Miksi naiset ei ihaile toisia naisia?
Esim. vaikka urheilijoita tai muusikkoja tai kirjailijoita. Jotkut sanovat ihailevansa tiedenaisia , mutta kukaan ei paljasta ihailemiensa henkilöiden nimiö.
Kommentit (12)
Kyllä ihailee. Tai no urheilijoista en tiedä mutta naismuusikoilla ja kirjailijoilla on kyllä paljon naispuolisiakin faneja.
Enemmän naiset ihailee toisia naisia kuin miehet toisia miehiä.
Ihailen kyllä. Itseasiassa en suurin osa ihailemistani ihmisistä on nimenomaan naisia. Heitä yhdistää rohkeus, älykkyys ja itsenäisyys, sillä, millä alalla vaikuttavat, ei ole väliä.
Vai niin... Voisin nimetä heti montakin naista joita naisena ihailen. Ihan taviksia ja sitten julkkiksia.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ihailee. Tai no urheilijoista en tiedä mutta naismuusikoilla ja kirjailijoilla on kyllä paljon naispuolisiakin faneja.
Kirjailijat on siitä erikoinen juttu, että naiset lukee eniten naisten kirjoittamia kirjoja, ja jonkin verran miesten kirjoittamia, mutta miehet lukee lähes kokonaan vain miesten kirjoittamia kirjoja. On tiettyjä kirjailijoita joiden kirjoja ei lue vastakkainen sukupuoli lähes ollenkaan, naiset ei varmaankaan juuri sotakirjoja lue, ja miehet ei lue "romanttista hömppää" eli chick lit- kirjoja.
Musiikissa varmaan ei ole niin tarkkoja rajoja, mutta eipä ne miehet kenenkään, ei miehen eikä naisen keikoilla varmaan siellä lavan reunalla kilju ja pyörtyile kuten naiset.
Eikö tätä jankattu päivällä tarpeeksi???
Enemmän tuntuu löytyvän naisia, jotka ihailevat esim. Kardashianeja tai herttuatar Meghania jne. Ihan en jaksa ymmärtää miksi, mutta jostain syystä ihmiset haluavat sellaisiakin esikuvia, joilla ei ole muuta tarjottavana kuin nätti naama.
Kyllä minä ihailen naisena enemmän naisia kuin miehiä. Välillä ihailen jopa ihan tavallisia perheenäitejä, jotka jaksavat sitä kamalaa arjen pyöritystä ja kaikesta vastuun ottamista ukon röhnöttäessä sohvalla piereskellen kalja kädessä. Ei siihen arvostamiseen muuta tarvita.
Vierailija kirjoitti:
Vai niin... Voisin nimetä heti montakin naista joita naisena ihailen. Ihan taviksia ja sitten julkkiksia.
miksi et nimeä? olen kiinnostunut aiheesta.
ap
Minä ihailen Jutta Larmia.