Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko epäkohteliasta pyytää asiakaspalvelijaa ulos?

Vierailija
04.02.2020 |

Siinähän se kysymys olikin.

Kommentit (14)

1/14 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

on, mutta pyydä silti

Vierailija
2/14 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattele asiaa sen asiakaspalvelijan näkökulmasta. Hän on töissä, ei pokailemassa miehiä/naisia. On erittäin kiusallista jos joku taliaivo alkaa kärttää numeroa tai vinkua kahviseuraksi. Yleensä ihmiset eivät halua sekoittaa työtä ja hupia, etenkään jonkun ventovieraan kyseessä ollessa.

Voi olla ettet todellakaan ole hänen tyyppiään, hän on varattu ja mikä pahinta, todennäköisesti et usko kerrasta vaan kärtät tai vaadit perusteluja mikset kelpaa. Lopuksi alat huutaa ja hooritella, haukut rumaksi ja lihavaksi. Sitten jäät hengaamaan johonkin lähelle ja tuijotat aspa-rassua kreepysti. Eli kiitos ei kaikkien aspojen puolesta, menee äkkiä kiusalliseksi tai kreepyksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole epäkohteliasta! Pyydä ihmeessä jos vaan siltä tuntuu. Enemmän pitäisi ihmisten tutustua toisiinsa livenä eikä aina vain jonkun sovellusten ja treffipalveluiden kautta. Minusta olisi ihanaa jos mua joskus pyydettäisiin!

Vierailija
4/14 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvittele itsesi asiakaspalvelijaksi. Mieti kaikella tavalla eniten itseäsi inhottavaa ja epäseksuaalisena pitämääsi ihmistä (sukupuolella ei väliä). Kuvittele hänen tulevan pyytämään sinua ulos, kun olet työssä. Jos edellä mainittu on sinusta ok, pyydä vaan.

Vierailija
5/14 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuluu hyviin käytöstapoihin pyytää asiakaspalvelijaa ulos. Voit antaa asiakaspalautetta pidemmän kaavan mukaan ja samalla saat luotua kestävämpiä asiakassuhteita. Asiakkuuden kannalta kimuranteimpia kohtia on helpompi pohtia ja edelleenkehittää rennossa ilmapiirissä, kuin hektisessä arkisessa bisnesympäristössä. Opitte tuntemaan toistenne toimintatavat syvemmin ja voitte luoda aivan uusia yhteistoimintatapoja, jotka hyödyttävät molempia osapuolia. Pidemmän tähtäimen toimintasuunnitelmia ja sopimuksiakin pääsee syntymään helpommin.

Tämä sama koskee luonnollisesti myös toista osapuolta. Tutustumalla asiakkaaseen paremmin voitte kehittää osaamistanne ja ymmärrystänne asiakaspalvelunne merkityksestä toiselle osapuolelle. Tämä merkitsee tietenkin sitä, että asiakaspalvelija (palveluntarjoaja) on velvoitettu pyytämään asiakkaan ulos, edellä luetulluin syin, mutta myös, koska palveluntarjoajana Te olette vastuussa asiakastapahtuman puitteista, joissa toiminta tapahtuu.

Vierailija
6/14 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Töissä haluan keskittyä työntekoon enkä mihinkään ylimääräiseen. Voin kuvitella tilanteen kiusallisuuden.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/14 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Who cares? Jos se aspapaikka on ainoa mesta nähdä häntä niin go for it. Muuten joutuisi venaamaan jossain tinderissä tai baarissa tai kadun kulmassa. Liian epävarmaa.

Vierailija
8/14 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiakaspalvelija ei voi pyytää sinua ulos, vaikka kuinka haluaisi. Sinun on siis tehtävä jotain, jos toivot että jotain tapahtuu. Mutta tee se hienotunteisesti, esim. kirjoittamalla puhelinnumerosi lapulle ja antamalla se hänelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/14 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sujauta sille lappu jossa kysyt sitä

Vierailija
10/14 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin että sanot asiakaspalvelijalle "voisitko poistua, mieluummin ulos asti"?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/14 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa todella creepyltä, jos jotakuta tuntematonta tyyliin hänen töissä ollessaan ulos alat pyytelemään.

Vierailija
12/14 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on ja ei, riippuu tilanteesta ja 'kemiasta'. Ihmisiä ne asiakaspalvelussa työskentelevätkin ovat, kyllä heillä on jotakuinkin samat halut ja tarpeet kuin meillä muillakin. Mutta jos olet joku sellainen creep joka yrittää pokata jokaisen tarjoilijan tai kaupan kassan, niin ehkä sitten ei...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/14 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asiakaspalvelija ei voi pyytää sinua ulos, vaikka kuinka haluaisi. Sinun on siis tehtävä jotain, jos toivot että jotain tapahtuu. Mutta tee se hienotunteisesti, esim. kirjoittamalla puhelinnumerosi lapulle ja antamalla se hänelle.

Miksei muka voi? Ei minua haittaisi, jos pankkivirkailija, kirjaston virkailija, kaupan kassa tai kukaan muukaan pyytäisi minua ulos. Ei kuulu sen työnantajalle, mitä työntekijät vapaa-aikanaan tekevät.

Vierailija
14/14 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä oletko hot or not.