Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni on ulkomailla töissä ja nyt sairastunut flunssaan

Vierailija
05.02.2020 |

Työskentelee ihmisten parissa, jotka tulleet ympäri maailmaa.. Viime yönä noussut kuume ja kova kurkkukipu ja yskää. Kehoitin menemään lääkäriin, mut eihän se suostunut. Kyl hän kuulemma jaksaa vähän kipeänäkin töitä tehdä. Vähän kiukkuisena sanoin, että nyt ei ole hyvä hetki esittää kovista että mars lääkäriin vaan.
Tuskin menee...hemmetti soikoon.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on menoa sitten. Jääkö häneltä lapsia?

Vierailija
2/17 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi hellanlettas sentään. Äijään iskenyt joku man flu, ja vaimo on heti palstoilla avautumassa tästä.

Rivien välistä voi lukea että yrität selvästi saada tähän jotain koronaviruskytkentää. Ei ole eikä tule. Huono provo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä sitten? Sadat tuhannet ihmiset sairastuvat flunssaan päivittäin. Minäkin.

Vierailija
4/17 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ei mitään vakavaa.

Vierailija
5/17 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mun mielestä olis hyvä pois sulkea mahdollinen koronavirustartunta. Hän ei ole mikään nuori kaveri enää ja harmittaa että käytöksellään tartuttaa muita, olkookin vaikka perus flunssa.

ap

Vierailija
6/17 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teilöä ap lapsia?

Vierailija
7/17 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos altistuu ympäri maan pöpöille niin pitäisi kyllä mennä lääkäriin. Ei niinkään itsensä takia vaan kaikkien muiden.

Vierailija
8/17 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mun mielestä olis hyvä pois sulkea mahdollinen koronavirustartunta. Hän ei ole mikään nuori kaveri enää ja harmittaa että käytöksellään tartuttaa muita, olkookin vaikka perus flunssa.

ap

Niin. Ja jos miehesi ei työskentele Kiinassa niin sitten vain selvittämään että onko joko hänen työkaverinsa vieraillut viimeisen kuukauden aikana Kiinassa? Pelkän flunssan takia ei testejä heti tehdä jos mitään tiedettyä altistusta ei ole.

Vierailija
9/17 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tutkijat tutkivat koronavirukseen sairastuneiden oireita, vain viidellä sadasta oli kurkkukipua.

Miltei kaikilla oli yskä ja kuume ensioireet ja kurkkukipu ei tosiaan tullu kuin viidelle sadasta.

Normaalissa flunssassa lähestulkoon aina ensioire on kurkkukipu ja vasta sen jälkeen tulee yskät sun muut.

Vierailija
10/17 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap

Juuu tietty. Kun ihan on ulkomailla ja on tavannut ulkomaalaisia. On korona.

Me kuollaan kaikki!

Vierailija
11/17 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina työmatkoilla tulee pientä kremppaa mutta hommat pitää kuitenkin tehdä. Loppuu palkanmaksajat nopeasti jos ei hoida hommiaan.

Vierailija
12/17 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap

No minkä HELVET|N takia olisi koronavirus?! On varmaan ainakin miljoona kertaa todennäköisempää että on flunssa (rhinovirus) tai korkeintaan ehkä influenssa. Tuo nyt on hieman sama, kuin että jos kännykästä menee virrat niin heti olettaa että joku Mossad on kaapannut sen - todennäköisesti akku loppu!

Vierailija
13/17 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Juuu tietty. Kun ihan on ulkomailla ja on tavannut ulkomaalaisia. On korona.

Me kuollaan kaikki!

Minä olen asunut viimeiset 25 v Lontoossa, joten olen kuollut jo SARS:iin, sika- ja lintuinfluenssaan, ja nyt sitten tähän koronaan. Kun täällä on noita ulkomaalaisia niin hitosti, kaiken maailman suomalaisia ja mitä lieneekään...

Vierailija
14/17 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä asun Hong Kongissaja olen ollut ihan normaalissa flunssassa nyt tämän Coronan aikana. Nyt olen jo terve. Miksi ihmeessä pitäisi heti ruveta panikoimaan?

Vierailija
15/17 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään ei tapahdu! *köh*

Mitään *köh köh” ei tap... *köh! Köh! Köh!*

RIP

Vierailija
16/17 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä asun Hong Kongissaja olen ollut ihan normaalissa flunssassa nyt tämän Coronan aikana. Nyt olen jo terve. Miksi ihmeessä pitäisi heti ruveta panikoimaan?

Koska paniikki ja fake news sopivat joidenkin intressiryhmien agendaan. Vai luulitko että on vain sattumaa että tälläkään palstalla ei juuri muusta ole viimeisten viikkojen aikana hössötetty? Vajaa 500 ihmistä kuollut, ja palstaa kun lukee niin luulisi että kyse on miljoonista.

Se, kuka ja miksi on tämän some-myrskyn takana, on monta suuruusluokkaa pelottavampi asia, kuin mikään koronavirus.

Vierailija
17/17 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos altistuu ympäri maan pöpöille niin pitäisi kyllä mennä lääkäriin. Ei niinkään itsensä takia vaan kaikkien muiden.

"Jos altistuu pöpöille niin pitäisi mennä lääkäriin"

Jokainen meistä altistuu joka päivä lukemattomille pöpöille. Sen tähden meillä on immuniteettisuoja. Eihän tässä muuten ehtisi muuta tehdäkään kuin istua lääkärin odotushuoneessa joka jannu. Vai sekö tässä olikin idea?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi viisi