Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko laihduttaisit, jos olisit minä?

Vierailija
05.02.2020 |

Olen nelikymppinen naimisissa oleva perheenäiti. Mitat tällä hetkellä 171 cm ja 74 kg. Paljonko laihduttaisit, jos olisit minä? Painoni suhteen minua kiinnostaa lähinnä oma hyvinvointi ja oma terveys, ei voisi kiinnostaa vähempää joku miltä näytän muiden silmissä eikä edes ylipainoisen mieheni mielipide painostani kiinnosta minua. Kiireisen pikkulapsiarjen vuoksi en ehdi juurikaan harrastaa liikuntaa, vaan jos laihdutan niin teen sen ruokavaliolla.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En laihduttaisi lainkaan, mutta rupeaisin harrastamaan sitä liikuntaa.

Eihän sitä varten tarvitse kotoa lähteä. Liikkua voi vaikka lasten kanssa, sehän olisi niistä hauskaa.

Vierailija
22/30 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sinun tarvitse laihtua yhtään. Korkeintaan 5 kg, jos se oloasi parantaa. Ihmettelen noita 10 kg tai isompia suosituksia täällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Indeksin mukaan sinu ei tarvitse pudottaa kuin kilo, niin olet normaalipainon rajoissa. Eli jos ei kiinnosta muiden mielipiteet niin ei oikeastaan tarvitse tehdä yhtään mitään. Terveytesi ei ole painon vuoksi mitenkään uhattuna.

Vierailija
24/30 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se terveys sieltä puntarista löydy! Jos laihdutat ilman liikuntaa, menetät lihasta, mikä vaikeuttaa painonhallintaa entisestään. Paino palaa varmasti takaisin kaksinkertaisena, ainakin jos lähdet tavoittelemaan noita painoja, joita nuo tampiot alussa ehdottelivat. Jos olet aina ollut vähän isompi, etkä harrasta liikuntaa, että todellakaan tule pysymään missään 60 kg painossa.

Keskity syömään paljon vihanneksia ja ryhdy harrastamaan liikuntaa, jos sinua oikeasti terveys kiinnostaa. Noin voisi itsestään muutama kilo pudota ja olisit selvästi normaalipainossa. Se riittää terveyteen hyvin.

Vierailija
25/30 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parikymmentä kiloa, mutta olenkin sirorakenteinen.

Vierailija
26/30 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sinun ole pakko laihtua. Liikunta voisi kiinteyttää ja muokata vatsamakkaran pois.

Itse olen 172 cm ja 82 kg. Olisin tyytyväinen mitoistasi ja tähtäänkin nyt siihen. Kauneimmillani olin 66 kiloisena, mutta en tiedä, pääsenkö enää niihin lukemiin.

Vierailija
27/30 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin, että sellainen -8 kg niin olet sutjakassa kunnossa. Olen sinua hieman pidempi ja vähän vanhempi mutta painan 58kg. Sama kuin edellisellä, olen sirorakenteinen luonnostaan.

Vierailija
28/30 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En laihduttaisi yhtään, mutta lisäisin joitakin lihaskuntoharjoitteita arkeen. Hommaa käsipainot ja vaikka kahvakuula. Sarjoihin ei mene kauan aikaa, ja voit tehdä ne helposti kotona, sarja kerrallaan ja pitkin päivää tilanteen mukaan. Alussa jo muutamat toistot tuntuvat. Netistä löytyy helposti erilaisia liikkeitä ja ohjeita. Kun lihaksesi kasvavat, korvaat pikkuhiljaa rasvaa lihasmassalla, ja kiinteydyt. Niitä pieniä kävelylenkkejä lasten kanssa kannattaa myös jatkaa. Lapset kasvavat, ja voit pikkuhiljaa pidentää myös lenkkejä. Mukavaa kevättä!

Vierailija
29/30 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yhtään. Keskittyisin terveelliseen syömiseen ja kohtuulliseen liikuntaan.

Vierailija
30/30 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme-neljä kiloa. Sitten olisit normaalipainoinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä seitsemän