi